میکسدزون جدید آزادی ، دود، فرار

به گزارش مهسان بلاگ، میکسزون جدی استادیوم آزادی مسائل زیادی دارد و خبرنگاران در این قسمت به جای مصاحبه دود می خورند.

میکسدزون جدید آزادی ، دود، فرار

مسائل میکسدزون استادیوم آزادی

میکسزون استادیوم آزادی که محل مصاحبه بازیکنان با خبرنگاران است تا پیش از فینال قهرمانان آسیا در قسمت طبقه پایین استادیوم و در محل رختکن تیم ها بود اما به دلیل ایراداتی که از این صندلی گرفته شد به تونل این استادیوم منتقل شد که علاوه بر بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در بازی های اخیر لیگ برتر هم از این صندلی برای مصاحبه بازیکنان با خبرنگاران استفاده می گردد.خارج از ایرادات فنی که این صندلی بر اساس آن تعبیه شده و فاصله بین بازیکنان با محل حضور خبرنگاران مسائل دیگری هم در این میکسزون وجود دارد.

میکسزون جدید دقیقا در تونل و مقابل ماشین سنگین واحد سیار صدا و سیما واقع شده است که زمانی که این ماشین روشن است علاوه بر ایجاد سر و صدا با ایجاد دود ناشی از روشن بودن این ماشین و البته اتوبوس های دو تیم فضا نه تنها برای کار خبری بلکه حتی برای نفس کشیدن هم سخت می گردد و بازیکنان و خبرنگاران به جای استشمام اکسیژن مقادیر زیادی دی اکسید کربن را وارد شش های خود می نمایند. به دلیل حضور این ماشین برخی از بازیکنان ترجیح می دهند از قسمت دیگر تونل عبور نمایند که این باعث می گردد برخی از خبرنگاران پشت این ماشین کمین نموده که تا کسانی که قصد گریز از منطقه مصاحبه را دارند در پشت کامیون صدا و سیما گیر بیندازند!

از طرف دیگر هرج و مرج در این منطقه بسیار زیاد است و به گواه همه خبرنگارانی که در این مدت اخیر برای مصاحبه به این منطقه آمده اند می توان شهادت داد که تعداد افراد سلفی بگیر و هوادارانی که از بازیکن محبوب شان پیراهن یا جوراب و یا حتی یاری مالی می خواهند از تعداد خبرنگاران حاضر در میکسدزون بیشتر است. گاهی اوقات تعداد این افراد به قدری زیاد است که حتی مأموران نیروی انتظامی حاضر در محل هم نمی توانند همه این افراد مزاحم را از این منطقه خارج نمایند.

3-300

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

سلو بلاگ: سلو بلاگ: محفلی برای هم اندیشی

پریها: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3418

به "میکسدزون جدید آزادی ، دود، فرار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میکسدزون جدید آزادی ، دود، فرار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید