معرفی مرکز خرید پالادیوم تهران

به گزارش مهسان بلاگ، شهر تهران علاوه براین که پاییتخت کشور عزیزمان است، یکی از عظیم ترین شهرهای ایران نیز محسوب می گردد. فروشگاه ها و مراکز خرید کوچک و عظیم بی شماری در شهر تهران وجود دارد، اما مرکز خرید پالادیوم چندین سالی می گردد که گوی رقابت را از بقیه رقیبان خود ربوده است. مرکز خرید پالادیوم در محله زعفرانیه واقع شده است و یکی از عظیم ترین مراکز خرید چندساله اخیر تهران به شمار می رود. در این مرکز خرید انواع برندها ایرانی و خارجی را می توانید به راحتی بیابید. شما علاوه بر لذت خرید از خدماتی چون مراکز تفریحی، کافه و رستوران های بی نظیر بهره مند می شوید.

معرفی مرکز خرید پالادیوم تهران

گذری بر پیشینه مرکز خرید پالادیوم

اگر گذرتان به شمال تهران، محله زعفرانیه، خورده باشد حتما قدم زنان از مراکز خرید بسیاری دیدن کردید اما محال است که از کنار مرکز خرید پالادیوم بگذرید اما داخل نشده باشید. فروشگاه های متنوع، مراکز تفریحی خاص، کافه و رستوران های متعدد این مرکز خرید هرکسی را مجاب نموده است که حداقل یکبار از این مرکز خرید دیدن کند.

ساخت پاساژ پالادیوم در سال 1388 کلید خورد و در نهایت در سال 1391 افتتاح شد. پدرام امن زاده معمار خوش ذوق و با استعدادی است که این سازه منحصربه فرد این مرکز را طراحی نموده است. مالک مرکز خرید پالادیوم جناب آقای حسن رفتاری است.

نام این مرکز خرید برگرفته از فلز گران قیمت و بسیار مقاوم پالادیوم است. رنگ پالادیوم متمایل به نقره و سفید است و یکی از کمیاب ترین فلزات جهان به حساب می آید. این نام استعاره ای بر خاص بودن و گرانبها بودن این مرکز خرید است. مساحت کل این مرکز خرید 10 هزار مترمربع است؛ پاساژ پالادیوم از سمت همکف دارای 6 طبقه، از ضلع شمالی و جنوبی به ترتیب دارای 11 و 13 طبقه است. طبقات بالا این مرکز خرید به دفاتر اداری مانند شرکت های توریستی، هواپیمایی و بیمه و… اختصاص دارد. این پاساژ دارای 6 طبقه پارکینگ نیز در زیر زمین می باشد.

معماری بی نظیر پاساژ پالادیوم

جناب امن زاده در طراحی خود از ترکیب شکل های هندسی به خوبی استفاده نموده است. قوس های دایره ای به کار رفته در این سازه باعث شده است که با وجود این که این سازه خیلی بلند به نظر نمی رسد، اما با وجود این قوس ها خطا دیدی در چشم ببینده به وجود بیاید و این مرکز خرید را بلندتر نشان دهد. نام پالادیوم به زیبایی هرچه تمام تر با سنگ نقره ای رنگ بر پس زمینه سنگ قهوه ای حک شده است.

ویژگی که مرکز خرید پالادیوم را خاص تر می نماید، استفاده از شیشه های عظیمی است که در نمای بیرونی ساختمان استفاده شده اند. این طراحی باعث می گردد خریداران و فروشندگان در طول روز و شب از مناظر بیرون نیز لدت تمام را ببرند. وجود شیشه های بسیار عظیم علاوه بر فراهم کردن دید خوب، کاردبرد تبلیغاتی نیز دارد و با نصب بنر تبلیغاتی برندهای مختلف باعث جذب بیشتر رهگذران به سمت خود می گردد.

بخش های مختلف مرکز خرید پالادیوم

بر 160 فروشگاه متنوع در پاساژ پالادیوم مشغول به فعالیت هستند، برندهایی چون نایک، پوما، آدیداس، جین وست و ریبوک و… در این مرکز خرید مجلل شعبه دارند. تمامی کالاهای عرضه شده همگی اورجینال بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخورددار هستند.

خرید و تفریح به مدت طولانی خستگی و گرسنگی را به دنبال دارد، اما شما در مرکز خرید پالادیوم مجبور نیستید برای برطرف احتیاج خود به بیرون از فروشگاه بروید. مجتمع پالادیوم کافه و رستوران های متنوعی را در خود جای داده است.

اگر در طبقه همکف و طبقه سوم هستید، می توانید به سراغ فروشگاه های فوت کروت بروید. در فوت کورت ها می توانید تنوع و کیفیت انواع میان وعده غذایی، نوشیدنی های گرم و سرد، کیک، شیرینی، انواع دسرها و بستنی و… را ببینید. فوت کورت اصلی در طبقه سوم واقع شده است که محل نشستن بسیار عظیم تری دارد، منو شامل بسیاری از غذاهای ترکی، ایتالیایی، فست فود، غذاهای دریایی و ایرانی و… می باشد.

اگر به دنبال خرید مواد خوراکی و وسایل مورد احتیاج خانه خود هستید، حتما به هایپرمارکت مجهز مرکز خرید پالادیوم سری بزنید. شما می توانید به خیال راحت فرآورده های دامی تازه و منجمد، میوه ها و سبزیجات تازه فصلی، انواع فرآورده های لبنی و انواع کالاهای خوراکی را با کیفیت بالا تهیه کنید.

مراکز تفریحی مرکز خرید پالادیوم

مجتمع تجاری پالادیوم نه تنها متنوع ترین خدمات فروش را به مشتریان خود ارائه می دهد، بلکه کوشیده است تا از نظر فرهنگی و تفریحی نیز بهترین خدمات را ارائه دهد. در طبقه ششم و ضلع جنوبی این مرکز خرید مجهز، یک محموعه ورزشی 2000 مترمربعی طراحی و ساخته شده است که شامل استخر و سالن بدنسازی می باشد که با به روزترین تجهیزات ورزشی جهان تجهیز شده است. شما می توانید انواع کلاس های ورزشی مانند پیلاتس، زومبا، تای چی، یوگا و… را در این مجموعه ورزشی ثبت نام کنید.

یکی دیگر از مکان های خاص مجموعه پلادیوم وجود یک کتابخانه مدرن است که دارای تمامی کتاب های محبوب هنری، تاریخی، داستانی و…. می باشد. ماهیانه بسیاری از رویداد های فرهنگی و هنری در این کتابخانه برگزار می گردد.

مرکز خرید همواره برای بچه ها ما مکانی خسته نماینده بوده است. خوشبختانه شما می توانید برای سرگرمی بچه ها دلبندتان، آن ها را به بخش جذاب خانه کودک مرکز خرید پالادیوم ببرید. طراحان و سازندگان تمامی سعی خود را نموده اند تا یک محیط آرام و محبت آمیز را برای بچه ها فراهم نمایند. در این خانه کودک از بروزترین و سرگرم نماینده ترین وسایل بازی استفاده شده است تا ساعت خوشی را برای بچه ها عزیزشما رقم بزنند.

آدرس و ساعت کاری مجتمع خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم در خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف واقع شده است. ساعت کاری بخش های مختلف مرکز خرید پالادیوم باهم متفاوت است. واحدهای تجاری از 10 تا 22، رستوران و کافه ها 11 تا 23، سوپرمارکت 9 تا 22:30 مشغول به فعالیت هستند. درب ورودی این مرکز خرید در روز های شنبه تا چهارشنبه در ساعت 22:30 و در روز پنج شنبه در 23 بسته خواهد شد.

شماره تلفن اطلاعات مرکز خرید: 021-22010600

شماره تلفن امور مشتریان: 021-22663066

روش های دسترسی به مجتمع تجاری پالادیوم

از جهتهای مختفی می توان به مرکز خرید پالادیوم رسید. اگر از جمله کسانی هستید که از وسایل حمل نقل عمومی مانند مترو استفاده می کنید بهترین جهت، مترو تجریش در خط یک است. شما باید در مترو ایستگاه تجریش پیاده شده و پس از خارج شدن از ساختمان به راحتی سوار تاکسی های تهران-ولنجک شده و در زعفرانیه پیاده شوید.

اگر تمایل دارید که با با ماشین شخصی خود به مرکز خرید پالادیوم بروید. در ابتدا باید وارد خیابان ولیعصر شده و بعد از پل پارک وی از خروجی واقع در سمت چپ خیابان ولیعصر به طرف زعفرانیه تغییر جهت دهید. در این جهت به خیابان مقدس اردبیلی می رسید که بعد از گذر از این خیابان به کوچه عروضی وارد می شوید که پارکینگ پالادیوم در آن واقع شده است.

تهران

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: الی گشت
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 67553

به "معرفی مرکز خرید پالادیوم تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مرکز خرید پالادیوم تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید