هواشناسی ایران 98، 10، 21، بارش برف و باران تا چهارشنبه در برخی استان ها

به گزارش مهسان بلاگ، سازمان هواشناسی از ادامه بارش برف و باران طی امروز تا چهارشنبه در برخی استان ها خبر داد و اعلام کرد:شدت بارش امروز در خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، تنگه هرمز و دریای عمان است.

هواشناسی ایران 98، 10، 21، بارش برف و باران تا چهارشنبه در برخی استان ها

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرنگاران، بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی با فعالیت سامانه بارشی روی کشور طی 24 ساعت آینده استان های واقع در نیمه شرقی، جنوب، نواحی مرکزی و سواحل دریای خزر بارش باران، در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف و در مناطق جنوبی کشور رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود. همچنین در نیمه شرقی و نواحی جنوبی کشور نیز وزش باد شدید روی می دهد. شدت بارش امروز مربوط به استان ها خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، تنگه هرمز و دریای عمان است.

فردا در استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و برخی مناطق خلیج فارس و دریای عمان این شرایط با شدت کمتری ادامه می یابد.

طی 2 روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و امروز دریای خزر مواج خواهد بود. روز دوشنبه شمالغرب و استان های کردستان و کرمانشاه بارش برف و سواحل دریای خزر بارش های پراکنده دارند. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز سه شنبه برخی مناطق هرمزگان، فارس و اصفهان بارش باران و روز چهارشنبه برای برخی مناطق هرمزگان بارش پراکنده پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگاران، آسمان تهران امروز نیمه ابری، فردا آفتابی و روز دوشنبه نیمه ابری پیش بینی شده است.روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه نیز جو پایداری بر آسمان پایتخت حاکم است و خبری از بارندگی نیست.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 34497

به "هواشناسی ایران 98، 10، 21، بارش برف و باران تا چهارشنبه در برخی استان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواشناسی ایران 98، 10، 21، بارش برف و باران تا چهارشنبه در برخی استان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید