مقاصدی برای خانواده های ماجراجو

به گزارش مهسان بلاگ، ایده هایی برای ماجراجویی خانوادگی در گوشه و کنار دنیا

آیا دوست دارید برنامه ای کاملا متفاوت برای سفر بعدی خود داشته باشید؟ با ایده هایی که به شما ارائه می دهیم، می توانید به همراه خانواده تان از شهر و دیار خود راهی دنیاگردی و ماجراجویی در گوشه و کنار دنیا شده و خاطرات خوبی را با یکدیگر سهیم شوید. با خبرنگاران همراه باشید:

مقاصدی برای خانواده های ماجراجو

آفریقای جنوبی

دیدن حیوانات وحشی در زیستگاه های خود برای بیشتر مردم ، حد بالایی از ماجراجویی بسیار عالی محسوب می گردد. پارک ملی کروگر (Kruger National Park) در آفریقای جنوبی به ویژه برای بچه ها بسیار جالب است زیرا در این محل احتمال دیدن حیوانات مختلف از فاصله نسبتا نزدیک وجود داشته و شما می توانید در بخش های جنوبی این پارک تردد کنید. در این پارک همچنین لژهای ویژه اقامت خانواده ها وجود دارد که دارای استخر بوده و هر وقت که احساس کنید احتیاج به خنک شدن دارید تنها باید به داخل آب شیرجه بزنید.

ژاپن

برای عاشقان روبات ها، گیمرها و عاشقان بازی های کامپیوتری و افراد عاشق فناوری های جدید مانند نوجوانان، سفر به ژاپن یعنی تحقق یک رویا. به این سفر خود کمی تعقیب و گریز فکری نیز اضافه نموده و مانگا و انیمه را با هم کشف کنید، از بناها و عبادتگاه های باستانی دیدن نموده و زمانی که خسته شدید و همه افراد خانواده احتیاج به تمدد قوا داشتند به پارک ملی ، جزایر زیبا و سواحل ژاپن بروید. این سفر می تواند حتی افرادی از اعضای خانواده را که به ماجراجویی علاقه مند نیستند را هم وسوسه کند.

سریلانکا

سریلانکا کشوری است بین فیل ها، قطارها، بناهای باستانی، سواحل زیبا، قلعه های نظامی و پارک های طبیعی که بخشی از شبه قاره هند محسوب شده و جاذبه های فراوانی برای همه افراد خانواده فراهم می نماید. از این گذشته، سریلانکا با آغوش باز از بچه ها پذیرایی نموده و با کمی برنامه ریزی برای ماجراجویی می توان تجربه ای ارزشمند برای همه اعضای خانواده رقم زد.

مالزی

خواه هدف شما دیدن سواحل زیبا باشد یا سفر به جنگل یا گشت و گذار در یک شهر دوستدار و مناسب بچه ها، گشت و گذار در مالزی ایده خوبی برای معرفی جنوب شرق آسیا به فرزندان تان است. ترکیب فرهنگ ها در این کشور موجبات رضایت همه خانواده را فراهم می نماید، معماری سبک دوره استعمار، مراکز خرید و غذاهای غربی و محیطی سرزنده و شلوغ و گرما و طعم های مختلف در این کشور شما را غرق در خود خواهد نمود.

واشنگتن دی سی، ایالات متحده آمریکا

گشت و گذار در مشهورترین شهر دنیا خود به اندازه کافی هیجان انگیز بوده و در این شهر شما می توانید از موزه دنیای جاسوسی (espionage) دیدن نموده و از آثار تاریخی مانند یادمان آبراهام لینکلن در کنار موزه های متعدد بازدید کنید. در این شهر تفریحات مختلفی مانند رفتن با آسانسورهای ویژه به بالای برج های مشهور و قایق سواری در حوزه آبگیر رودخانه تیدال (Tidal Basin) وجود دارد.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: الی گشت
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 12295

به "مقاصدی برای خانواده های ماجراجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاصدی برای خانواده های ماجراجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید