نوروز سال جاری 343 گردشگر خارجی به استان همدان سفر نموده اند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی مالمیر صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: از روز 28 اسفندماه سال 97 تا روز نهم فروردین ماه بیش از 731 هزار و 55 مسافر از جاذبه های تاریخی و طبیعی دیار هگمتانه دیدن کردند.

نوروز سال جاری 343 گردشگر خارجی به استان همدان سفر نموده اند

وی افزود: 170 هزار و 942 نفر از مسافرانی که به همدان سفر نموده اند در هتل ها، میهمان پذیرها، مراکز اقامتی فرهنگیان، خانه مسافرها و بوم گردی های استان همدان اقامت گرفته اند.

مالمیر اضافه نمود: در روز نهم فروردین 78 هزار و 744 نفر از مراکز تفریحی و گردشگری همدان دیدن نموده و 13 هزار و 349 نفر نیز در مراکز اقامتی حضور داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان اعلام نمود: همه امکانات و ظرفیت های موجود برای رفاه و آسایش مسافران نوروزی به کار گرفته شده است

مالمیر افزود: از روز 28 اسفندماه سال 97 تا روز نهم فروردین ماه 343 گردشگر خارجی به استان همدان وارد شده و از جاذبه های همدان بازدید نموده اند.

وی یادآور شد: گردشگران خارجی استان همدان از کشورهای اوکراین، نیوزلند، روسیه، ترکیه، کانادا، چین، عراق، اتریش و پرو و آلمان به استان همدان سفر نموده و این استان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب نموده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان یادآور شد: طی این مدت غارعلیصدر، آرامگاه بوعلی و آرامگاه باباطاهر به ترتیب در صدر اماکن مورد بازدید مسافران و گردشگران قرار گرفته اند.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 24166

به "نوروز سال جاری 343 گردشگر خارجی به استان همدان سفر نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروز سال جاری 343 گردشگر خارجی به استان همدان سفر نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید