مونتلا: فیورنتینا لیاقت پیروزی در خانه رم را داشت

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال فیورنتینا پیروزی شاگردانش را برابر مهمترین تیم دوران بازیگری او عادلانه دانست و تأکید کرد حق آنها بوده است که در جمع چهار تیم برتر جام حذفی ایتالیا قرار بگیرند.

مونتلا: فیورنتینا لیاقت پیروزی در خانه رم را داشت

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال فیورنتینا شب گذشته (سه شنبه) دست به کار بزرگی زد و با تحمیل شکست 2 بر صفر به رم در استادیو المپیکو، جواز حضور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا را کسب کرد. به این ترتیب وینچنزو مونتلا، سرمربی فیورنتینا تیمی را از گردونه رقابت ها حذف کرد که درخشان ترین روزهای دوران بازیگری اش را (1999 تا 2009) در آن سپری کرد. این اولین بار بود که مونتلا به عنوان سرمربی تیم حریف توانست رم را شکست دهد. در 9 بازی قبلی تیم هایش برابر رم، مونتلا شش بار متحمل شکست شده و سه بار هم به تساوی رضایت داده بود.

مونتلا در خاتمه بازی به شبکه رای اسپورت گفت: تیمم عملکرد فوق العاده ای را ارائه کرد و من فیورنتینایی را دیدم که در هر دو نیمه بازی از رم بازی بهتری ارائه کرد و به همین دلیل پیروزی که تیمم امشب کسب کرد کاملاً حقش بود.

هر دو گل بازی را ماریو گومز برای فیورنتینا به ثمر رساند تا نشان دهد در حال بازگشت به دوران اوج است. در همین حال مونتلا آلساندرو دیامانتی را برای پر کردن جای خالی خوان کوادرادوی که به تازگی به چلسی پیوسته است به میدان فرستاد.

مونتلا در تمجید از مهاجم آلمانی تیمش مطرح کرد: ما انتظار چنین عملکردی را از گومز داشتیم، چرا که توانایی های فوق العاده او را در محوطه جریمه می شناسیم. او همواره لازم نیست که در پروسه بازیسازی شرکت کند، چون در محوطه جریمه برای ما مهره ای کلیدی است. ماریو به اعتمادبه نفس احتیاج داشت و حالا کاملاً این مشکل را از پیش رو برداشته است. دیامانتی هم واقعاً بازیکن با شخصیتی است اگرچه بازی او با بازی کوادرادو تفاوت دارد. او استعداد نابی دارد و ما باید بیشترین استفاده را از این استعداد انجام دهیم. ما باید جاه طلبی و انگیزه مان را حفظ کنیم و به آینده چشم داشته باشیم اما تا این مقطع از فصل ما کارهایی را که انتظار می رفت انجام دهیم، انجام داده ایم. به اینکه راهنمایی تیمی مانند فیورنتینا را بر عهده دارم، افتخار می کنم.

سرمربی بنفش پوشان فلورانس که حریف بعدی تیمش در جام حذفی ایتالیا یوونتوس است، در خاتمه به بحرانی که اخیراً گریبان گیر تیم پیشین او شده است اشاره نمود و گفت: هر تیمی ممکن است دچار اُفت گردد. در شرایطی مانند این خطر شکست تیم ها زیاد است اما رم همچنان تیم بزرگی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 25959

به "مونتلا: فیورنتینا لیاقت پیروزی در خانه رم را داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مونتلا: فیورنتینا لیاقت پیروزی در خانه رم را داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید