نتیجه دربی صبح بازی تعیین می گردد، ساختار پرسپولیس بی نظیر است

به گزارش مهسان بلاگ، بهزاد داداش زاده در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره دربی نود و پنجم پایتخت که آدینه هفته جاری در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر برگزار می گردد گفت هر چقدر هم بگویید این ملاقات با تمام بازی ها فرق دارد. به هیچ وجه نتیجه این بازی قابل پیش بینی نیست. من با پیراهن هر دو تیم در دربی بودم و حال و هوای آن کاملا متفاوت است.

نتیجه دربی صبح بازی تعیین می گردد، ساختار پرسپولیس بی نظیر است

کارشناس فوتبال ایران اضافه کرد: البته متأسفانه به دلیل بیماری کرونا خبری از تماشاگر نخواهد بود و کری خوانی ها در فضای مجازی هم خیلی بی مزه و دور از اصول احترام هواداری است. طعم دربی به خاطر بودن طرفداران بی شمار در هر دو تیم است.

وی درباره شرایط پرسپولیس توضیح داد: ساختار پرسپولیس از مدیریت تا بازیکن و تدارکات بی نظیر است. این تیم اتحاد دارد و هدف واحدی برای شادی طرفدارانش دارد. بازیکنان این تیم به بلوغ حرفه ای رسیده اند و به جای فرد به فکر تیم هستند.

داداش زاده که سابقه پوشیدن پیراهن هر دو تیم را دارد درباره شرایط استقلال تهران برای این ملاقات گفت: استقلال از این اتحاد برخوردار نیست. این تیم مسائل روحی و حرفه ای زیادی دارد. با این حال واقعا نمی توان این ملاقات را پیش بینی کرد. نتیجه بازی را صبح بازی می توان فهمید. این ملاقات بستگی به شرایط روحی بازیکنان از صبح دارد. هیچ چیز آن قابل پیش بینی نیست و قطعا روی کاغذ شانس پرسپولیس بیشتر است اما استقلال نشان داده که حرف های زیادی برای گلزنی دارد.

داداش زاده یادآور شد: برد برای تیمی است که بازیکنان دربی باز داشته باشد. من فکر می کنم هر تیمی بتواند زودتر به گل برسد برنده میدان خواهد شد. این ملاقات می تواند ستاره های استقلال و پرسپولیس را دوباره بر سر زبان ها بیندازد.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 86639

به "نتیجه دربی صبح بازی تعیین می گردد، ساختار پرسپولیس بی نظیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه دربی صبح بازی تعیین می گردد، ساختار پرسپولیس بی نظیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید