معرفی رئیس جدید موزه نیاوران

به گزارش مهسان بلاگ، با توجه به انتصاب سید عباس سجاد، رئیس سابق فرهنگسرای نیاوران به عنوان معاون شهرداری منطقه یک تهران در اواخر سال 1398، عبادرضا اسلامی کولایی، به عنوان رئیس فرهنگسرای نیاوران منصوب شد.

معرفی رئیس جدید موزه نیاوران

در بازدید سیدمجتبی حسینی، معاون امور هنری، حمید قبادی مشاور اجرایی، سیدامین مویدی مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری و مهدی افضلی مدیر عامل بنیاد رودکی از فرهنگسرای نیاوران، عبادرضا اسلامی کولایی به عنوان رئیس فرهنگسرای نیاوران معرفی گردید.

سید مجتبی حسینی در حکمی برای عبادرضا اسلامی کولایی نوشته است: نظر به تعهد، تجربه و سوابق ارزنده کاری جناب عالی و به موجب این حکم به عنوان مشاور اینجانب و رئیس فرهنگسرای نیاوران منصوب می شوید.

وی تاکید نمود: لازم است با سرلوحه قرار دادن قانون و مقررات و برنامه راهبردی معاونت امور هنری و به کارگیری نیروهای کاردان، متعهد و کارآمد و با سازماندهی متفکرانه و هوشمندانه، تمام امکانات و منابع در اختیار به همراه برنامه ریزی اصولی و هدفمند نسبت به انجام وظایفی که به عهده گرفته اید مجدانه تلاش کنید.

عبادرضا اسلامی پیش از این، عضو شورا و معاون موسسه آموزشی علمی، کاربردی فرهنگ و هنر بوده است. معاونت اداری، اقتصادی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، مدیریت کل پشتیبانی شرکت بازرگانی دولتی ایران، قائم مقام و معاونت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و معاونت گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیل رانی و معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از دیگر سوابق اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران،معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از خدمات سید عباس سجادی قدردانی کرد.

منبع: گردشبان
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 21 خرداد 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 45061

به "معرفی رئیس جدید موزه نیاوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی رئیس جدید موزه نیاوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید