نورمحمدی: نساجی را ببریم 6 امتیاز دیدارهای قبلی خودش را نشان می دهد، می خواهیم در بین 6 تیم اول قرار بگیریم

به گزارش مهسان بلاگ، مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مدعی شد هدف آنها قرار گرفتن در بین شش تیم نخست جدول رده بندی لیگ برتر است.

نورمحمدی: نساجی را ببریم 6 امتیاز دیدارهای قبلی خودش را نشان می دهد، می خواهیم در بین 6 تیم اول قرار بگیریم

حامد نورمحمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره دو پیروزی اخیر تیمش برابر تراکتور و فجر سپاسی شیراز گفت: با توجه به نتایج نه چندان خوبی که گرفته بودیم، به این دو برد احتیاج داشتیم و خدا هم یاری کرد تا از این شرایط سخت بیرون بیاییم. گرفتن شش امتیاز شرایط ما را بهتر کرد، ولی هنوز چیزی تمام نشده است و ما باید باز هم نتایج خوبی بگیریم و در سه بازی آینده که قبل از تعطیلات در پیش داریم بیشترین امتیاز ممکن را کسب کنیم. بازی بعدی با نساجی هم بسیار مهم است و اگر آنها را شکست بدهیم این شش امتیازی که گرفتیم بیشتر خودش را نشان می دهد.

وی در واکنش به بعضی انتقادها که در هفته های گذشته از مهدی تارتار صورت گرفت، توضیح داد: در فوتبال وقتی تیمی نتیجه نمی گیرد همه از سرمربی انتقاد می نمایند. برای ذوب آهن شرایط به مو رسید، ولی پاره نشد. خدا را شکر که با درایت کادر فنی و کوشش بازیکنان از این شرایط بیرون آمدیم.

نورمحمدی در خصوص اینکه هدف آنها در لیگ سال جاری چیست، گفت: تارتار قبلاً در این زمینه با ما صحبت نموده و گفته است که باید در بین شش تیم اول قرار بگیریم. ما هم کوشش می کنیم تا برترین عملکرد ممکن را در لیگ سال جاری داشته باشیم و طرفداران ذوب آهن را شاد کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109122

به "نورمحمدی: نساجی را ببریم 6 امتیاز دیدارهای قبلی خودش را نشان می دهد، می خواهیم در بین 6 تیم اول قرار بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورمحمدی: نساجی را ببریم 6 امتیاز دیدارهای قبلی خودش را نشان می دهد، می خواهیم در بین 6 تیم اول قرار بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید