مقاله: مقایسه بسترن B50F با چری آریزو 5 و جیلی امگرند

به گزارش مهسان بلاگ، مقایسه بسترن B50F با چری آریزو 5 درمی یابیم که داخل کابین آریزو 5 مشکلاتی نظیر کیفیت مونتاژ پایین، متریال ضعیف، سادگی بیش ازحد و کسل کنندگی مانند دیگر محصولات چینی بازار به چشم می خورد. اما در بسترن B50F دچار نوعی غافل گیری از یک چینی می شویم. طراحی داخلی بسیار حساب شده و اصولی اجرا شده و کیفیت مونتاژ و متریال قطعات قابل قبول است. هرچند ضعف هایی مانند چرم روکش صندلی ها دیده می شود، اما در برابر هم وطنانش عالی به نظر می رسد.

مقاله: مقایسه بسترن B50F با چری آریزو 5 و جیلی امگرند

جیلی امگرند یکی از پیروز ترین چینی های بازار ایران است که از ابتدای ورودش به ایران تا به امروز همیشه مورد توجه قرار گرفته است. یکی از دلایل این توجه، ظاهر قابل قبول آن است؛ چهره ای که مانند رقیب و خلاف دیگر هم وطنانش بکر و مختص به خودش است، به دور از کپی کاری و شباهت های ناشیانه.

اما در بحث قیمت دو خودرو، با توجه به وجود نمونه صفرکیلومتر آریزو 5 و فعالیت خط تولید آن، می توان نمونه های صفرکیلومتر این خودرو را هم قیمت بسترن B50F کارکرده مدل 95 شمسی خریداری کرد، آن هم درحالی که از خدمات پس از فروش و در دسترس بودن قطعات خودرو اطمینان داریم.

در مورد مشخصات فنی هم باید گفت موتور 1500 سی سی آریزو 5، 115 اسب بخار قدرت تولید می کند و گشتاورش 141 نیوتن متر است. این موتور نه چندان قوی با یک جعبه دنده CVT پنج سرعته همراه می شود که هماهنگی خوبی بین شان وجود ندارد. در مقابل موتور 1800 سی سی B50F 142 اسب بخار قدرت تولید می کند و گشتاورش 172 نیوتن متر است. همچنین عملکرد جعبه دنده اتوماتیک 6 سرعته اش، که ساخت آیسین ژاپن است، بسیار رضایت بخش است و هماهنگی اش با موتور خوب به نظر می رسد. سیستم تعلیق و فرمان پذیری B50F نیز به نعمت پلتفرم مزدا نه تنها از رقیب هم وطنش، بلکه از بسیاری رقبای دیگر هم برتر است.

منبع مقاله: مقایسه بسترن B50F با چری آریزو 5 و جیلی امگرند

انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 97833

به "مقاله: مقایسه بسترن B50F با چری آریزو 5 و جیلی امگرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: مقایسه بسترن B50F با چری آریزو 5 و جیلی امگرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید