سروش رفیعی به ژاوی چه گفت؟

به گزارش مهسان بلاگ، هافبک پرسپولیس می گوید به ژاوی گفته که می توانست دو سال دیگر به فوتبالش ادامه دهد.

سروش رفیعی به ژاوی چه گفت؟

به گزارش خبرنگاران، سروش رفیعی بعد از پیروزی تیمش مقابل السد قطر اظهار کرد: در وهله نخست قهرمانی در لیگ برتر را به طرفداران تبریک می گویم. خوشحالم برای سومین سال متوالی قهرمان شدیم.

وی با بیان اینکه انتظار طرفدار بیشتری را در این دیدار داشتند، اظهار کرد: دوست داشتیم در آخرین بازی فصل در استادیوم آزادی با حضور طرفداران قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیریم. خیلی سپاسگزارم که در طول فصل ما را تنها نگذاشتند. از کسانی که در استادیوم بودند، تشکر می کنم.

هافبک پرسپولیس یادآور شد: فکر می کنم بازی خوبی مقابل السد انجام دادیم. این بازی برای ما تشریفاتی بود. دوست داشتیم به عنوان قهرمان ایران و یکی از بهترین تیم های آسیا، نمایش خوبی در خانه مقابل تیم خوب السد داشته باشیم.

رفیعی تاکید نمود: حق مان حذف در مرحله گروهی نبود. اگر گل های آفساید مقابل پاختاکور و السد اعمال نمی شد، صعود می کردیم. برخی وقت ها این طور است. همانطور که تیم های بزرگ رئال و یوونتوس هم در اروپا حذف شدند.

او درباره بازی با سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: بازی با سپاهان سخت است اما سعی می کنیم بعد از دو روز استراحت، خوب تمرین کنیم و تمرکز لازم را داشته باشیم. فکر می کنم بازی خوبی می گردد و ضمن رعایت مسائل جوانمردانه، این بازی در شان تیم های اول و دوم لیگ برتر ایران خواهد بود.

رفیعی درباره احتمال تکرار حواشی بازی دو تیم در لیگ برتر در دیدار جام حذفی گفت: از این بابت نگران نیستیم. همواره این اتفاقات می افتد و برخی مواقع مشکلاتی پیش می آید. اگر مسئله ای در تهران بود، از جانب طرفداران و بازیکنان پرسپولیس نبود. با این حال اگر مسئله ای از طرف تیم ما پیش آمد، من از طرف خودمان از طرفداران سپاهان عذرخواهی می کنم.

هافبک پرسپولیس اظهار داشت: در این سال ها ما به این شهر رفتیم و بازی های خوبی انجام دادند. بازی دو تیم ال کلاسیکو فوتبال ایران است اما حاشیه ای نخواهد داشت.

او درباره ناکامی ژاوی مقابل پرسپولیس گفت: در بازی هم گفتم او دو سال دیگر هم می توانست بازی کند. او به قدری فوق العاده و بزرگ است که فعلاً می توانست بازی کند . در قطر مقابل او بازی کردم و فوتبال را زیر نظر داشتم. ای کاش طرفداران بیشتری در استادیوم بودند و در روز خداحافظی او شرکت می کردند.

رفیعی درباره فصل آینده و حضور در این تیم، گفت: من با باشگاه قرارداد دارم و در خدمت تیم هستم.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9769

به "سروش رفیعی به ژاوی چه گفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سروش رفیعی به ژاوی چه گفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید