امیری: می خواهیم قهرمان جام ملت های آسیا شویم، تیمی که کمتر اشتباه کند، فاتح جام خواهد شد

به گزارش مهسان بلاگ، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیمی که کمتر اشتباه کند، قهرمان خواهد شد. ما هر جا که می رویم طرفداران خودمان را خواهیم داشت.

امیری: می خواهیم قهرمان جام ملت های آسیا شویم، تیمی که کمتر اشتباه کند، فاتح جام خواهد شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، وحید امیری پس از بازی پرسپولیس مقابل گل گهر گفت: تیم گل گهر قابل احترام است و بازیکنان بزرگی دارد. امروز، روزی بود که توپ هایمان به گل بدل شد و توانستیم در ادامه راحت تر بازی کنیم. امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم.

بازیکن پرسپولیس در مورد درخشش ترابی نیز گفت: مهدی بازیکنی است که همه به توانایی هایش مطلع هستند. من فکر می کنم که این مهدی ترابی، 50 درصد ظرفیت این بازیکن است. امیدوارم بتواند این روند را ادامه بدهد.

وی در مورد قهرمانی پرسپولیس نیز گفت: توکل به خدا، تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت.

امیری گفت: خداراشکر می کنم امروز روبه روی طرفداران نمایش خوبی داشتیم و توانستیم آن ها را شاد کنیم. قبل از بازی اگر می گفتند 4 گل می زنید، فکرش را نمی کردیم، ولی با یاری طرفداران و بازیکنان و کادر فنی توانستیم یک گام دیگر به هدفمان نزدیک شویم.

بازیکن پرسپولیس در مورد هفته پایانی نیز گفت: تیمی که کمتر اشتباه کند، قهرمان خواهد شد. ما هر جا که می رویم طرفداران خودمان را خواهیم داشت. بازی خیلی سخت در هفته آخر خواهیم داشت. انگیزه خوبی داریم و تلاشمان این است که 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار که در استادیوم قائم شهر به علت اینکه استادیوم کوچک است، ممکن است جشن قهرمانی پرسپولیس سخت گردد، گفت: نه، فرقی نمی کند که شما کجا بازی می کنید. مهم رسیدن به هدف است و ما تمام تلاشمان را ارائه خواهیم کرد.

امیری در رابطه با قرعه کشی جام ملت های آسیا نیز گفت: مرحله به مرحله باید پیش برویم و امیدوارم در این دوره نیز بتوانیم قهرمان آسیا شویم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1402 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109307

به "امیری: می خواهیم قهرمان جام ملت های آسیا شویم، تیمی که کمتر اشتباه کند، فاتح جام خواهد شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "امیری: می خواهیم قهرمان جام ملت های آسیا شویم، تیمی که کمتر اشتباه کند، فاتح جام خواهد شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: می خواهیم قهرمان جام ملت های آسیا شویم، تیمی که کمتر اشتباه کند، فاتح جام خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید