مهم ترین عامل برای جذب دانش آموزان به مدارس سما چیست؟

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر، برنامه ریزی در راستای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و برقراری ارتباط صمیمانه را مهم ترین عامل برای افزایش تعداد دانش آموزان مدارس سما دانست.

مهم ترین عامل برای جذب دانش آموزان به مدارس سما چیست؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به کانادا از طریق کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از زاهدشهر، نشست پیگیری فرایند عملکرد دست اندرکاران سمای واحد زاهدشهر با حضور معلمان و مسئولان برگزار گردید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر در این نشست به تشریح عملکرد سمای واحد زاهدشهر و راه های دستیابی به نتیجه بهتر برای جذب دانش آموزان پرداخت.

سید ابراهیم دشتی اظهار کرد: شرط بقا و ماندگاری مدرسه سما کوشش بیشتر و ارائه خدمات ویژه به دانش آموزان و جلب رضایت حداکثری خانواده های خبرنگارانن است.

وی مطرح کرد: برنامه ریزی در راستای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و برقراری ارتباط صمیمانه به لحاظ عاطفی و آموزشی مهم ترین عامل برای افزایش تعداد دانش آموزان است.

4078/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 60143

به "مهم ترین عامل برای جذب دانش آموزان به مدارس سما چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین عامل برای جذب دانش آموزان به مدارس سما چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید