معرفی پارک آبی یاس ابوظبی در همسایگی ایران

به گزارش مهسان بلاگ، یکی از همسایگان جنوبی کشور ایران، امارات است که در سال های گذشته با تغییرات اساسی که در ساختار شهری اش ایجاد نموده، توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند.

معرفی پارک آبی یاس ابوظبی در همسایگی ایران

در امارات چندین شهر جهانگرد پذیر وجود دارد که یکی از آن ها دبی است. قرار دریافت هتل های بسیار لوکس و بی نظیر در این شهر به همراه مراکز خرید زیبا و جذاب، از جمله دلایلی است که باعث شده دبی شهرت زیادی پیدا کند.

دیگر شهر امارات که افراد زیادی برای دیدنش به این کشور سفر می نمایند، ابوظبی است. این شهر، پایتخت امارات بوده و جاذبه های جهانگردی و گردشی فراوانی دارد.

از مراکز خرید لوکس و زیبا گرفته تا شهربازی، پارک، قصر های زیبا و حتی یک بیمارستان مخصوص پرنده شاهین، از جمله اماکن بسیار جالب و دیدنی است که شما می توانید در این شهر ملاحظه کنید.

در کنار تمام اینها، این شهر به ابزارآلاتی تجهیز شده تا بتواند به صورت کاملا موثر و کارا، اوقات فراغت کسانی که در این شهر زندگی می نمایند و یا افرادی به عنوان جهانگرد به ابوظبی می فرایند را پر کند و ساعاتی پر از هیجان برای آن ها فراهم کند.

یکی از این ابزارها، پارک های آبی هستند که می توانند بازدید نمایندگانشان را مهمان یک هیجان و لذت وصف ناپذیر نمایند.

یکی از این پارک های آبی که شهرت آن نیز کم نیست، پارک آبی یاس ابوظبی است. در این متن سعی می کنیم به صورت جامع و کامل در خصوص این پارک و هر آنچه که برای تفریح شما فراهم نموده است، صحبت کنیم، از این رو دعوت می کنیم که تا خاتمه با ما همراه باشید.

پارک آبی یاس

یکی از کارهایی که اماراتی ها برای افزایش جهانگرد و جهانگرد در کشورشان انجام داده اند، احداث و ساخت جزیره هایی مصنوعی است. این جزیره ها با امکانات فوق العاده ای که دارند، می توانند یک روز تمام عیار و بسیار شاد را برای شما به ارمغان آورند.

جزیره یاس یکی از این جزایر مصنوعی است که با داشتن مراکز خرید لوکس، تفریحات سرگرم نماینده، استودیوهای حرفه ای موسیقی و موارد بسیار دیگر، به محیطی بسیار ایده آل برای کسانی که به یاس قدم می گذارند، تبدیل شده است.

از جمله تفریحاتی که می تواند به نحوی بسیار عالی و خاطره انگیز چند ساعتی از اوقات فراغت شما را پر کند، پارک آبی جزیره یاس است.

این پارک به انواع و اقسام وسایل بازی و امکانات مجهز شده است تا بتواند شما را سرگرم نموده و هیجان شما را از بودن در این پارک افزایش دهد.

پارک آبی یاس در سال 2013 افتتاح شده و با سن کمی که دارد توانسته خود را در بین برترین پارک های آبی جهان مطرح کند.

وسعت این پارک و همچنین تنوع وسایل بازی در آن از جمله مهمترین دلایلی است که باعث شده این پارک آبی هواداران زیادی داشته باشد.

این پارک با ارائه متنوع ترین و بروز ترین امکانات سعی نموده خود را بسیار متفاوت تر از بقیه جلوه دهد و این خلاقیت و تلاش برای متفاوت بودن عاملی برای دریافت جوایز گوناگون توسط پارک آبی جزیره یاس شده است.

در ادامه سعی می کنیم شما را با گوشه و کنار این پارک، بخش های مختلف آن و تمام وسایلی که می تواند شادی شما را از حضور در این پارک صد چندان کند، آشنا کنیم و به شما ثابت کنیم که بهترین جا را برای تفریح انتخاب نموده اید.

منطقه های اصلی پارک آبی یاس

پارک آبی یاس بسیار عظیم است و مساحت زیادی را به خود اختصاص داده است. از بیرون که به آن نگاه می کنید، این همه وسعت شما را به شگفتی وا می دارد و با دیدن رنگ هایی که در طراحی این پارک به کار رفته است، شادمانی عجیبی شما را درگیر می نماید.

اما اگر دوست دارید از همه جای این پارک دیدن کنید و هیچ نقطه ای را از دست ندهید بهتر است قبل از ورود به این مجموعه وسیع، با نقشه آن به خوبی آشنا شوید و بدانید هر چیزی کجا واقع شده است تا در نهایت بتوانید بدون سردرگمی روزی بسیار خوب و خوش برای خود بسازید.

منطقه شهر جوانی

منطقه شهر جوانی، اولین منطقه ای است که شما با آن روبرو خواهید شد. در این منطقه نمازخانه، شیرینی فروشی، اتاق مخصوص تعویض لباس، عکاسی، کمد، انواع کافه، فروشگاه و مروارید وجود دارد.

در این بخش شما می توانید غواصی را نیز تجربه کنید. البته نگران نباشید؛ یک مربی به شما آموزش های ابتدایی را خواهد داد و در طی مدتی که زیر آب هستید، نیز همراه شما خواهد بود. همراه با غواصی نیز می توانید با در دست دریافت یک نقشه، به دنبال پیدا کردن مروارید باشید و لذت غواصی را دو برابر کنید.

منطقه دلفین

در منطقه دلفین نیز امکانات و تجهیزات مختلفی وجود دارد که از آن جمله می توان به رستوران، بازی های جالب و هیجان انگیز اشاره نمود. بازی هایی که در این قسمت می توانید مشاهده کنید، بشکه حباب، موج سواری با تخته و لوله ماهی هستند.

از دیگر کارهایی که برای سرگرمی خود می توانید در این قسمت انجام دهید، رفتن به خلیج دلفین، نشستن در کنار آن و استفاده از نور خورشید است.

در یاس بری نیز می توانید یک خوراکی خوشمزه و خنک مانند بستنی سفارش داده و دمای بدن خود را در اثر داشتن هیجانات زیاد شده است کاهش دهید.

در ادامه به شرح بازی هایی که در این بخش وجود دارد خواهیم پرداخت.

بشکه حباب

نکته ای که باید در خصوص این بشکه بگوییم آن است که اگر ناراحتی قلبی دارید و هیجان زیاد برای شما خوب نیست، اصلا به فکر امتحان این بازی نباشید.

بشکه حباب به شما امکان می دهد تا بتوانید بر روی امواجی که سه متر ارتفاع دارند، موج سواری نموده و آدرنالین خونتان را به طرز وحشتناکی افزایش دهید.

لوله ماهی

لوله ماهی، تجربه ای بسیار متفاوت از سوار شدن بر سرسره را در اختیار شما قرار می دهد. این لوله، با داشتن پیچ و خم های بسیار، سرسره بازی را برای شما به گونه ای دیگر صرف خواهد نمود.

موج سواری بر روی تخته

یکی از هیجان انگیز ترین بازی هایی که می توان در این قسمت به سراغ آن رفت، موج سواری با تخته بر روی امواجی است که دوست دارند شما را به عنوان یک حریف به میدان دعوت نموده و یک رقابت مهیج برپا نمایند. سوار شدن بر روی این امواج خود هنر خاصی می خواهد که حتما باید از آن برخوردار باشید.

منطقه مراح

منطقه مراح نیز قادر است به بهترین شکل ممکن شما را سرگرم نموده و بهترین و شادترین ساعات و لحظات را برای شما به ارمغان آورد. در این منطقه سرسره، قلعه موج و تخت های مرح دراختیار بازدید نمایندگان قرار داده شده است.

سرسره یاهال

سرسره یاهال مخصوص بچه ها است و از سوار شدن بر آن احساس شادمانی و هیجان زیادی را تجربه خواهند کرد.

فست فود سلما

فست فود و یا اسنک بار سلما نیز از دیگر امکانات منطقه مرح است تا اگر شما و یا کودکتان گرسنه شدید، با خرید تنقلات و مواد غذایی با کیفیت، بتوانید بازی ها را ادامه داده و روز خود را به خوبی سپری کنید.

قلعه موج

قلعه موج نیز یکی دیگر از جاهایی است که شما می توانید به همراه بچه ها خود به بازی بپردازید و هم خود لذت ببرید و هم بچه ها از اینکه شما را در کنار خودشان می بینند، شامانی شان برتری پیدا می نماید.

بخش واحه

در منطقه واحه، یک استخر عظیم قرار گرفته است که شما می توانید به راحتی در آن شنا کنید، در ساحل نشسته و حمام آفتاب بگیرید، قدم بزنید و با بچه ها خود در یک ساحل شنی و آرام شن بازی کنید.

در این منطقه یک کافه نیز وجود دارد که با رفتن به آن جا و خوردن یک بستنی و یا نوشیدنی خنک، می توانید حال و هوای خود را تغییر داده و انرژی مضاعفی برای ادامه گشت و گذار در پارک آبی یاس فراهم کنید.

در قسمتی از این منطقه، چادر و تخت قرار داده اند تا کسانی که دوست دارند از آفتاب داغ استفاده نمایند، شرایط برایشان فراهم باشد. البته برای استفاده از این لوازم شما باید هزینه جداگانه ای پرداخت کنید.

منطقه ظبی

در این منطقه نیز امکانات و تجهیزات مختلفی برای سرگرمی شما فراهم شده است. از جمله این امکانات می توان به استخر امواج، ترن معلق و سینمای 5 بعدی آن اشاره نمود.

سینمای 5 بعدی منطقه ظبی

پارک آبی یاس ابوظبی برای سرگرم کردن افراد، تنها به وسایل آبی متوسل نشده است و می تواند با داشتن امکاناتی دیگر مانند سینمای 5 بعدی، لحظاتی پر شور و هیجانی را برای شما به ارمغان آورد.

با رفتن به این سینما، می توانید به صورت مجازی خود را در جستجوی مروارید ببینید و بدین وسیله به یکی از آرزوهای کودکی خود، یعنی گشتن به دنبال گنج در اعماق دریا، دست پیدا کنید.

استخر امواج

در استخر امواج، به صورت مصنوعی امواجی بسیار آرام ایجاد شده و شما حس می کنید که به صورت واقعی در کنار ساحل دریا قرار دارید و امواج دریا در حال تکان دادن شما هستند.

ترن آبی و معلق

ترن آبی و معلق منطقه ظبی، شما را با نوع دیگری از ترن ها آشنا خواهد نمود. حرکت این ترن همراه با ریزش آب بر روی مسافرانش همراه است. در قسمت بالایی جایگاه های این ترن بشکه آبی واقع شده است و باید دید که در آخر آب موجود در این بشکه ها، سهم چه کسی خواهد شد.

منطقه جِبِل

منطقه جبل بسیار پر هیجان و پر هیاهو است. امکان ندارد پا در این منطقه بگذارید و صدای جیغ و فریاد شما از فرط هیجان گوش فلک را کر نکند. از جمله بازی هایی که در این منطقه وجود دارد، می توان به سرسره حملول، سرسره سقوط و غیره اشاره نمود.

سرسره کوهان حملول

اگر تا به حال بر روی شتر سوار نشده اید، ایرادی ندارد. سوار شدن بر سرسره کوهان حملول با پستی و بلندی های زیادی که دارد، حس سوار شدن بر شتر را به شما القا نموده و شما هیجان خود را با فریادهایی که می کشید، نشان خواهید داد.

جبل دراپ

از دیگر بازی های پر هیجانی که می توان در منطقه جبل به آن اشاره نمود، جبل دراپ است. این بازی با سقوط آزاد شما را مجبور خواهد نمود که با تمام توانتان فقط جیغ بکشید و فریاد بزنید.

سرسره sebag

سرسره sebag به صورت کاملا متفاوتی شما را مجبور خواهد نمود تا از این بازی لذت ببرید. در این سرسره شما باید بر روی شکم قرار گرفته و از بالا به سمت پایین، حرکت کنید. مطمئنا این بازی می تواند تجربه ای بسیار متفاوت برای شما از سوار شدن بر سرسره به یادگار بگذارد.

منطقه فالکون یا شاهین

در منطقه فالکون یا شاهین نیز شما می توانید هیجان غیر قابل وصفی را تجربه کنید. از جمله بازی های این منطقه می توان به حلقه لیوا و سرسره داواما اشاره نمود.

حلقه لیوا

در این بازی شما داخل یک محفظه قرار گرفته و به طور ناگهانی و با سرعت زیاد به استخری پر از آب سقوط خواهید کرد. برای اینکه بعدها نیز خاطره این بازی لبخند بر روی لبانتان آورد، سعی کنید در طی مدتی که در این محفظه در حال حرکت هستید، به چیز دیگری فکر نکنید.

سرسره داواما

سرسره داواما را مانند یک قیف غول پیکر که می تواند به راحتی شما را در خود ببلعد تصور کنید. شما با سوار شدن بر روی تیوب های شش نفره می توانید اوج هیجان را در این سرسره تجربه کنید.

منطقه بندیت

در منطقه بندیت، از بازی های پر هیجان خبری نیست. شما در این منطقه می توانید یک غذای هندی میل کنید و یا به عکاسی رفته و شور و هیجانی که در چهره تان موج می زند را ثبت کنید.

رستوران های پارک آبی یاس ابوظبی

در پارک آبی جزیره یاس چندین رستوران نیز وجود دارد و بهتر است با رفتن به یکی از این رستوران ها و صرف یک غذای با کیفیت، انرژی از دست رفته خود را برگردانید. انواع فست فود، نوشیدنی های خنک و گرم، سالاد، ساندویچ، میوه، قهوه و خرما در این اماکن ارائه می گردد.

امکانات موجود در پارک آبی یاس

در پارک یاس با پرداخت هزینه، کمدی را در اختیار گرفته و وسایل شخصی خود را در آن قرار دهید. پارکینگ های رایگان، اتاقی مخصوص کشیدن سیگار، تیوپ های 4 نفره و 6 نفره از دیگر امکانات موجود در این پارک هستند.

نحوه دسترسی

پارک آبی یاس در غرب جزیره یاس واقع است و شما اگر در ابوظبی باشید، می توانید با استفاده از اتوبوس خود را به این پارک برسانید. اگر در دبی هستید و دوست دارید از این پارک دیدن کنید بهتر است با استفاده از مترو و اتوبوس به این پارک بروید.

امارات

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: الی گشت
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 65927

به "معرفی پارک آبی یاس ابوظبی در همسایگی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی پارک آبی یاس ابوظبی در همسایگی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید