هتل ماریوت ارمنستان، بهترین هتل 4 ستاره در ایروان

به گزارش مهسان بلاگ، یکی از بهترین هتل هایی که در ایروان و میدان جمهوری این شهر قرار گرفته، هتل ماریوت ارمنستان (Hotel Marriott Armenia Hotel Yerevan) است. دکور محیط های عمومی و اتاق های این هتل کلاسیک است. کسانی که تا به حال در این هتل اقامت داشته اند در مجموع به آن نمره عالی 9.6 را در سایت بوکینگ داده اند.

هتل ماریوت ارمنستان، بهترین هتل 4 ستاره در ایروان

ما امروز می خواهیم تا به شما درباره خدمات، امکانات تفریحی، اتاق های هتل، انواع اتاق ها و فاصله این هتل تا جاذبه های شهر را برای شما مورد آنالیز قرار دهیم.

به هر حال سفر به ارمنستان و شهر ایروان یکی از مقاصد احتمالی ما مخصوصا در این فصل است و چه بهتر که اولا در بهترین هتل این شهر اقامت کنیم و هم تمامی امکانات و خدمات آن را بشناسیم. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، همه چیز را درباره هتل ماریوت ارمنستان را مورد آنالیز قرار دهیم.

مروری بر خدمات هتل ماریوت ارمنستان

هتل ماریوت ارمنستان یکی از زیباترین هتل های 4 ستاره ای است که شما در شهر ایروان می توانید در آن اقامت کنید و اتفاقا از اقامت خودتان هم لذت برید. درباره خدمات این هتل باید این را بدانید که رزرواسیون هتل به صورت 24 ساعته در اختیار مسافرین و مراجعین است.

در هتل ماریوت ایراوان برای مسافرینی که در آن اقامت داشته باشند در صورت داشتن هرگونه وسیله نقلیه، استفاده از پارکینگ برای آن ها به صورت کاملا رایگان مقدرو خواهد بود. البته پارکینگ های محلی نیز برای استفاده مسافران موجود است که هزینه ای جداگانه دارند. ضمناً ظرفیت پارکینگ هتل محدود است.

در تمامی فضاهای مختلف هتل مسافران و مراجعان امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت WiFi را بدون هیچگونه محدودیتی دارا هستند. همچنین برای افرادی که به قصد کار و تجارت به ایروان سفر نموده و در این هتل اقامت می نمایند نیز خدماتی همچون دستگاه فکس و دستگاه فتوکپی را در نظر گرفته است. همچنین مرکز تجاری و اتاق جلسه و در آخر سالن کنفرانس نیز با هماهنگی قبلی با مسئولین هتل نیز برای آن ها در دسترس می باشد.

هتل ماریوت ارمنستان با دریافت هزینه ای اضافی در اختیار مسافرینی که بخواهند، مجموعه خدمات شاتل فرودگاهی را در اختیارشان می گذارد. همچنین هتل در اختیار مسافرینی که تمایل داشته باشند، مجددا با دریافت هزینه ای اضافی؛, دوچرخه و یا ماشین به آن ها اجاره می دهد.

در فضای هتل ماریوت برای مسافرینی که بخواهند دخانیاتی همچون سیگار را مورد مصرف قرار دهند، سالن مخصوصی برایشان در نظر گرفته شده است. در مقابل هم برای افرادی هم که سیگاری نیستند و یا به دود آن حساس اند نیز اتاق های مخصوصی در نظر گرفته شده است.

تهویه هوای این هتل بسیار مطبوع و در تمامی مناطق هتل حاضر است. تهویه هوای این هتل به صورت دستی انجام می پذیرد. همچنین سیستم گرمایش و سرمایش در این هتل نیز در وضع خوبی به سر می برد و قابلیت تنظیم به صورت دستی و حتی اتوماتیک را دارا می باشد.

در هتل ماریوت ایروان خدمات دیگری همچون:

برای استفاده مسافرین هتل موجود می باشد. راستی! برای این که با جاذبه های دیدنی ایروان بیشتر آشنا بشید و بدونید که در سفر به این شهر دیدنی باید از کجاها دیدن کنید پیشنهاد می کنیم که مطلب جاذبه های گردشگری ایروان را در مجله ما مطالعه بفرمایید.

شما به عنوان مسافر این هتل می توانید از خدمات خانه داری، شستشوی لباس ها، خدمات اتوشویی و خشکشویی نیز استفاده نمایید. ضمناً حمام و سرویس بهداشتی های این هتل از هم مجزا هستند و بسیار هم مجهزند.

اگر دارای محدودیت های جسمانی هستید ضروری است این نکته را بدانید که خدمات مخصوص برای رفت و آمد و همچنین حضور بی مشکل شما مسافران عزیز نیز در هتل ماریوت ارمنستان وجود دارد. از جمله این امکانات می توانیم به؛ ویلچر، سرویس بهداشتی با امکانات و سطح بالاتر و کیف یاری های اولیه اشاره نماییم. این را هم بدانید که اگر قصد خرید سوغاتی و یا لوازم آرایشی بهداشتی را داشته باشید می توانید از فروشگاه هایی که در این هتل موجود است استفاده نمایید.

قوانین هتل ماریوت ارمنستان

  • در هتل ماریوت اجازه به همراه بردن حیوانات خانگی را با خود ندارید.
  • می توانید با کارکنان هتل به زبان های عربی، آلمانی، یونانی، انگلیسی، فرانسوی، گرجی، رومانیایی و روسی ارتباط برقرار نمایید.
  • پذیرش هتل از ساعت 15 بعد از ظهر آغاز می شود و برای تحویل دادن اتاق نیز تا ساعت 12 ظهر می توانید اقدام نمایید.
  • اتاق های مخصوص خانوادگی، سوئیت های عروس و داماد و اتاق های ویژه نیز برای رزرو موجود است.
  • تمامی اتاق های این هتل دید به کوه های آرارات و میدان جمهوری ایروان دارند.
  • برای استفاده از استخر باید بین ساعت 6 صبح تا 10 شب اقدام کنید.
  • برای این که از خدمات شاتل فرودگاهی این هتل استفاده نمایید باید حتما از قبل ساعت پروازتان را به هتل اعلام نمایید.
  • هتل ماریوت ایروان دارای اسامی دیگری همچون؛ ماریوت ایروان و یا آرمنیا ماریوت نیز هست.
  • می توانید لیست هزینه های اضافی را از هتل ریز به ریز دریافت کنید.
  • برای میل کردن صبحانه می توانید از بین ساعت 6:30 صبح الی 11 صبح اقدام بفرمایید.

امکانات تفریحی هتل ماریوت ارمنستان

هتل 4 ستاره ماریوت ارمنستان از لحاظ امکانات تفریحی به مسافران خود انتخاب های زیادی داده است. در این هتل می توانید از:

  • استخرهای سالنی و روباز
  • سونا
  • جکوزی
  • استخر آب گرم با امکانات ویژه
  • تخت آفتاب
  • مرکز تناسب اندام
  • نور درمانی
  • آروماتراپی
  • خدمات زیبایی و آرایشی

بدون محدودیت بهره ببرید.

ضمناً می توان با پرداخت هزینه مجزا، بلیط جاذبه های معروف شهر را به صورت مستقیم از متصدی هتل خریداری نمایید. در اطراف محیط هتل هم باغ اختصاصی برای استفاده اختصاصی مسافران ساخته شده است. تراس های هتل رو به باغ هستند و در دو نوع ساده و آفتابگیر در دسترس کسانی که در این هتل اقامت می نمایند، قرار می گیرند.

امکانات غذایی و رستوران های هتل ماریوت ارمنستان

خوراکی هایی از جمله انوراع شکلات ها و کوکی ها، میوه های تازه فصل، بطری آب و غذای مخصوص بچه ها با دریافت هزینه اضافی در اختیار مسافرینی که بخواهند، قرار داده می شوند. صبحانه مسافران در اتاقشان سرو می شود، می توانید از هتل میان وعده دریافت کنید. در محیط هتل، کافی شاپ هم واقع شده است. در این هتل، 5 رستوران و کافی شاپ مختلف با منوهایی بین المللی و ارمنی وجود دارد.

  • رستوران Cucina

غذاهای رستوران Cucina، مدیترانه ای هستند و منوی آن به صورت la carte ارائه می شود.

  • کافه Meeting Point

این کافه در فضای بالکنی قرار گرفته و انواع نوشیدنی ها و غذاهای سرد و گرم یا پخت سبک را ارائه می کند.

  • کافه Scooop

بهترین خوردنی که در این کافی شاپ می توانید پیدا کنید، بستنی ها اسکوپی است که هم تازه هستند و هم دست ساز کافه!

  • رستوران Armenia Brasserie

در این رستوران کاملا منوی غذایی ارمنی را در اختیار شما خواهند گذاشت. البته در وعده صبحانه می توانید انتظار صبحانه ای به سبک قاره آمریکای شمالی را داشته باشید.

امکانات اتاق های هتل ماریوت ارمنستان

اتاق های هتل ماریوت ارمنستان همگی 2 نفره هستند و در 7 نوع مختلف ارائه می شوند. در این اتاق ها معمولا تخت های دو نفره قرار گرفته است و تنها در یکی از آن ها، از تخت های یک نفره هم استفاده شده است.

در همه اتاق های هتل ماریوت سرویس خواب های استاندارد با ملحفه های تمیز، چایی ساز، قهوه ساز، حمام مجزا، صندوق امانات، تلفن، سشوآر، سیستم بیدارباش، اتو، رادیو، میز کار، محوطه نشمین، پاسیو، تلویوزیون با کانال های ماهواره ای و کابلی، فرش، جایگاه های سوفا، دیوارهای عایق صدا، کتری برقی، کمد، سیستم مناسی روشنایی، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی مجزا، دید به میدان ریپوبلیک، کوه های آرارات و باغ مخصوص هتل ارائه می شوند.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق های دلاکس

مساحت این اتاق ها 40 متر مربع است و دارای یک تخت بزرگ 2 نفره در سایز کینگ هستند.

  • اتاق های اکزکیوتیو دلاکس

مساحت این اتاق ها 45 متر مربع است و با دارا بودن محوطه مهمان، 2 تخت بزرگ دو نفره در آن ها موجود است.

  • سوئیت های جونیور با دسترسی به لانژ اختصاصی

مساحت این سوئیت ها 60 متر مربع است و دسترسی مخصوص دارند. درضمن تخت این اتاق ها 1 دو نفره بزرگ و یک سوفا است.

  • اتاق های سوپریور دلاکس

این اتاق ها 41 متری هستند و دید ویژه به باغ هتل دارند. گنجایش این اتاق ها دو نفر است و دارای 2 تخت بزرگ دو نفره است.

  • سوئیت های ماریوت

این سوئیت ها بزرگ ترین گزینه های اقامتی در این هتل هستند و مساحتشان 79 متر مربع می باشد. تعداد تخت های این اتاق 1 عدد تخت دو نفره است.

  • اتاق مهمان

این اتاق های 40 متری را 2 double نیز می گویند. 2 تخت بزرگ دابل در اتاق های مهمان هتل ماریوت ارمنستان موجود است.

  • اتاق های اکزکیوتیو با دسترسی ویژه

مساحت این اتاق ها 45 متر است و فرقش با دیگر اتاق های این هتل در این است که دو تخت یک نفره در خود دارد.

فاصله جاذبه های شهر تا هتل ماریوت ارمنستان

  • میدان جمهوری ایروان: این هتل دقیقا در میدان جمهموری قرار گرفته و تنها با 5 دقیقه پیاده رویمی توانید وسط این میدان قرار بگیرید.
  • موزه تاریخی ارمنستان: این موزه در نزدیکی شما قرار گرفته و تنها 4 دقیقه پیاده با شما فاصله دارد.
  • ایستگاه مترو میدان جمهوری: برای دسترسی به این ایستگاه مترو با طی کردن 450 متر پیاده، 6 دقیقه بعد جلوی درب این ایستگاه می رسید.
  • مسجد آبی: برای رفتن به این مسجد هم می توانید با پای پیاده به و بعد از گذراندن 750 متر، در عرض 9 دقیقه به آن برسید.
  • بازار ایروان: فاصله 850 متری این بازار سنتی را می توانید پیاده و در 11 دقیقه بپیمایید.
  • کلیسای سنت گرگوری ایروان: فاصله شما با این کلیسا بیشتر از دیدنی های بالایی است. فاصله 1.3 کیلومتری این کلیسا با پای پیاده بین 16 تا 20 دقیقه طی خواهد شد.
  • سالن اپرا و تئاتر باله ایروان: برای رفتن به این سالن معروف، 950 متر را در پیش رو دارید که پیاده از این هتل بین 12 تا 13 دقیقه طی می شود.
  • کوه آرارات: اگر هم که هوس دارید تا گشت و گذاری در کوه های معروف آرارات داشته باشید، با گذر از آزادراه Ashtarak می توانید با ماشین فاصله 36.5 کیلومتری آن را در 54 دقیقه طی کنید.
  • فرودگاه بین المللی ایروان: این فرودگاه از شما تا هتل ماریوت ارمنستان تنها 11.4 کیلومتر فاصله دارد که از آزادراه M5 تنها در عرض 15 دقیقه طی خواهد شد.

سخن آخر!

اقامتی بسیار راحت و خاطره ای به یاد ماندنی از سفر به ارمنستان می خواهید، هتل ماریوت یکی از انتخاب های خوب برای شماست و از این رو ما پیشنهاد رزرو آن را به شما می دهیم. اما با این حال برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی هتل ماریوت ایروان ارمنستان هم مراجعه کنید. اگر هم که قبلا به ارمنستان سفر نموده اید و در این هتل اقامت داشته اید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • آدرس هتل:1 Amiryan St, Yerevan 0010, Armenia

اگر می خواهید ای هتل و یا هر اقامتگاه دیگری را انتخاب کنید، برای رزرو آنلاین هتل ایروان می توانید از وب سایت آنلاین خبرنگاران استفاده نمایید و به راحتی و با اطمینان محل اقات خود در ایروان را انتخاب کنید و رزرو نمایید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: الی گشت
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16206

به "هتل ماریوت ارمنستان، بهترین هتل 4 ستاره در ایروان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ماریوت ارمنستان، بهترین هتل 4 ستاره در ایروان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید