خبرنگاران اظهارات بعضی بازیکنان پرسپولیس پس از بازگشت به ایران

به گزارش مهسان بلاگ، تهران - خبرنگاران - تعدادی از بازیکنان پرسپولیس پس از بازگشت کاروان این تیم به ایران صحبت هایی را انجام دادند و معتقد بودند که پرسپولیس با صعود به فینال آسیا به حقش در رقابت های لیگ قهرمانان رسید.

خبرنگاران اظهارات بعضی بازیکنان پرسپولیس پس از بازگشت به ایران

به گزارش خبرنگاران، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از رجحان برابر النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امشب یکشنبه به وسیله فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد.

تعدادی از بازیکنان پرسپولیس پس از حضور کاروان این تیم در فرودگاه امام خمینی صحبت هایی را در مورد عملکرد خوب این تیم در لیگ قهرمانان و راهیابی به فینال این دوره از مسابقات انجام دادند که در زیر می خوانید:

امیری: امیدوارم اخطارم در فینال بخشیده گردد

وحید امیری، ظهار داشت: از اینکه تیم پیروز شد به فینال آسیا برسد خیلی شادمان هستیم. می دانیم هر بازیکنی که لباس پرسپولیس را می پوشد باید از تمام وجود برای پیروزیت تیم مایه بگذارد و پرچم پرسپولیس را روز به روز بالاتر ببرد.

وی اضافه کرد: این پیروزیت حاصل کوشش بازیکنان و درایت کادر فنی است و البته دعای خیر طرفداران که همواره همراه ما بود. امیدوارم این پیروزیت ها همواره برای نمایندگان ایران رخ دهد.

هافبک مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به محرومیت عیسی آل کثیر در آستانه ملاقات با النصر گفت: هر روز زمانی که ما را در شرایط سختی قرار می دادند برای پیروزیت مصمم تر می شویم. بازیکنان ما در برابر مسائل هیچ وقت نمی شنمایند و امیدوارم نماینده خوبی برای مردم ایران باشیم.

وی درخصوص غیبتش در ملاقات فینال گفت: اخطاری که من گرفتم ناحق بود و امیدواریم که این کارت زرد بخشیده گردد. ما در قطر مأموریت داشتیم که تیم را به فینال برسانیم که به هدفمان هم رسیدیم. هدف بعدی هم قهرمانی آسیا و سربلندی ایران است.

امیری در مورد محرومیت عیسی آلکثیر توضیح داد: این موضوع انرژی مضاعفی به بازیکنان را تا در این مسابقه پیروز ظاهر شوند. چند سال است که عیسی را می شناسم. دعای خیر مادر او و سایر مادران ایرانی کنار تیم بود و مصمم تر شدیم تا به فینال برسیم.

وی در انتها در مورد احتمال جدایی اش پرسپولیس تاکید نمود: صددرصد در این تیم می مانم.

عالیشاه: مستحق حضور در فینال بودیم

امید عالیشاه هم پس از بازگشت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم خوبی داریم که ترکیبی از بازیکنان جوان و با انگیزه و نفرات باتجربه است. همه یاری کردند و انرژی مثبت دادند و فکر می کنم که استحقاق حضور فینال را داشتیم.

وی اضافه کرد: پرسپولیس به یک نفر هیچ وقت متکی نبوده و ما یک تیم هستیم. هر بازیکنی نباشد، دیگری در ترکیب جای او را پر می نماید و تیم خیلی خوبی داریم.

کاپیتان دوم پرسپولیس در مورد مسائل اقتصادی این تیم گفت: اکنون مردم برای رسیدن به فینال آسیا شادمان هستند و زمان آن نیست که در مورد این مسائل بخواهیم صحبت کنیم.امیدواریم بعضی مسائل حل گردد و قهرمانی آسیا را هم جشن بگیریم.

شجاعی: نمی توانند جلوی غیرت بازیکنان ایرانی را بگیرند

علی شجاعی نیز با اشاره به راهیابی پرسپولیس به فینال آسیا گفت: شادمانم نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان حضور دارد. هم قسم شدیم با توجه به مسائلی که روز بازی با النصر برای ما به وجود آوردند بازی را ببریم. رقیبان هرکاری نمایند نمی توانند جلوی غیرت بازیکنان ایرانی را بگیرند.

وی در مورد اینکه پنالتی حساسی را به ثمر رساند گفت: واقعاً یکی از بهترین روزهای زندگی ام را پشت سر گذاشتم و سهم کوچکی در این پیروزیت داشتم. این وظیفه ما بود که دل طرفداران را شاد کنیم و این روز فراموش نشدنی برابر النصر را هرگز فراموش نخواهم کرد.

عبدی: امیدوارم در فینال آسیا هم گلزنی کنم

مهدی عبدی مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس و گفت: گل من به خاطرت دعای خیر مردم و کوشش بازیکنان به ثمر رسید و خدا را از شکر می کنم. بعد از گل هم می خواستم پیراهن آل کثیر را نشان بدهم که به من گفتن این کار را نکنم بهتر است.

مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد: خدا را شکر که به حقمان رسیدیم و به فینال راه یافتیم خیلی شادمانم که شرمسار طرفداران نشدیم و امیدوارم در فینال هم بتوانم برای پرسپولیس گلزنی کنم.

آقایی: در فینال آسیا هم برنده می شویم

سعید آقایی در جمع خبرنگاران گفت: این مسابقات را خوب آغاز کردیم و توانستیم فرایند خوب مان را حفظ کنیم و در نهایت هم به فینال لیگ قهرمانان برسیم.

وی اضافه کرد: کار ما هنوز تموم نشده و باید فینال آسیا را ببریم و قهرمان شویم. باید برای سربلندی پرسپولیس بجنگیم و به فینال می رویم که تنها قهرمان شویم.

گروه آبان: گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

مجله کامسا: مجله کامسا | آخرین اخبار و مقالات طراحی لباس

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 63150

به "خبرنگاران اظهارات بعضی بازیکنان پرسپولیس پس از بازگشت به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اظهارات بعضی بازیکنان پرسپولیس پس از بازگشت به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید