پیروانی: بازیکنان پرسپولیس در این روزها تمرین نکرده اند، پرسپولیس قهرمان نیم فصل بوده پس جام برای ماست

به گزارش مهسان بلاگ، افشین پیروانی ضمن رد شایعه مربوط به تمرین بازیکنان پرسپولیس گفت: دوستان اشتباه محاسبه نموده اند، پرسپولیس قهرمان نیم فصل است و طرفداران هم مطمئن باشند که سال جاری دوباره جام برای پرسپولیس خواهد بود.

پیروانی: بازیکنان پرسپولیس در این روزها تمرین نکرده اند، پرسپولیس قهرمان نیم فصل بوده پس جام برای ماست

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس که در بخش خبری شبکه سه سیما صحبت می کرد، درباره شایعه تمرین چند بازیکن پرسپولیس در استادیوم کاظمی گفت: پیش از صحبت هایم برای همه مردم در این شرایط خاص آرزوی سلامتی و شادابی و همچنین بازگشت امید به جامعه را دارم. همچنین تشکر ویژه ای دارم از کادر درمانی کشور که در این روزهای سخت تمام کوشش شان را می نمایند و خودشان را در معرض خطر قرار می دهند تا سلامت مردم حفظ گردد. به هموطنانی که در این مدت عزیزانشان را از دست داده اند و همچنین به علیرضا منصوریان که پدرش را از دست داد، تسلیت می گویم.

وی ادامه داد: بعد از اعلام تعطیلی لیگ ما هم مثل تیم های دیگر دنبال این بودیم که در قرنطینه تمرینات را زیر نظر کادر فنی و مربی بدنساز ادامه دهیم. بازیکنان در منزل خود تمرینات را انجام می دهند و راجع به عکسی که امروز در چند سایت منتشر شده هم خود احمد نوراللهی مصاحبه کرد و گفت این عکس مربوط به قبل از اعلام ممنوعیت تمرینات بوده است.

پیروانی گفت: درست است که ما پرسپولیس هستیم، طرفداران زیادی داریم و بیشترین فعالیت رسانه ای هم حول پرسپولیس است ولی این قول را می دهم که هیچ کس از تیم ما در این چند روز تمرین خارج از ممنوعیت ننموده و حتی چند روز پیش هم یک بازیکن برای تمرین به استادیوم شهید کاظمی رفته بود اما من به او اجازه تمرین ندادم. این بازیکنان سرمایه های ما هستند و ما هم مراقب آنها هستیم.

مدیر تیم پرسپولیس در ادامه درباره اینکه سرپرست سپاهان پیشنهاد نموده در صورت تعطیلی لیگ، قهرمان نیم فصل به عنوان قهرمان لیگ معرفی گردد، گفت: فکر می کنم دوستان اشتباه محاسبه نموده اند. معمولا قهرمان نیم فصل در انتها هفته پانزدهم تعیین می گردد. دوستان بازی ما با نساجی که بخاطر آلودگی هوا یه تعویق افتاده بود را حساب ننموده بودند در غیر این صورت تیم اول لیگ در انتها نیم فصل پرسپولیس است و این موضوع در جدول درج شده در سایت سازمان لیگ هم تعیین است.

پیروانی همچنین درباره اینکه نیکفر گفته حاضرند با پرسپولیس در استادیوم آزادی بازی نمایند، گفت: به نظر من ما باید به آینده نگاه کنیم. بازی قبل ما و سپاهان دیگر تمام شده و در حال حاضر هم اولویت اصلی ما سلامتی مردم است. طبیعی است که هر کس نسبت به جایگاهی که در جدول دارد صحبت می نماید. ضمن اینکه اگر هم قرار به برگزاری بازی ها باشد ما مثل همواره با صلابت و اقتدار بازی می کنیم. این را به طرفداران قول می دهم که پرسپولیس به عنوان قهرمان چندین دوره لیگ، سوپرجام، جام حذفی و قهرمان نیم فصل در هر شرایطی سال جاری هم جشن قهرمانی را خواهد گرفت.

پیروانی در انتها درباره مسائل اقتصادی باشگاه و مطالبات بازیکنان هم گفت: این حق مسلم هر بازیکنی است که مطالباتش را دریافت کند چرا که برای تیمش زحمت می کشد. مسائل اقتصادی چندین سال است که گریبان پرسپولیس را گرفته ولی همه عوامل باشگاه از هیئت مدیره و سرپرست باشگاه گرفته تا کادر فنی، بازیکنان و طرفداران کوشش می کنیم این مسائل حل گردد و به امید خدا سال جاری هم قهرمان شویم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 43758

به "پیروانی: بازیکنان پرسپولیس در این روزها تمرین نکرده اند، پرسپولیس قهرمان نیم فصل بوده پس جام برای ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: بازیکنان پرسپولیس در این روزها تمرین نکرده اند، پرسپولیس قهرمان نیم فصل بوده پس جام برای ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید