بازیکنان پرسپولیس پس از قهرمانی چه گفتند؟

به گزارش مهسان بلاگ، تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی این تیم در لیگ برتر و بالای سر بردن چهارمین جام پیاپی ابراز خوشحالی کردند.

بازیکنان پرسپولیس پس از قهرمانی چه گفتند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس آدینه شب، پس از ملاقات مقابل ذوب آهن جام قهرمانی را بالای سر برد که در خاتمه بازی چند نفر از بازیکنان صحبت های کوتاهی را در مورد این قهرمانی انجام دادند. صحبت چند نفر از بازیکنان پرسپولیس را در زیر می خوانید:

امید عالیشاه: جای همه طرفداران مان خالی است و این قهرمانی را به آنها تبریک می گویم.

سیامک نعمتی: این قهرمانی مبارک همه طرفداران باشد.

علی علیپور: البته این نهمین قهرمانی ماست. با احتساب بازی های حذفی و سوپرجام، این نهمین جامی بود که گرفتیم و حاصل دعای خیر طرفداران است. ان شاءالله بتوانیم در جام حذفی و آسیا هم قدم های خوبی برداریم.

محمدحسین کنعانی زادگان: این اولین قهرمانی من با پرسپولیس در لیگ برتر است و خیلی خوشحالم. سال جاری سال اول است که آمدم و دو قهرمانی (سوپرجام و لیگ برتر) به دست آوردم. از این بابت خیلی خوشحالم.

کمال کامیابی نیا: جای طرفداران خالی بود که در طول فصل خیلی زحمت کشیدند. سیدجلال حسینی در تیم ما بزرگی می نماید و از همه آنهایی که کوشش کردند، تشکر می کنم. جای علیرضا بیرانوند هم در این جشن قهرمانی خالی بود.

faceraz.ir: فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات

fixfun.ir: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 57581

به "بازیکنان پرسپولیس پس از قهرمانی چه گفتند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان پرسپولیس پس از قهرمانی چه گفتند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید