افشاگری افشین پیروانی از بزرگترین حسرت پرسپولیس در سالی که گذشت خبرنگاران

به گزارش مهسان بلاگ، سالی که گذشت، برای پرسپولیس بسیار پربار بود. اما به عقیده افشین پیروانی ، شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا تلخ ترین اتفاق سال برای سرخپوشان بود. مدیر تیم پرسپولیس معتقد است این تیم شایستگی کامل برای قهرمانی در آسیا را داشته است.

افشاگری افشین پیروانی از بزرگترین حسرت پرسپولیس در سالی که گذشت خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، افشین پیروانی مدیر پرسپولیس شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا را بدترین خاطره فوتبالی خود در سال 1399 مطرح کرد.

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص سالی که گذشت و سال جدید گفت:خدا را شکر سال ورزشی خوبی بود. ولی بحث کرونا آسیب رساند و دو تا از عزیزانمان را از دست دادیم، خیلی از هموطنانمان را از دست دادیم. ان شاء الله در سال جدید برای ایرانی ها که لایق بهترین ها هستند، اتفاقات خوبی رقم بخورد.

وی ادامه داد:کنار پرسپولیس بودن، قهرمانی هایی که آوردیم بهترین اتفاقات فوتبالی من در سال 1399 بودند. خاطره تلخم هم شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا در حالی بود که واقعا لیاقت قهرمانی را داشتیم.

مدیر پرسپولیس تاکید نمود: من کمترین نقش را در پرسپولیس داشتم ولی سعی کردم که زیاد کوشش کنم. در زمان بازی، مربیگری و الان هم مدیریت نه غیبت کردم و نه دیر سر تمرین آمدم. جزو اولین نفرهایی هستم که می آیم و آخرین نفر هم می روم. این را می گویند احترام، نظم و انضباط. سنم در تیم از همه بیشتر است. احترام می گذارند اما احترام هم همواره متقابل است.

پیروانی اظهار داشت: همه بازی های پرسپولیس حکم فینال را دارد و باید آنها را ببرد. هر چقدر جام بگیریم باعث خوشحالی خیلی ها می شویم و به همین خاطر تمام کوشش مان را می کنیم که جام هایی را که پیش رو داریم یکی پس از دیگری به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به این سوال که آخرین بار کی به زادگاهش شیراز سفر کرد گفت: چند مدت پیش به خاطر کسالت مادرم به شیراز رفتم. ولی وقتی هم می روم یک روز بیشتر نمی توانم بمانم. بهار شیراز خیلی زیباست اما کرونا فعلا این اجازه را نمی دهد ولی امیدوارم که خیلی زود شر آن کم گردد.

مدیر پرسپولیس در خاتمه اضافه نمود: خیلی دلم می خواهد آن هیجانی که در استادیوم ها بود همراه با پیروزی و قهرمانی ها در کنار طرفداران جشن بگیریم. این روزها می آید و باید یک مقدار صبر کنیم. ولی خب همین که از راه دور انرژی مثبت به ما می دهند خیلی مفید است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

سلو بلاگ: سلو بلاگ: محفلی برای هم اندیشی

پریها: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 81647

به "افشاگری افشین پیروانی از بزرگترین حسرت پرسپولیس در سالی که گذشت خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری افشین پیروانی از بزرگترین حسرت پرسپولیس در سالی که گذشت خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید