نکونام: می توانیم پرسپولیس را پشت سر بگذاریم، برای بازی به آرامش احتیاج داریم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم فوتبال فولاد تاکید نمود که قبل از بازی برابر پرسپولیس، آرامش اهمیت زیادی برای تیمش دارد.

نکونام: می توانیم پرسپولیس را پشت سر بگذاریم، برای بازی به آرامش احتیاج داریم

به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام در نشست خبری قبل از دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، گفت: با توجه به شرایط دو تیم در جدول، شاهد بازی حساسی خواهیم بود. سه امتیاز بازی موجب جدا شدن دو تیم از هم و رسیدن به صدر جدول می گردد. مقابل تیمی بازی می کنیم که بازیکنان ملی پوش خوبی دارد. آنها با توجه به قهرمانی های اخیر، سعی می نمایند این روند را تداوم بخشند و به موفقیت برسند.

وی ادامه داد: نشان دادیم تیمی هستیم که می توانیم فوتبال خوبی ارائه دهیم و نتایج خوبی کسب کنیم تا به موفقیت برسیم. حفظ تمرکز و آرامش قبل از بازی برای ما اهمیت زیادی دارد.

سرمربی فولاد درباره کمبود بازیکن در پست هافبک و مهاجم گفت: جذب بازیکن در این فصل سخت است. باید بازیکنی را پیدا کنیم که آزاد باشد و در تیمی بازی نکند. برای نیم فصل آغاز به کار کردیم و با توجه به ارتباطاتمان سعی می کنیم مهاجم جذب کنیم.

نکونام در واکنش به این سوال که این دیدار به علت نزدیکی دو تیم به هم شش امتیازی محسوب می گردد و ممکن است بازیکنانش با استرس وارد زمین شوند، اظهار کرد: در بازی های حذفی نتیجه روی بازی ها تاثیر می گذارد ولی لیگ مانند ماراتن است. باید در یک مسافت طولانی بدویم و به موفقیت برسیم. این بازی هم شش امتیازی است چون اگر ببریم پرسپولیس را پشت سر می گذاریم. دنبال کسب سه امتیاز و ارائه بازی خوب هستیم. امیدوارم این جهت را هر روز بهتر و بهتر ارائه دهیم.

وی درباره عملکرد داوران در هفته های اخیر گفت: تیم ما با کوشش کادر فنی و بازیکنان، خوب کار می نماید. کوشش می کنیم شرایط خوبی داشته باشیم. باشگاه و به خصوص سعید آذری پای کار هستند و کوشش می کنیم کار را به خوبی پیش ببریم. مساله مهم، ارائه بازی خوب است. جدا از بحث داوری، کوشش می کنیم خوب کار کنیم. آقای خورشیدی از داوران خوب است و انتظار یک قضاوت عادلانه را داریم.

سرمربی فولاد درباره حمایت طرفداران از این تیم اظهار کرد: طرفداران همواره کنار ما بودند و تا دقیقه 90 حمایتمان کردند. در بازی قبل در خانه توانستیم با حمایت طرفداران در دقایق آخر به گل برسیم. خواهش من این است که فقط از تیم حمایت نمایند تا به موفقیت برسیم و بازیکنان انگیزه بالایی داشته باشند.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 25026

به "نکونام: می توانیم پرسپولیس را پشت سر بگذاریم، برای بازی به آرامش احتیاج داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: می توانیم پرسپولیس را پشت سر بگذاریم، برای بازی به آرامش احتیاج داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید