گزارش AFC از کوشش استقلال و پرسپولیس برای جبران شکست مقابل رقبای قطری

به گزارش مهسان بلاگ، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به آنالیز دیدارهای برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

گزارش AFC از کوشش استقلال و پرسپولیس برای جبران شکست مقابل رقبای قطری

به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس روز دوشنبه در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب به مصاف تیم های السد و الدحیل قطر می رود. سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی، دیدارهای برگشت دور یک چهارم پایانی مسابقات را آنالیز کرد. در بخشی از این گزارش آمده است:

چهار تیم مرحله نیمه نهایی رقابت ها با برگزاری دیدارهای دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی، بین روزهای دوشنبه تا چهارشنبه معین خواهند شد. تیم های السد، الدحیل، کاشیما آنتلرز و سامسونگ شرایط بهتری در آستانه دیدار برگشت دارند، اما استقلال، پرسپولیس، تیانجین و چونبوک موتورز امیدوار به جبران نتیجه دیدار رفت هستند.

پرسپولیس - الدحیل

الدحیل قطر برتری خفیف یک بر صفر از نماینده ایران یعنی پرسپولیس پیش است. مسابقه ای که حساس ترین دیدار برگشت مرحله یک چهارم پایانی خواهد بود.

معز علی تنها گل دیدار رفت در دوحه را به ثمر رساند تا الدحیل رکورد 100 درصد پیروزی خود را حفظ نموده و به 9 برد متوالی اولسان هیوندای برسد. اولسان این تعداد پیروزی را بین سال های 2012 و 2014 به ثمر رساند و برتری الدحیل در دیدار برگشت مقابل پرسپولیس می تواند رکورد جدیدی در این مسابقات در یک دوره ایجاد کند.

با این حال، پرسپولیس در هر چهار دیدار خود مقابل هوادارانش به پیروزی دست یافته و در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات هم توانست شکست مقابل الجزیره در دیدار رفت را جبران کند. این تیم در استادیوم آزادی تنها یک گل دریافت نموده و برای رسیدن به دومین نیمه نهایی پیاپی خود کوشش می نمایند.

السد - استقلال

السد، قهرمان سال 2011 لیگ قهرمانان آسیا در حالی به دیدار برگشت یک چهارم نهایی رسید که در مجموع از حریف خود با دو گل پیش است. این تیم در تهران در حالی که از استقلال عقب بود، به برتری 3 بر یک رسید. میزبان قطری این مسابقه، آخرین تیم منطقه غرب آسیاست که موفق گردیده عنوان آسیایی را بالای سر ببرد. السد پس از گل های نیمه دوم خود مقابل استقلال توسط اکرم عفیف و دو گل بغداد بونجاح آقای گل مسابقات که جمعیت حاضر در استادیوم آزادی را ساکت کرد، مدعی اصلی صعود از این مرحله به شمار می رود.

تنها حضور استقلال در مرحله نیمه نهایی به سال 2013 برمی شود. این تیم با وجود شکست در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی مقابل رقیب هموطن خود یعنی ذوب آهن، این نتیجه را در بازی برگشت جبران کرد. این بار نماینده ایران باید دور از خانه چنین کاری انجام دهد و حداقل سه گل به ثمر برساند.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1436

به "گزارش AFC از کوشش استقلال و پرسپولیس برای جبران شکست مقابل رقبای قطری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش AFC از کوشش استقلال و پرسپولیس برای جبران شکست مقابل رقبای قطری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید