هوآوی به زودی از تبلت مدیاپد خود با صفحه نمایش 10.7 اینچی رونمایی می نماید

به گزارش مهسان بلاگ، بر اساس شایعات منتشر شده احتمالاً هوآوی به زودی از نسل بعدی تبلت های خود با نام مدیاپد M6 پرو رونمایی می نماید.

هوآوی به زودی از تبلت مدیاپد خود با صفحه نمایش 10.7 اینچی رونمایی می نماید

به گزارش خبرنگار ، تنها یک سال پس از رونمایی هوآوی از مدیاپد M5 پرو اکنون شواهدی وجود دارد که بر اساس آن ها این شرکت در حال طراحی یک نسخه بهتر از این دستگاه است. این دستگاه یکی از گران ترین تبلت های این شرکت است.

انتظار می رود این دستگاه با کد CRM2 در سه ماهه ابتدایی سال به قفسه های بازار برسد و نام آن نیز باید هوآوی مدیاپد M6 پرو باشد. بر طبق گزارش های فاش شده، صفحه نمایش بزرگ 10.7 اینچی که رزولوشن 2560*1600 را ارائه می دهد، در این دستگاه استفاده شده است. این صفحه نمایش درست مانند مدل پیشین این تبلت است.

به نظر می رسد در داخل این دستگاه، هوآوی پردازنده Kirin 960 را با جدیدترین مدل آن یعنی Kirin 970 تعویض نموده است. این همان پردازنده موجود در Huawei P20 و Huawei P20 Pro است. در نتیجه این پردازنده باید حداقل با یک رم 4 گیگابایتی و حداقل ظرفیت ذخیره سازی 64 گیگابایت همراه گردد. با وجود این حداقل ها، طراحی نسخه ای با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت رم مورد انتظار است.

در قسمت دیگر به نظر می رسد MediaPad M6 Pro دارای یک دوربین عقب 13 مگاپیکسلی است که ظاهراً توسط سونی یا OmniVision طراحی شده است. انتظار می رود این تبلت نیز با اندروید 9 پای همراه با EMUI 9 و باتری حدود 7500 میلی آمپر عرضه گردد. در حال حاضر هیچ حرفی درباره دوربین سلفی این گوشی گفته نشده است.

با توجه به این که هوآوی MediaPad M5 Pro در ماه آوریل عرضه نشد، به احتمال قوی این دستگاه هوآوی در ماه جاری در رویداد پاریس، به عنوان نسل بعدی تبلت های این شرکت معرفی خواهد شد. در این رویداد، انتظار می رود که این نام تجاری از Huawei P30 & P30 Pro و P30 Lite نیز رونمایی کند.

جزئیات گوشی منعطف موتورولا منتشر شد +عکس

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6619

به "هوآوی به زودی از تبلت مدیاپد خود با صفحه نمایش 10.7 اینچی رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوآوی به زودی از تبلت مدیاپد خود با صفحه نمایش 10.7 اینچی رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید