مکان هایی که به دروازه ای به دنیای دیگر معروف می باشند

به گزارش مهسان بلاگ، مکان هایی به نام دروازه ای به دنیای دیگر

ما در دنیای پر از داستان ها و اسطوره های عجیب و پر رمز و راز زندگی می کنیم. بعضی از این داستان ها چیزی بیش از اثر تخیل انسانی نیستند در حالی که بعضی دیگر بر اساس کوشش های خلاقانه بشریت برای تشخیص چیزهایی است که فراتر از دانش و درک افراد در زمانی خاص می باشند. البته مواردی نیز هستند که به طور کامل حقیقت ندارند. با توجه به طبیعت کنجکاو بودن ما انسان ها و در نظر گرفتن امکاناتی که در اختیار داریم با این حال نیز بعضی از این اسطوره ها و افسانه ها را کاملا باور نکردنی می دانیم زیرا در غیر این صورت غیر قابل انکار می باشد. از آنجایی که ما می توانیم در خصوص هر چیزی حدس و گمان داشته باشیم، در این مطلب نیز می خواهیم حدس و گمان های به جای مانده در خصوص بعضی از تصورات مردمی که در جوامع علمی نیز مطرح می باشند را آنالیز نماییم و تنها منتظر شواهدی تجربی هستیم تا بتوان این حدس ها را تایید نمود. این مطلب به این فرضیه اشاره می نماید که دروازه ای به دنیای دیگر در سیاره ما وجود داشته که به صورت بالقوه می تواند به سایر دنیا ها دسترسی داشته باشد. پس با خبرنگاران همراه باشید تا با یکدیگر این موضوع را بیشتر آنالیز نماییم.

مکان هایی که به دروازه ای به دنیای دیگر معروف می باشند

گفت و گوهای گسترده و بحث در خصوص اینکه آیا چیزهایی همانند دنیاهای موازی و یا ابعاد دیگری از کره زمین و یا دروازه ای به دنیای دیگر در سراسر دنیا وجود داشته باشند چیزی نیست که اخیرا در خصوص آن صحبت شده باشد. ایده های دنیا های موازی و انواع مختلفی از دنیاها از طریق درخشان ترین فکر های گذشتگان باستانی ما به وجود آمده و بعلاوه در برخی از موارد مذهبی در دنیا نیز می توانید اشاراتی به آن را ببینید. اما در دوران مدرن امروزی بسیاری از انسان ها رفته اند تا بتوانند مناطقی را در کره زمین پیدا نمایند که به عنوان دریچه های پنهانی و دروازه ای به دنیای دیگر باشند. شاید این گذرگاه ها اجازه دسترسی به دنیا های موازی را به انسان ها می دهند.

ابو قراب | ABU GHURAB

ابوقراب در جنوب شهر قاهره در مصر و در فلات صحرای مصر، در غرب طویل ترین رودخانه دنیا یا همان رود نیل قرار گرفته است. ابو قراب یا در اصطلاح لانه کلاغ یک سایت باستان شناسی است که شامل عبادتگاه هایی از زمان فرعونیان Nyuserre Ini و Userkaf می باشد. هر دو آن ها در قرن 21 پیش از میلاد و در دوران پادشاهی مصر قدیم ساخته شده است. این سایت به عنوان یکی از ارزشمندترین گنجینه های باستانی مصر شناخته شده و قطعا یکی از شگفت انگیزترین مکان های باستان شناسی در کره زمین می باشد. اما بیشتر از این برچسب های شکوهمند برای این ناحیه، برخی از این مردم نیز معتقدند که این سایت یک یکی از قدیمی ترین گذرگاه هایی است که در سراسر دنیا وجود دارد. در محلی در ابوقراب یک محلی باستانی ساخته شده از سنگ مرمر ساخته شده است. سنگ های مرمر جزء سنگ های قیمتی می باشد که از طریق مصری های باستانی به عنوان سنگ گرانبهای خدای خورشید مورد استفاده قرار می گرفته است و به نظر می رسد با ارتعاشات زمین هماهنگ باشد. به همین علت اعتقاد بر این است که سایت ابوقراب به منظور ارتقاء آگاهی معنوی مردم در آن موقع ساخته شده و موجب می شده است که آن ها بتوانند با انرژی های مقدس در دنیا همانند Neters ارتباط برقرار نمایند. در خصوص ایده برقراری ارتباط با Neters از طریق ارتعاشات جالب است بدانید که بسیار شبیه به افسانه های شفاهی آمریکایی های بومی چروکی است که از اندیشه های بدون فرم سخن می گفته اند که می توان از طریقه امواج صوتی از زمین به ستاره Pleiades سفر کرد. به علاوه تمام این موارد تکنولوژی مورد استفاده در ساخت این سایت بسیار پیشرفته بوده و تعجب آور نیست که مصریان از آن به عنوان گإرگاهی به دنیا موازی و دروازه ای به دنیای دیگر نام ببرند.

سدونا ورتکس | SEDONA VORTEXES

سدونا شهری واقع در شمال دره Verde در استان آریزونای آمریکا می باشد. یک نقطه ای از آن از طریق قبایل بومی آمریکا به عنوان Nawanda شناخته می گردد که در داستان های خود به شهری مقدس معروفیت یافته است. اعتقاد مردم بومی این منطقه بر این است که سنگ های قرمز در بیابان های این شهر از نظر معنوی متجلی شده و مقدار زیادی از گرداب های معنوی در این منطقه وجود دارد. به اعتقاد بومیان این گرداب های معنوی در نقطه ای با شدت متمرکز بوده و از سطح زمین به سمت بالا می رود و آن ها به عنوان گذرگاه هایی برای موجودات آسمانی و بعلاوه روح زمین شناخته می گردد. برای کسانی که به وجود این گرداب ها اعتقاد دارند ایستادن روی این زمین ها گویی ارتعاشاتی را احساس می نمایند و احساس سوزن شدن روی پوستشان را دارند به خصوص این احساس در ناحیه گردن و شانه شدیدتر می باشد. هواداران عصر تازه بر این باور هستند که منطقه سدونا دارای نقاط قوت و گرداب های فراوانی است و بعلاوه کوه های آریزونا به عنوان درگاهی به دنیای دیگر شناخته می گردد به همین علت این مکان مقصدی بسیار خوب برای کسانی هستند که به این موارد اعتقاد داشته و یا در پی تحقیق روی دروازه ای به دنیای دیگر می باشند.

دروازه بهشت

در سال 1996 راهنمای محلی Jose Luis Delgado Mamani به طور تصادفی یک سایت باستانی در مجاورت دریاچه تیتاکاکا و در نزدیکی منطقه پر جمعیت Hayu Brand در پرو را کشف کرد در حالی که او در آن منطقه در حال اجرا کار خود ش بود. این منطقه از طریق بومیان محلی به شهر بهشتیان معروف شده است و برای آن ها مورد احترام می باشد و محققان نیز معتقد هستند که در زیر این سطح چندین بنای تاریخی وجود خواهد داشت که می توان کشف کرد. یکی از موارد ویژه ای که Mamani در این منطقه مقدس پیدا کرد حکاکی های غول پیکری بود که همانند درب روی چهره کوه های Hayu Marca ایجاد شده و به نام Puerta de Hayu Marca شناخته می شد که در ترجمه زبان انگلیسی به نام دروازه بهشت خوانده می گردد. این دروازه غول آسا 7 متر طول و 7 متر عرض داشته و درب کوچکی در مرکز آن قرار گرفته که تنها 2 متر ارتفاع دارد. با توجه به افسانه های بومی آمریکای جنوبی Puerta de Hayu Marca دروازه ای به بهشت است و مرگ و میرهای قهرمانه را برای ورود به بهشت از آن درب کوچک عبور می داده اند. در نتیجه با عبور از این درب این قهرمانان جاودانگی پیدا نموده و برای همواره در بهشت زندگی می نمایند. اما دروازه بزرگتر از سوی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و محلی برای عبور مردمان از بهشت به سرزمین مادری آن ها بوده است. افسانه دیگری نیز وجود دارد که به داستان Aramu Maru مربوط شده و از زبان کشیش Seven Rays گفته می گردد. همانطور که داستان پیش می رود Aramu Maru در قرن شانزدهم از عبادتگاه فرار نموده تا همراه اسپانیایی ها وارد پرو گردد. او به کوه های Hayu Marca رفته تا در حین انجام مراسم مذهبی درب کوچکتر یا همان درب بهشت را باز کند. نور آبی رنگی از داخل تونل تابیده شده و Amaru Maru به داخل آن را سپس او دیگر هرگز دیده نشد و گفته می گردد که او به بهشت سفر نموده است و از دروازه ای به دنیای دیگر عبور نموده است.

آرایش سنگ های باستانی | ANCIENT STONE ARRANGEMENT

در سال 2007 در حالی که دانشمندان در پی آنالیز خرابی های قایق های قدیمی بودند ساختاری سنگی را همانند استون هنج در انگلستان اما در دریاچه میشیگان یافتند. این سازه های سنگی در نزدیکی شهر Transverse در استان میشیگان در ایالات متحده واقه شده است. این ساختارها از طریق Mark Holly استاد باستان شناسی زیر آب در دانشگاه شمال غربی میشیگان کشف شد که او اعتقاد دارد این ساختار بیش از 9 هزار سال قدمت دارد. یکی دیگر از جزییات جالبی که باستان شناسان کشف نموده اند این است که یکی از این سنگ ها دارای کنده کاری با شکل mastodon می باشد که موجودی شبیه فیل بوده و در حدود 10 هزار سال پیش منقرض شده است. محل دقیق این ساختارهای سنگی که از طریق محققان باستان شناسی با توجه به قبایل بومی آمریکا کشف شده اند را می خواهد به علت ازدیاد افرادی که از این منطقه بازدید می نمایند محدود نمایند. اگرچه سن دقیق و باستان شناسی این سایت هنوز نیز مورد بحث جوامع علمی واقع شده است اما برخی از مردم اعتقاد دارند که ارایش باستانی این سنگ ها می تواند به عنوان دروازه ای به دنیای موازی باشد زیرا این منطقه نیز به عنوان ناحیه ای که قایق ها و کشتی ها در آن ناپدید می شوند شناخته می گردد. برخی از قایق ها همراه خدمه آن از بین رفته اند در حالی که برخی دیگر تنها در روی آب شناور شده اند با این حال مردم روی آن بدون هیچ علت شناخته شده ای از بین رفته اند و شاید از طریق دروازه ای به دنیای دیگر انتقال یافته اند.

ممکن است ما در این مطلب تنها تعدادی از این مکان هایی که به عنوان دروازه های دنیای دیگر معروفیت یافته اند را به شما معرفی نموده باشیم اما آیا واقعا حقیقت چنین است؟ آیا واقعا دروازه ای و دنیای موازی دیگری وجود دارد؟ آیا تنها همین موارد هستند یا می توانند هر جای دیگری همانند داخل خانه خود شما هم باشند؟ آیا اگر واقعا دروازه هایی برای دنیای دیگر وجود داشته باشند شما جرات آن را خواهید داشت که از آن عبور نمایید؟ (ترجمه مطلب با کمی دخل و تصرف می باشد)

منبع: www.beyondsciencetv.com

منبع: الی گشت
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 106512

به "مکان هایی که به دروازه ای به دنیای دیگر معروف می باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکان هایی که به دروازه ای به دنیای دیگر معروف می باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید