ولاهوویچ پس از رکوردشکنی: کاملاً راضی نیستم!

به گزارش مهسان بلاگ، ستاره تازه تیم فوتبال یوونتوس با زدن تنها گل بانوی پیر برابر ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا یک رکورد هم به ثبت رساند.

ولاهوویچ پس از رکوردشکنی: کاملاً راضی نیستم!

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (سه شنبه) در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان ویارئال بود که برابر این تیم اسپانیایی یک - یک مساوی کرد.

یووه در این بازی با گلزنی مهاجم جدیدش دوشان ولاهوویچ در ثانیه 32 از حریف پیش افتاد. گل ستاره سابق فیورنتینا در اولین بازی اش در لیگ قهرمانان اروپا اگرچه در نهایت منجر به پیروزی تیم جدیدش نشد اما برای او یک رکورد ارزشمند به همراه داشت.

این سریعترین گلی بود که به وسیله یک بازیکن در اولین بازی اش در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رسید. نکته جالب این است که ولاهوویچ رکوردی را شکست که آن هم به نوعی به یوونتوس مربوط می شد. رکورد قبلی متعلق به اندی مولر آلمانی بود که روز 13 سپتامبر سال 1995 در ثانیه 37 با پیراهن دورتموند دروازه یوونتوس را باز کرد.

ولاهوویچ پس از بازی گفت: گلزنی در اولین بازی فوق العاده است. احساساتی شدم. با این حال من نمی توانم صد درصد راضی باشم چون نتوانستیم بازی را ببریم. باید به سختکوشی مان ادامه دهیم. ما بازی خوبی انجام دادیم و می توانستیم برنده باشیم. بابت برخی چیزها حسرت می خوریم اما باید روی بازی بعد تمرکز کنیم. ما سعی کردیم در نیمه دوم هم بازی خوبی انجام دهیم اما گاهی اوقات حریف این اجازه را به ما نمی داد. پس باید به آنها بابت زدن گل تساوی تبریک بگویم. به شخصه می توانم بگویم که من همین الان هم این بازی را فراموش نموده ام و روی بازی بعدی مان تمرکز دارم.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 107909

به "ولاهوویچ پس از رکوردشکنی: کاملاً راضی نیستم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولاهوویچ پس از رکوردشکنی: کاملاً راضی نیستم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید