وزارت بهداشت هند از مرگ 50 نفر بر اثر ابتلا به کرونا اطلاع داد

به گزارش مهسان بلاگ، تعداد بیماران کرونا در هند به بیش از هزار و 900 نفر رسیده است و قوانین منع تردد همچنان در این کشور ادامه دارد.

وزارت بهداشت هند از مرگ 50 نفر بر اثر ابتلا به کرونا اطلاع داد

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از هندوستان تایمز، وزارت بهداشت هند بیان کرد تا کنون هزار و 965 نفر در نقاط مختلف هند به کرونا مبتلا شده اند.

در این گزارش آمده است از این تعداد 50 بیمار جان خود را از دست داده اند و حدود 150 نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شده اند.

طی 12 ساعت اخیر آزمایش کرونا 131 هندی دیگر نیز مثبت اعلام شده است و این افراد در مراکز درمانی بستری شده اند.

دولتمردان هندی ضمن اعلام نگرانی از شرایط صعودی افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در خاک این کشور از مردم خواستند در خانه های خود مانده و مانع گسترش کرونا شوند.

نیروهای نظامی هندی با استقرار در خیابان ها افرادی را که بی دلیل تردد نمایند تنبیه می نمایند و از آنها می خواهند که به سرعت روانه منزل شوند.

از سوی دیگر هند خواهان لغو تمام اجتماعات مذهبی شده است و بعضی گروه های مذهبی نیز به دلیل برگزاری اجتماعات به کوشش برای گسترش کرونا متهم شده اند.

هند که خود از صادرنمایندگان محصولات پزشکی بود پس از شیوع کرونا تبدیل به یکی از وارد نمایندگان عظیم محصولات پزشکی شده است.

لغو ناگهانی سرویس های حمل و نقل خارج از شهر اعم از اتوبوس و قطار مسائل فراوانی در هند به وجود آورده و سیل جمعیت هنوز هم در ایستگاه های قطار و اتوبوس به چشم می خورد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 2 خرداد 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 42653

به "وزارت بهداشت هند از مرگ 50 نفر بر اثر ابتلا به کرونا اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت بهداشت هند از مرگ 50 نفر بر اثر ابتلا به کرونا اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید