ورزش مغز را تنظیم می نماید

به گزارش مهسان بلاگ، محققان می گویند ورزش کردن و انجام حرکات ورزشی می تواند مغز شما را بهتر تنظیم نموده و از حواس پرتی افراد جلوگیری کند.

ورزش مغز را تنظیم می نماید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از یاهونیوز، آنالیز های محققان دانشگاه نورت وسترن در آمریکا نشان می دهد افرادی که ورزش می نمایند در واقع به سلامت مغزشان یاری شایانی می نمایند.

مغز

این آنالیز با همکاری 495 داوطلب مرد و زن و استفاده از 493 روش آنالیز شرایط سلامت افراد بر مبنای جنسیت و سن آنها انجام شده است. ضبط و ثبت اطلاعات مربوط به مغز افراد با استفاده از بعضی الکترودهای خاص نشان می دهد که اشخاص ورزشکار می توانند راحت تر می توانند مغز خود را برای فعالیت های روزمره تنظیم نمایند.

به گفته محققان ورزش کردن به مغز یاد می دهد تا بتواند شرایط محیط اطراف را بهتر درک کند و در برابر آن واکنش های دقیق تری نشان دهد. در مقابل افرادی که تحرک زیادی ندارند برای تعامل با محیط پیرامون خود دشواری های بیشتری دارند و این مسائل همزمان با افزایش سن افزایش می یابد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 29184

به "ورزش مغز را تنظیم می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزش مغز را تنظیم می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید