معرفی هتل 5 ستاره رویال بیچ کلیف تراس در پاتایا

به گزارش مهسان بلاگ، هتل رویال بیچ کلیف تراس پاتایا | Royal Cliff Beach Terrace

این اقامتگاه 5 ستاره که در کنار دریا واقع شده، از مرکز نمایشگاه پاتایا و کوه هال فرابات، تنها 2 کیلومتر فاصله دارد. هتل رویال بیچ کلیف تراس پاتایا با دکوراسیون شیک و خاص خودش، آماده پذیرایی از همه مسافران با هر نوع سلیقه ای است. شما می توانید هر چیزی که بخواهید از امکانات ساحلی گرفته تا کلاس های آشپزی در این هتل بیابید. در ادامه خبرنگاران برای شما تمام ویژگی متنوع هتل رویال بیچ کلیف تراس پاتایا Royal Cliff Beach Terrace را از جمله امکانات رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های مختلف بیان نموده است. با ما همراه باشید.

معرفی هتل 5 ستاره رویال بیچ کلیف تراس در پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل رویال بیچ کلیف تراس پاتایا

این هتل 5 ستاره در بخش پذیرش، ارهنمای گردشگری، انبار چمدان، تبدیل ارز و دستگاه خودپرداز دارد. کارمندان این بخش 24 ساعته کار می نمایند و ورود خروج شما بدون معطلی صورت می گیرد. نگهداری از بچه ها با هزینه مجزایی در این هتل امکان پذیر است. وای فای در تمام بخش ها پوشش خوبی داشته و رایگان است. پارکینگ خصوصی نیز برای استفاده هزینه مجزایی نخواهد داشت و رزرو قبلی نیز احتیاج نمی باشد. در این هتل همچنین ترانسفر فرودگاهی با هزینه جداگانه ای و حمل و نقل به جاذبه ها به صورت رایگان صورت می گیرد.

سیگار کشیدن در اینجا به جز در بخش های مخصوص، مجاز نیست. سرویس خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی برای شما تعبیه شده که هزینه مجزایی باید برای آن ها پرداخت نمایید. فروشگاه های مختلف، مغازه سوغاتی، آسانسور، آرایشگاه مردانه و زنانه و امکاناتی برای مهمانان کم توان، از دیگر خدمات رفاهی هتل است.

کارکنان این هتل به زبان های چینی، فیلیپینی، تایلندی، روسی، کره ای، ایتالیایی، آلمانی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 است.

امکانات تفریحی هتل رویال بیچ کلیف تراس پاتایا

در این هتل می توانید از استخر شنا بهره ببرید و یا به باشگاه بدنسازی بروید. خدمات زیبایی گوناگونی در آرایشگاه هتل انجام می گیرد. سونا و زمین بازی بچه ها از دیگر سرگرمی های هتل است. برای شما کلاس های آشپزی برگزار می گردد و یک اتاق بازی برای شما تعبیه شده است. تفریحات دیگر عبارتند از:

  • تجهیزات تنیس
  • باشگاه بچه ها
  • اسکواش
  • پینگ پونگ

رستوران های هتل

  • رستوران بریزو (Breezeo): این رستوران غذاهایی به سبک باربیکیو سرو می نماید و در کنار ساحل قرار گرفته است. می توانید ناهار و شام را در اینجا میل کنید.
  • کافه لابی سانست: این کافه در لابی قرار گرفته است و هر روز باز است.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل دارای بخش نشیمن مجزا و تهویه مطبوع هستند. تلویزیونی که برای شما قرار داده شده شبکه های کابلی را پوشش می دهد و یک دستگاه پخش DVD نیز در اتاق موجود است. اتاق ها دارای بالکن هستند و پرده های ضخیم Blackout در آن ها به کار رفته است. نگهداری از بچه ها در اتاق با هزینه مجزایی امکان پذیر است. یخچال، دستگاه قهوه/چای ساز و بطری های آب رایگان نیز برای مهمانان قرار داده شده است.

تخت نوزاد در صورت احتیاج، رایگان برایتان آورده می گردد و همینطور با درخواست شما اتو و میز اتو مهیا خواهد گشت. میز کار، دمپایی، تلفن و گاوصندوق از دیگر هستند. سرویس پذیرایی در اتاق هتل رویال بیچ کلیف تراس پاتایا به صورت 24 ساعته انجام می گیرد. اتاق ها به صورت روزانه تمیز می شوند و سرویس بهداشتی دارای لوازم کامل بهداشتی و آرایشی نظیر شامپو، صابون، سشوار، حوله لباسی و … است.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق 2 خوابه خانوادگی: این اتاق ها 76 متری هستند و یک تخت دونفره در آن ها موجود است.
  • اتاق هانی مون دولوکس: این اتاق ها که 35 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دونفره کینگ در خود جای داده اند.

فاصله هتل تا جاذبه های پاتایا

  • پاتایا ویوپوینت: این جاذبه 700 متر از شما دورتر است که پیاده 16 دقیقه ای و با تاکسی 5 دقیقه ای می رسید.
  • پاتایا هیل: این جاذبه نیز 700 متر تا شما فاصله دارد که پیاده 18 دقیقه و با تاکسی 5 دقیقه بعد خواهید رسید.
  • اسکله بالی های: این اسکله حدودا 800 متر دورتر از هتل واقع شده است. پیاده روی تا آنجا 30 دقیقه و با تاکسی 7 دقیقه ای می رسید.
  • پاتایا هوا هین فری (کشتی): تا اینجا تقریبا 1 کیلومتر فاصله دارید که تاکسی بعد از 8 دقیقه شما را می رساند. پیاده هم 30 دقیقه ای می رسید.
  • خیابان واکینگ استریت: از این خیابان 1.5 کیلومتر دورتر هستید. اگر انتخاب شما تاکسی است، احتمالا 10 دقیقه ای این خیابان را خواهید دید. پیاده نیز نیم ساعته می رسید.
  • پارک آبی پاتایا: این پارک تا شما 1.9 کیلومتر فاصله دارد که با 26 دقیقه پیاده روی به آنجا می رسید. تاکسی هم 10 دقیقه ای شما را می رساند.
  • پاتایا پارک تاور: هتل رویال بیچ کلیف تراس پاتایا تا اینجا 1.9 کیلومتر فاصله دارد که اگر پیاده بروید 40 دقیقه طول می کشد و با تاکسی 30 دقیقه ای به آنجا می رسید.
  • مرکز خرید رویال گاردن پلازا: این فروشگاه از شما 2 کیلومتر دورتر است که پیاده روی تا آنجا تقریبا 40 دقیقه طول می کشد. تاکسی شما را 10 دقیقه ای خواهد رساند.
  • تئاتر آلکازار: برای اینکه به این تئاتر برسید حدودا 3.8 کیلومتر را باید طی کنید. تاکسی شما را 22 دقیقه ای به آنجا خواهد رساند.
  • سالن نمایش تیفانی: از هتل 4.1 کیلومتر دورتر است که اگر با تاکسی بروید، 25 دقیقه بعد خواهید رسید.
  • فرودگاه بین المللی یوتاپو رایونگ پاتایا: حدودا 31.3 کیلومتر از هتل دورتر است. تاکسی طی 1 ساعت و 10 دقیقه شما را به این فرودگاه خواهد رساند.
  • فرودگاه بین المللی سووارنابهامی: تا این فرودگاه 86.6 کیلومتر فاصله دارید که تاکسی در شرایط عادی شما را حدودا 1 ساعت و 50 دقیقه ای می رساند.

موقعیت هتل رویال بیچ کلیف تراس پاتایا

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

پاتایای جنوبی 20150، چونبوری، جاده فرا تامنوک

353 Phra Tamnuk Road, پاتایا, Chonburi, 20150 پاتایا South, Thailand

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 30 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 12533

به "معرفی هتل 5 ستاره رویال بیچ کلیف تراس در پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره رویال بیچ کلیف تراس در پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید