نقشه مستجاب الدعوه برای انتخابات دوومیدانی، برگزاری مجمع مشکوک!

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران - گروه ورزشی: انتخابات فدراسیون دوومیدانی در حالی قرار است بزودی برگزار گردد که اقدامات عجیب و شائبه برانگیزی در دوره سرپرستی ایرج عرب اتفاق افتاده است تا ابهامات این انتخابات را بیشتر کند و سالم بودن آن را زیر سوال ببرد.

نقشه مستجاب الدعوه برای انتخابات دوومیدانی، برگزاری مجمع مشکوک!

حمیدرضا فردین پور رکورددار اسبق دو 400 متر و نایب رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی به بهانه شرکت در انتخابات این فدراسیون از پست خود کناره گیری کرد و البته تأیید صلاحیت مدیریتی هم نشد. وی در تبادل نظر با خبرنگاران به اتفاقاتی اشاره نمود که می تواند سلامت انتخابات پیش روی فدراسیون دوومیدانی را زیر سوال ببرد.

در حق من ظلم شد

وی در ابتدا گفت: متأسفانه در جریان تأیید صلاحیت مدیریتی کاندیداهای فدراسیون دوومیدانی در حق من ظلم بسیاری شد و با گزارش فردی که به جرأت می توانم وی را مهندس انتخابات بدانم در حالی که چند نفر دیگر (حداقل 4 نفر) شرایط مدیریتی به مراتب کمتری از من داشتند تأیید شدند و بر روی نام من مهر قرمز زدند.

مستجاب الدعوه مهندس انتخابات است

وی اضافه نمود: دیگر به همه ثابت شده است که مهندسی انتخابات در حال اجرا است و مهدی مستجاب الدعوه مهندس این انتخابات است. وی در حالی خود را از خانواده دوومیدانی می داند که تنها سابقه اش در این ورزش به زمانی بر می گردد که در فدراسیون به عنوان ماساژور یکی از قهرمانان مطرح دوومیدانی مشغول به کار بود. مستجاب الدعوه با همین سابقه سودای ریاست فدراسیون دوومیدانی را در سر دارد. وی در انتخابات سال 94 (سالی که مجید کیهانی رئیس فدراسیون شد) کاندیدای ریاست فدراسیون شد و در جریان برگزاری مجمع به نفع اصلی ترین رقیب کیهانی کنار کشید.

انتخاب به عنوان بازرس فدراسیون

ملی پوش سابق دوومیدانی اضافه نمود: متأسفانه در سال 95 در خطایی آشکار، مستجاب الدعوه که در تیم رقیب کیهانی بود و کماکان به جایگاه ریاست فکر می کرد به عنوان بازرس فدراسیون منصوب شد. تحرکات مستجاب الدعوه در ابتدای حضورش در فدراسیون تا مسابقات جهانی لندن به تعویق افتاد و بعد از بازگشت وی از این رقابتها اقدامات او علیه رئیس وقت فدراسیون به صورت واضح و شفاف شروع شد.

دسترسی به اسناد محرمانه فدراسیون

فردین پور ادامه داد: ورود و نفوذ به بخش های مختلف فدراسیون از جمله بخش اقتصادی فدراسیون اولین برنامه ایشان بود. وی به وسیله یکی از کارمندان فدراسیون به محرمانه ترین اسناد بخش اقتصادی دسترسی پیدا کرد و در حالی که این اسناد باید محرمانه باقی می ماند، بازرس فدراسیون اسناد محرمانه را در اختیار رؤسای هیات ها، گروه های مجازی و حتی بعضی رسانه ها قرار می داد و آنها را علیه فدراسیون و رئیسش تحریک می کرد. در صورتی که اگر تخلفی هم مشاهده می کرد باید آن را به مقامات وزارت ورزش و جوانان جهت پیگیری، آنالیز و نتیجه گیری ارجاع می داد کما اینکه بارها این کار را هم انجام داد و هیچ نتیجه ای نگرفت.

هیچ تخلفی در فدراسیون مطرح نشد

وی با بیان اینکه مستجاب الدعوه با اقدامات تخریبی ادعا می کرد که تخلفاتی در فدراسیون دوومیدانی در حال اجرا است در شرایطی که او خودش بازرس فدراسیون بود و اگر تخلفی اجرا شده وی هم مقصر است اضافه نمود: ایشان با این رفتارها و اقدامات تخریبی حاشیه زیادی برای فدراسیون ایجاد کرد و تحریکاتش منجر به حضور بازرسی وزارت ورزش (2 مرتبه) و سازمان بازرسی کل کشور در فدراسیون دوومیدانی شد. بر خلاف ادعاهای مستجاب الدعوه هیچگاه تخلفی در فدراسیون مطرح نشد و صرفاً اصلاح بعضی امور و پیشنهاد بازرسی وزارت ورزش و سازمان بازرسی کل کشور به مجید کیهانی و فدراسیون دوومیدانی داده شد.

اقدامات پس از کنار رفتن کیهانی

کارشناس خبره فدراسیون ادامه داد: دوستان کوشش می کردند و امیدوار بودند نهادهای نظارتی برای کیهانی و سایر مسئولان در فدراسیون موانعی ایجاد نمایند که آنها امکان حضور مجدد در فدراسیون را نداشته باشند، اما چه شد؟ نه تخلفی ثابت شد و نه اتفاق دیگری افتاد و ماحصل اقدامات بازرس منصوب وزارت ورزش برای فدراسیون دوومیدانی فقط حاشیه بود و حاشیه. با سرانجام دوره ریاست کیهانی، تحرکات مستجاب الدعوه در فدراسیون بیشتر و بیشتر شد. وی و عوامل دیگری سعی کردند نقش هاشم صیامی دبیر کل فدراسیون را کمرنگ نمایند و ابتدا علی دانشمندفر به عنوان دبیر مجمع انتخاب شد و سپس یکی از مخالفان کیهانی را به عنوان دبیر فدراسیون منصوب کردند.

مدارک کاندیداها روی میز رقیب شأن بود!

وی اضافه نمود: در زمان ثبت نامم برای انتخابات به من تاکید کردند باید از پست های خودم در فدراسیون استعفا دهم. جالب است که وقتی ثبت نام ها انجام شد و زمانی که من برای اعتراض به رد صلاحیت مدیریتی ام به وزارت ورزش و جوانان رفتم مشاهده کردم که همه مدارک کاندیداهای فدراسیون دوومیدانی روی میز مستجاب الدعوه که خود کاندیدای فدراسیون است قرار گرفته است. من در حالی که بیش از 10 سال سابقه حضور در تیم ملی دوومیدانی، سه سال سابقه نایب رئیسی فدراسیون و سال ها ریاست هیأت دوومیدانی استان کرمانشاه و حتی تهران را دارم در بخش مدیریتی تأیید نشدم و 4 نفر در بین کاندیداها که هیچکدام سابقه مدیریتی نداشتند تأیید شدند.

برای حذف رکورد فصیحی نامه زدند

وی اضافه نمود: مستجاب الدعوه می گوید قانون اجازه می دهد که هم بازرس باشد و هم در جلسات هیأت رئیسه فدراسیون در تصمیمات دخیل باشد و همچنان کاندیدای ریاست فدراسیون هم بماند اما به من حتی اجازه ندادند قبل از ثبت نام مسئولیت کمیته آموزش را داشته باشم. وی به همراه بعضی عوامل فدراسیون در جلسات هیأت رئیسه و بعد از آن در حال چینش نفرات برای انتخابات هستند و نمونه شاخص آن ارسال نامه برای حذف رکورد فرزانه فصیحی بود. آنها زمانی که متوجه شدند محتمل است فصیحی در انتخابات به کیهانی رأی دهد برای حذف وی و رکوردش نامه هایی نوشتند که بسیار قابل تأمل است.

نامزد ریاست همچنان دو مسئولیت دارد

نایب رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: البته در حال حاضر نیز مستجاب الدعوه در حال مطرح کردن ابهامات و پخش کردن شایعه در وزارت ورزش و جوانان است که کیهانی رد صلاحیت می گردد. در حالی که باید سوال کرد چگونه است که مستجاب الدعوه در حالی که خودش کاندیدای ریاست است نه تنها از بازرسی فدراسیون استعفا نداده بلکه در جلسات هیأت رئیسه و تصمیم سازی های فدراسیون هم حاضر می شود؟

برگزاری مجمع سالانه قبل از مجمع انتخابات

فردین پور ادامه داد: در راستای مهندسی انتخابات و در اقدامی عجیب مستجاب الدعوه و بعضی عواملش در وزارت ورزش و جوانان کوشش می نمایند تا مجمع سالیانه فدراسیون قبل از مجمع انتخاباتی برگزار گردد و حتی پیشنهاد داده اند که صبح مجمع سالیانه برگزار گردد و عصر مجمع انتخاباتی و یا در فاصله چند روز از هم برگزار شوند! سوال این جاست که لزوم برگزاری مجمع سالیانه در آستانه مجمع انتخاباتی چیست؟ چرا بعضی دوستان تا این حد برای برگزاری هرچه سریع تر مجمع سالیانه کوشش می نمایند و آیا این مصداق شاخص مهندسی انتخابات نیست؟ قطعاً مستجاب الدعوه در نظر دارد در این مجمع ذهن اعضای مجمع را نسبت به کیهانی خراب کند. اصلاً آیا وی به عنوان کاندیدا حق شرکت در مجمع را دارد؟ آیا این همان عدالتی است که دنبالش بودیم؟

بی خبری وزارت ورزش و کمیته المپیک

پیشکسوت دوومیدانی توضیح داد: مطمئنم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از این اقدامات بی خبرند. اقداماتی که شأن و سلامت انتخابات را زیر سوال می برد. امیدوارم در همین فرصت باقی مانده به اقدامات مهدی مستجاب الدعوه پایان داده گردد.

به گزارش خبرنگاران و براساس اعلام روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی سیدمحمد شروین اسبقیان، محمدرضا آشتیانی، کامبیز بابایی، سید حسین جلالی، حامد جولایی، افشین داوری، مصطفی زرین افضل، روح الله عسگری، سید علی فرشاد سپهر، مجید کیهانی، مهدی مبینی، محمدرضا محققی، مهدی مستجاب الدعوه، پژمان معتمدی احسان مهاجرشجاعی، 15 کاندیداهایی هستند که شرایط ثبت نام آنها به عنوان داوطلبین حضور در مجمع انتخاباتی از نظر مدیریتی مورد تأیید قرار گرفته است.

faceraz.ir: فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات

fixfun.ir: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 35459

به "نقشه مستجاب الدعوه برای انتخابات دوومیدانی، برگزاری مجمع مشکوک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه مستجاب الدعوه برای انتخابات دوومیدانی، برگزاری مجمع مشکوک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید