نورمحمدی: با آمدن کریمی، امید بازیکنان و طرفداران سپیدرود زنده شد، نه ما و نه ملوانی ها نمی خواهیم بازنده دربی باشیم

به گزارش مهسان بلاگ، مدافع میانی تیم فوتبال سپیدرود رشت تأکید کرد که با بازگشت علی کریمی به این تیم، امید در بین طرفداران و بازیکنان سرخپوشان گیلانی زنده گردیده است.

نورمحمدی: با آمدن کریمی، امید بازیکنان و طرفداران سپیدرود زنده شد، نه ما و نه ملوانی ها نمی خواهیم بازنده دربی باشیم

رضا نورمحمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت سپیدرود گفت: با بازگشت کریمی امید بازیکنان و طرفداران زنده شد و این در حالی است که سپیدرود قبل از این اصلاً شرایط خوبی نداشت. کادر فنی و بازیکنان کوشش می نمایند تا شرایط تیم بهتر گردد و قرار است مسائل مالی هم این هفته رفع گردد. امیدوارم که با شرایط خوبی در جام حذفی به مصاف ملوان برویم.

وی با اشاره به تقابل تیمش با ملوان بندرانزلی تأکید کرد: بازی آسانی در پیش نداریم، چرا که ملوان تیم سختکوشی است. از طرفی طرفداران سپیدرود و ملوان هم کری شدیدی دارند و هیچ کدام از دو تیم نمی خواهند بازنده باشند. امیدوارم که شاهد یک بازی زیبا و تماشاگرپسند باشیم و در نهایت تیم ما برنده از زمین خارج گردد.

مدافع میانی تیم فوتبال سپیدرود رشت در رابطه با اینکه آیا تیمش می تواند از انتهای جدول رده بندی لیگ برتر جدا گردد، گفت: صددرصد این اتفاق رخ خواهد داد. کریمی به سپیدرود آمده است تا شرایط این تیم را تغییر دهد و بازیکنان هم کوشش خواهند کرد تا نتایج ضعیف اخیر را جبران کنیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1170

به "نورمحمدی: با آمدن کریمی، امید بازیکنان و طرفداران سپیدرود زنده شد، نه ما و نه ملوانی ها نمی خواهیم بازنده دربی باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورمحمدی: با آمدن کریمی، امید بازیکنان و طرفداران سپیدرود زنده شد، نه ما و نه ملوانی ها نمی خواهیم بازنده دربی باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید