پخش فیلم تئاتر هفت خوان بچه ها در فضای مجازی

به گزارش مهسان بلاگ، فیلمِ نمایش هفت خوان بچه ها به نویسندگی و کارگردانی حسین مزینانی در قالب طرح نمایش نما در فضای مجازی اکران شد.

پخش فیلم تئاتر هفت خوان بچه ها در فضای مجازی

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، فیلم تئاتر هفت خوان بچه ها به نویسندگی و کارگردانی حسین مزینانی از تولیدات سال 1398 مرکز تئاتر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در قالب طرح نمایش نما در فضای مجازی اکران شد.

این نمایش ویژه بچه ها 5 تا 12 سال است و هنرمندانی همچون محمدرضا معجونی، حسین مزینانی، فرشید عسگری و مانی کلاته در آن ایفای نقش می نمایند.

در خلاصه این نمایش آمده است: یک گروه نمایشی به طور اتفاقی با 2 کودک به نام های ازل و ابد که از دل زمان آمده اند، آشنا می شوند و از سوی آن ها به دل زمان می فرایند تا هفت خوان رستم را روایت نمایند و لشگر ایران را از دست دیو سفید نجات دهند.

عوامل این نمایش ملیحه مزینانی دستیار کارگردان، حسین مزینانی طراح صحنه و طراح لباس و عروسک، مریم رئیسی اردلی طراح پوستر و بروشور، محمدرضا شاملوفر طراح نور و فاطمه شیرینی، منشی صحنه هستند.

همچنین آهنگساز نمایش هفت خوان بچه ها مهرداد یکتا و ساخت تیزر و افکت آن بر عهده آرش خزایی است. اختر تاجیک عکاس و روشنک کریمی و روژین ستاری در بخش روابط عمومی با این گروه همکاری می نمایند.

علاقه مندان می توانند تا خاتمه آبان 1399 فیلم این نمایش را در پایگاه اینترنتی نمایش نما به نشانی th.kpf.ir تماشا نمایند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سامی: مجله سامی: انجمن های گفتگو

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 66998

به "پخش فیلم تئاتر هفت خوان بچه ها در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش فیلم تئاتر هفت خوان بچه ها در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید