مطمئن ترین شرایط خرید اقساطی خودرو

به گزارش مهسان بلاگ، فروش اقساطی خودرو که از سوی شرکت های مختلف انجام می گردد زمینه سهولت در خرید خودرو و دست یابی سریع تر مشتری به خودروی خریداری شده را فراهم می آورند.

مطمئن ترین شرایط خرید اقساطی خودرو

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام آرشا خودرو، در حقیقت این شرکت ها با فروش اقساطی خودروهای مختلف داخلی و خارجی به افرادی که بودجه کافی برای خرید نقدی خودرو را در اختیار ندارند و یا تمایل دارند با برنامه ریزی بیشتری به خرید خودرو بپردازند یاری کرده و زمینه سودآوری دو طرفه را برای مشتری و خود شرکت ایجاد کنند. با استفاده از روش فروش اقساطی خودرو و آشنایی با شرایط فروش آن ها فرد دیگر مجبور به خرید خودروهای دست دوم و یا مدل پایین نبوده و می تواند با خیال آسوده تری خودروی مورد نظر خود را تهیه نماید. اما موفقیت در این خرید و افزایش رضایتمندی در آن نیازمند کسب آگاهی بیشتر در مورد ابعاد مختلف آن و اطلاع از شرایط و چگونگی انجام این روش می باشد.

در سال های اخیر قیمت خودور در ایران رشد چشمگیری داشته و در بیشتر مواقع فرایند صعودی خود را طی کرده است. به طوری که با صعودی شدن و یا بالا ماندن این قیمت ها بسیاری از افراد از خرید خودروهای مختلف مد نظر خود ناامید شده و افراد متعددی نیز به دلیل به هم خوردن برنامه ریز ی هایشان و عدم بهره مندی از بودجه کافی از خرید خودرو صرف نظر کرده اند. اما همواره یک راهی برای خرید خودرو وجود دارد! استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو که از سوی شرکت های معتبر ارائه می گردد، از جمله راهکارهای مؤثر در به دست آوردن خودروی مورد علاقه خود می باشد. این شرکت ها با مشخص سود مشخصی، خودروهای داخلی و خارجی را با قیمت بالاتر ولی به صورت اقساطی به فروش می رسانند که به وسیله ارتباط با کارشناسان و مدیران این شرکت ها می توانند از مقدار سود اعمال شده، قیمت دقیق خودرو اطلاع یابند.

فروش اقساطی خودروهای سمند؛ خودوری سمند سال های زیادی است که به وسیله شرکت ماشین سازی داخلی ایران خودرو فراوری می گردد. در طی این سال ها شاهد حضور مدل های متفاوتی از این خودرو چون EF7، LX، SE و سورن در بازار داخلی بوده ایم. خودروی EF7 که از زیر شاخه های نسخه LX آن محسوب می گردد، به دلیل مصرف سوخت مالی، طراحی ظاهری مناسب، کابین جادار و راحت مورد استقبال عده زیادی قرار گرفته است. اما قیمت این خودرو نیز دچار تغییرات زیادی شده و بسیاری توانایی خرید نقد این خودروها را در شرایط فعلی نخواهند داشت. در چنین وضعیتی استفاده از شرایط خرید اقساطی سمند دوگانه می تواند به سود این افراد باشد. چرا که طبق این شرایط می توانند به راحتی حتی یک ساعت پس از ثبت نام در شرکت مد نظر خود را دریافت کرده و بعد از دریافت خودرو مبلغ پیش پرداخت را واریز کنند.

فروش اقساطی خودرو پراید 131؛ علاوه بر کارخانه ایران خودرو، دیگر کارخانه جات داخلی از جمله سایپا نیز خودروهای خود را با قیمت بسیار بالاتری نسبت به سال های گذشته به فروش می رسانند که این امر برای افرادی که از بودجه ی کافی برای خریدخودروهای مختلف این شرکت از جمله پراید 131 برخوردار نیستند بسیار مشکل بوده و آن ها را به دریافت وام های متعدد با سودهای بالا سوق می دهد.در حالی که با استفاده از شرایط خرید اقساطی پراید 131 می توانند بعد از تأمین پیش پرداخت اولیه مابقی مبلغ را طبق شرایط مد نظر شرکت به صورت ماهانه پرداخت کنند.

نکات مهم در خرید اقساطی خودرو

در خرید اقساطی خودرو حتماً به معتبر بودن شرکت توجه کرده و با افراد آگاه در این امر مشورت نمایید تا گرفتار کلاهبرداران نشوید. طبق فروش اقساطی خودرو تا زمان سرانجام اقساط نیمی از خودرو به نام شرکت می باشد. از این رو توصیه می کنیم که در هنگام قبول شرایط خرید، حتماً مقدار عایدی خود و چگونگی پرداخت و مبلغ اقساط را به طور دقیق بسنجید تا بر اساس آن خودروی مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای پرداخت اقساط دچار مشکل نشوید.

برای اطلاع بیشتر از شرایط فروش اقساطی خودرو و نیز استفاده از این روش می توانید به سایت شرکت آرش خودرو از عرضه کنندگان خودروهای داخلی و خارجی مراجعه نمایید. این شرکت در جهت آسان سازی خرید خودرو و تحقق رویای شما گامی مؤثر برداشته و با تحویل فوری و یک ساعته خودروهای خود به مشتریان و امکان حواله پیش پرداخت بعد از تحویل خودرو آماده خدمت رسانی به هموطنان خود می باشد. جهت ارتباط با سایت شرکت آرش خودرو می توانید از آدرس arashkhodro.com استفاده نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 100758

به "مطمئن ترین شرایط خرید اقساطی خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطمئن ترین شرایط خرید اقساطی خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید