معرفی بهترین رستوران های موسیقی زنده تهران

به گزارش مهسان بلاگ، غذا خوردن در رستوران و گذراندن اوقاتی خوش با خانواده یا دوستان، یکی از تفریحات جذاب و دوست داشتنی ما ایرانیان محسوب می گردد که ممکن است در طول سال چندین بار اتفاق بیفتد. اگر قرار باشد یک دورهمی محبت آمیز، جشن تولد، قرارهای کاری، مهمانی های خانوادگی یا یک قرار دونفره رمانتیک در شب سالگرد ازدواجتان را در یک رستوران بگذرانید، کجا را بر می گزینید. محیط رستوران تا چه اندازه برایتان اهمیت دارد؟ رستوران های کوچک و دنج را ترجیح می دهید یا رستوران های بزرگ با طراحی و دکوراسیون لوکس و مجلل؟ شاید دوست داشته باشید در هنگام خوردن غذا به موسیقی گوش دهید و ترجیح می دهید موسیقی به صورت زنده و توسط نوازندگان خوب ایرانی اجرا گردد؟ شاید یک جورهایی طرفدار رستوران با موسیقی زنده هستید. اگر این طور است ادامه مطلب را دنبال نمایید تا با بهترین رستوران های موسیقی زنده تهران که در کنار غذاهای خوشمزه از مشتریانش پذیرایی می کنند، آشنا شوید. اگر می خواهید بدانید که رستوران با موسیقی زنده تهران کجاست با خبرنگاران همراه باشید.

معرفی بهترین رستوران های موسیقی زنده تهران

رستوران نایب ساعی

رستوران نایب ساعی یکی از قدیمی ترین رستوران های موسیقی زنده تهران است که 52 سال پیش توسط شخصی با نام ایرج نایب در تهران افتتاح شد. رستوران نایب به چلوکباب هایش معروف است، اما در کنار آن انواع غذاهای سنتی ایرانی و بین المللی را نیز در منوی خود دارد. سالادبار و بوفه صبحانه از دیگر مواردی هستند که مورد توجه مشتریان این رستوران قرار دارند.

رستوران نایب شعبه های متفاوتی در تهران و برخی از شهرهای ایران دارد. شعبه ساعی نائب دارای محیطی لوکس و آرام بوده و برای برگزاری مهمانی های خانوادگی و دورهمی ها بسیار مناسب است. اینترنت رایگان، ارسال رایگان غذا، سالادبار، پارکینگ و ... از دیگر ویژگی ها و امکانات فوق العاده این رستوران هستند که برای رفاه حال مشتریان در نظر گرفته شده اند. این ویژگی ها در این رستوران با موسیقی زنده در هنگام خوردن غذا از مهم ترین دلایل محبوبیت رستوران نایب ساعی محسوب می گردد.

اگر می خواهید بدانید که این رستوران با موسیقی زنده تهران کجاست باید بدانید که رستوران نایب ساعی در خیابان ولیعصر، پایین تر از پارک ساعی، شماره 1030 قرار داشته و همه روزه در سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان است. هزینه غذاهای این رستوران در سطح بالایی واقع شده است و گران است.

سفره خانه سنتی عالی قاپو

یکی از بهترین رستوران های موسیقی زنده تهران در شمال شهر، رستوران سنتی عالی قاپو است. یک رستوران با موسیقی زنده سنتی که از مهمانان خود پذیرایی می کند. کیفیت بالای غذاهای این سفره خانه در کنار دکوراسیون سنتی، اجرای برنامه های فرهنگی و هنرهای نمایشی، کارکنان خوش برخورد و سرویس دهی عالی از دلایل محبوبیت این رستوران محسوب می گردد. در منوی غذایی عالی قاپو می توان غذاهای سنتی ایرانی از جمله انواع کباب ها، شیشلیک، برگ، ماهی، جوجه، باقلی پلو و ... را مشاهده کرد.

عالی قاپو رستورانی بزرگ بوده و ظرفیت پذیرایی از 250 نفر را دارد. از این رو مکانی مناسب برای برگزاری مهمانی های خانوادگی، جشن تولد، ملاقات های کاری و ... است. اگر به دنبال جایی هستید که بتوانید از مهمانان خود به طور ویژه پذیرایی کنید، پیشنهاد می کنیم سری به رستوران عالی قاپو بزنید. مهمانان این رستوران علاوه بر غذاهایی که از منو سفارش می دهند می توانند انواع سالاد، سوپ، ماست یا ترشی را از بخش سالادباز رستوران دریافت کنند.

اگر می خواهید بدانید که این رستوران با موسیقی زنده تهران کجاست باید به شما بگویم که سفره خانه سنتی عالی قاپو در ونک، خیابان حقانی, خیابان گاندی جنوبی، بین کوچه های 23 و 25 ، پلاک 55 واقع شده و همه روزه در دو وعده ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان است. هزینه غذاهای این رستوران در سطح بالایی قرار داشته و گران است.

رستوران نون و نمک فخر الملوک

رستوران نون و نمک یکی از جذاب ترین رستوران های موسیقی زنده تهران است که در یک خانه قدیمی راه اندازی شده است. بنای این خانه مربوط به دوران قاجاریه بوده و حدود 120 سال قدمت دارد. دیوارهای آجری خانه قدیمی فخر الملوک در کنار حوض آبی وسط حیاط، گلدان های گلی جذاب، شیشه های رنگی و چیدمان سنتی و قدیمی، فضایی آرام و دوست داشتنی ایجاد کرده و حس و حالی متفاوت به مهمانانش می دهد. در این جا می توانید انواع غذاهای خوشمزه ایرانی از کباب گرفته تا دیزی، زرشک پلو، خورشت قیمه، کشک بادمجان و ... را سفارش داده و طعم اصیل غذاهای ایرانی را بچشید. غذاهای این رستوران در ظروف مسی و با سبک و سیاقی سنتی سرو می گردد.

رستوران نون و نمک ظرفیت پذیرایی از 120 نفر را دارد. سرداب این خانه نیز دنج بوده و برای برگزاری مهمانی ها و جشن های تولد یا سالگرد ازدواج بسیار مناسب است. از جمله امکانات این رستوران می توان به اینترنت رایگان، پارکینگ خیابانی و ... اشاره کرد. اگر آخر هفته ها به رستوران نون و نمک مراجعه کنید، می توانید از غذا خوردن در این رستوران با موسیقی زنده لذت ببرید.

اگر می خواهید بدانید که این رستوران با موسیقی زنده تهران کجاست باید به شما بگویم که رستوران نون و نمک در میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، کوچه نصرالهی، کوچه جاویدی، پلاک 114 قرار داشته و همه روزه از ساعت 5 صبح تا 12 شب در سه وعده، صبحانه ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان است. هزینه غذاهای این رستوران در سطح بالایی قرار داشته و نسبتا گران است.

رستوران شهربانو

رستوران شهربانو یکی از لوکس ترین و مجلل ترین رستوران های موسیقی زنده تهران است که در شهرک غرب واقع شده است. این رستوران دارای دو بخش جداگانه سفره خانه و کافی شاپ بوده و با انواع غذاهای ایرانی از کباب های مختلف گرفته تا دیزی سنگی از مهمانان خود پذیرایی می کند. وعده غذایی صبحانه در این مکان به صورت سلف سرویس ارائه می گردد که در آن بیش از 20 نوع غذای گرم به همراه انواع نوشیدنی های مختلف قرار داده می گردد. در بوفه شام و سالادبار رستوران نیز 20 انتخاب مختلف برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

رستوران شهربانو یک رستوران با موسیقی زنده است، مکانی مناسب برای قرارهای کاری و محبت آمیز و برگزاری مهمانی های خانوادگی و جشن های تولد، نامزدی و ... است. آسانسور، پارکینگ، لژ خانوادگی، اینترنت و ... از دیگر ویژگی ها و امکانات فوق العاده این رستوران است. رستوران شهربانو از ساعت 8 تا 12 اجرای موسیقی زنده را نیز برای مهمانان خود در نظر گرفته است. در این بازه زمانی 5 گروه مختلف موسیقی در این رستوران به اجرا پرداخته و انواع موسیقی های سنتی، پاپ، کلاسیک، آذری و محلی را برای علاقه مندان اجرا می کنند.

رستوران شهربانو در شهرک غرب، بلوار دادمان، بلوار درختی، مجتمع خلیج فارس قرار داشته و همه روزه در سه وعده صبحانه ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان است. هزینه غذاهای این رستوران در سطح بالایی قرار داشته و گران است.

رستوران گیلار

رستوران گیلار در واقع یک رستوران گیلانی، از رستوران های موسیقی زنده تهران است که معماری و دکوراسیون آن به سبک و سیاق روستایی و خانه های بخش شمالی کشورمان طراحی شده است. چیدمان جذاب این رستوران در کنار انواع غذاهای خوشمزه گیلانی از جمله دلایل محبوبیت گیلار در بین تهرانی ها است. آشپزان گیلار نیز با تجربه و مهارت بالایی که دارند، رنگ و بوی فوق العاده ای به غذاها داده و به خوبی از مهمانان خود پذیرایی می کنند.

این رستوران علاوه بر غذاهای گیلکی، انواع غذاهای ایرانی، دریایی، کباب، خورشت، سوپ و سالاد را نیز در منوی غذایی خود دارد. دسرهای گیلانی از جمله رشته خوشکار، کوکی و حلوای برنجی نیز در منوی غذایی این رستوران دیده می گردد که با انواع دمنوش های گیاهی برای مهمانان سرو می گردد. رستوران سنتی گیلار دارای پارکینگ اختصاصی بوده و یک رستوران با موسیقی زنده است که از مشتریان به خوبی پذیرایی می کند.

رستوران گیلار در نیاوران به سمت تجریش، بعد از سه راه یاسر، نرسیده به چهار راه مژده واقع شده و همه روزه در دو وعده ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان است. هزینه غذاهای این رستوران در سطح بالایی قرار داشته و گران است.

رستوران سنتی بابا قدرت

رستوران و سفره خانه سنتی بابا قدرت، یکی از بهترین رستوران های موسیقی زنده تهران است که با ادغام طراحی سنتی و مدرن، فضایی گرم و دوست داشتنی را برای مهمانان خود آماده کرده است. اگر تمایل دارید طعم اصیل غذاهای ایرانی را در محیطی دنج و آرام به همراه موسیقی زنده نوش جان کنید، به این رستوران معروف تهرانی ها سری بزنید. این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی را با بی نظیرترین ویژگی برای مشتریانش آماده کرده و سرو می کند.

بابا قدرت رستورانی بزرگ بوده و ظرفیت پذیرایی از 170 نفر را دارد. از این رو مکانی مناسب برای برگزاری مهمانی های خانوادگی، جشن تولد، ملاقات های کاری و ... محسوب می گردد. پارکینگ اختصاصی، تلویزیون، اینترنت وای فای و ... از دیگر ویژگی ها و امکانات فوق العاده این رستوران است.

اگر می خواهید بدانید که این رستوران با موسیقی زنده تهران کجاست باید بدانید که رستوران بابا قدرت در پاسداران، میدان هروی، خیابان وفا منش، نبش کوچه شمس، پلاک 53 قرار داشته و همه روزه در دو وعده ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان است. هزینه غذاهای این رستوران در سطح بالایی قرار داشته و گران است.

رستوران سنتی شبستان

رستوران سنتی شبستان، یکی از بی نظیرترین رستوران هایی بوده که انواع غذاهای خوشمزه ایرانی را در کنار اجرای موسیقی زنده برای مهمانان خود دارد. محیط دنج رستوران در کنار دکوراسیون سنتی و زیبای آن، فضایی فوق العاده برای مهمانی های خانوادگی و دورهمی های محبت آمیز ایجاد کرده است. تنوع بالای غذاها، استفاده از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب، کارکنان خوش برخورد و مجرب از جمله دلایل محبوبیت این رستوران در بین نمونه های مشابه خود است.

رستوران سنتی شبستان ظرفیت پذیرایی از 270 نفر را دارد. از این رو برای برگزاری مهمانی های خانوادگی، جشن تولد، جلسات کاری و ... بسیار مناسب است. اگر مهمان خارجی دارید و دوست دارید تا در یک فضای سنتی با غذاهای لذیذ و اصیل ایرانی از او پذیرایی کنید، رستوران شبستان معروف ترین انتخاب برای شماست. موسیقی زنده هر شب از ساعت 20:45 تا 24:00 در این رستوران برقرار بوده و در 7 بخش با خواننده های متفاوت اجرا می گردد.

رستوران شبستان در خیابان استاد نجات الهی، بعد از چهارراه طالقانی، پلاک 90 واقع شده و همه روزه در دو وعده ناهار و شام آماده پذیرایی از مشتریان هست. هزینه غذاهای این رستوران در سطح متوسطی قرار داشته و مناسب است.

رستوران باران

رستوران باران دارای سه بخش مجزا شامل سفره خانه سنتی، رستوران و کافی شاپ است که در 3 طبقه جداگانه قرار راه اندازی شده است. از جمله ویژگی های این رستوران که آن را از گزینه های مشابه خود برجسته تر کرده است، استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب برای تهیه غذا، محیطی آرام و دلنشین با طراحی شیک و سنتی و اجرای موسیقی زنده است.

رستوران و سفره خانه سنتی باران ظرفیت پذیرایی از 120 نفر را دارد. از این رو مکانی مناسب برای برگزاری مهمانی های خانوادگی، جشن تولد، سالگرد ازدواج و ... محسوب می گردد که با هماهنگی قبلی به بهترین شکل برگزار می گردد. از سایر خدمات این رستوران نیز می توان قلیان و اینترنت وای فای اشاره کرد.

رستوران باران در پاسداران، میدان هروی، بلوار گلزار (پناهی نیا)، پلاک 52 واقع شده و همه روزه در دو وعده ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان است. هزینه غذاهای این رستوران نیز در سطح بالایی قرار داشته و نسبتا گران است.

رستوران باربد

اگر به دنبال مکانی هستید که در آن طعم اصیل غذاهای ایرانی، دکوراسیون و طراحی سنتی و موزیک با سازهای ایرانی را در کنار هم داشته باشید، توصیه می کنیم سری به رستوران باربد بزنید. در منوی این رستوران انواع کباب های ایرانی، زرشک پلو با مرغ، باقالی پلو و ... را مشاهده می کنید که همه آن ها از مواد مرغوب و تازه و با بالاترین کیفیت تهیه می شوند. اجرای موسیقی زنده نیز هر شب از ساعت 8 شروع شده و 12 شب به انتها می رسد.

رستوران باربد دارای دو طبقه مجزا بوده و فضای بزرگ و چیدمان آن اجازه برگزاری مهمانی های خانوادگی، دورهمی های محبت آمیز و قرارهای کاری را به مشتریان می دهد. این رستوران سالن جداگانه ای با نام تالار آئینه نیز دارد که در آن امکان استفاده از سرویس قلیان با انواع نوشیدنی ها، چای و دمنوش برای علاقه مندان فراهم شده است. سالادبار، وای فای رایگان و جای پارک از جمله ویژگی های دیگر این رستوران هستند.

رستوران باربد در خیابان ونک، خیابان سئول، 500 متر بالاتر از میدان شیخ بهایی، پلاک 57 واقع شده و همه روزه در دو وعده ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان است. هزینه غذاهای این رستوران در سطح متوسطی قرار داشته و مناسب است. توجه داشته باشید که رفتن به این رستوران باید مبلغی را به عنوان ورودی بپردازید که این هزینه شامل موسیقی زنده، چای به همراه نبات و خرما، میوه و اوردور است.

رستوران سنتی ترمه

رستوران ترمه یکی از بهترین رستوران های جنوب تهران است که محیطی سنتی با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. از جمله ویژگی های این رستوران برنامه های فرهنگی و هنری آن است که هر شب از ساعت 7:30 شروع شده و تا 12 ادامه دارد. یکی از این برنامه ها اجرای موسیقی زنده است که در 5 بخش با سبک ها و خواننده های متفاوت اجرا می گردد. سیاه بازی و نواختن دف و نی از دیگر برنامه های این سفره خانه است.

در منوی غذایی رستوران ترمه انواع سالاد، سوپ، غذاهای متنوع، خوراکی ها، دسر و نوشیدنی ها دیده می گردد. قرار دادن المان های خانه های قدیمی ایرانی مانند حوض آبی، پنجره های رنگی، سماورهای بزرگ و ... در فضای رستوران باعث ایجاد حال و هوایی سنتی و قدیمی در این مکان شده است که برای گردشگران خارجی و توریست ها از جذابیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این، رستوران سنتی ترمه مکانی مناسب برای برگزاری مهمانی های خانوادگی و دورهمی های محبت آمیز بوده و می تواند اوقات خوشی را برای شما به همراه داشته باشد.

رستوران ترمه در میدان امام خمینی، خیابان فردوسی جنوبی، خیابان کوشک مصری، جنب وزارت امور خارجه، هتل بزرگ فردوسی واقع شده و همه روزه در دو وعده ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان است. هزینه غذاهای این رستوران در سطح بالایی قرار داشته و نسبتا گران است.

رستوران بین المللی نارنجستان

نارنجستان، یکی از بهترین رستوران های غرب تهران است که به دلیل تنوع بالای غذایی، استفاده از مواد مرغوب و باکیفیت، موقعیت جغرافیایی فوق العاده و ویوی زیبای رستوران به شهر، کارکنان مجرب و تحصیل کرده و ... توانسته جایگاه خوبی در بین رستوران های تهران پیدا کند. این رستوران دارای دو قسمت مجزای ایرانی و فرنگی است. بخش فرنگی رستوران نارنجستان در طبقه یازدهم برج سرو واقع شده و انواع غذاهای بین المللی، مدیترانه ای، ایتالیایی، فرانسوی، اروپایی، خاورمیانه ای، دریایی، استیک، پیتزا و ... را برای مهمانان خود تهیه می کند.

فضای شیک و مدرن رستوران در کنار غذاهای خوشمزه و اجرای موسیقی زنده می تواند اوقاتی خوب و آرام بخشی را برای مشتریان به همراه داشته باشد. از دیگر امکانات رستوران نیز می توان به تحویل غذا در محل، غذای بیرون بر، پارکینگ خیابانی و اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که برای راحتی حال مسافران و خدمت رسانی بهتر در نظر گرفته شده است.

رستوران نارنجستان در سعادت آباد، بین میدان سرو و کاج، میدان شهرداری، مجتمع سرو واقع شده و همه روزه در دو وعده ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان است. هزینه غذاهای این رستوران در سطح بالایی قرار داشته و گران است.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: همگردی
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 24286

به "معرفی بهترین رستوران های موسیقی زنده تهران" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی بهترین رستوران های موسیقی زنده تهران" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین رستوران های موسیقی زنده تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید