پذیرش 12 واحد فناور در مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

به گزارش مهسان بلاگ، مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از پذیرش 12 واحد فناور در نیمسال اول 1400 در این مرکز اطلاع داد.

پذیرش 12 واحد فناور در مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

به گزارش گروه استانهای خبرنگاران، عبدالمحمد کاشیان، مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از پذیرش 12 واحد فناور در نیمسال اول 1400 در این مرکز اطلاع داد.

کاشیان گفت: زمینه های فعالیت این واحد ها مهندسی شیمی، کشاورزی، مهندسی پزشکی، IT، علوم انسانی و صنایع خلاق است که پس از طی مراحل ارزیابی و داوری تخصصی طرح ها، با حضور داوران تخصصی و نمایندگان واحد های متقاضی در جلسات کمیته پذیرش و ارزیابی، آنالیز و با پذیرش آن ها در مرکز رشد موافقت شده است.

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان اعلام کرد: واحد های فناور پذیرش شده، با هدف حمایت و راهنمایی تیم های کارآفرینی و شرکت های فناور و دانش ­بنیان و بستر­سازی لازم برای توسعه فناوری و تجاری­ سازی دستاورد های پژوهشی و فناوری و یاری به اشتغال فارغ ­التحصیلان، در فضا های اختصاصی و اشتراکی مرکز رشد و مرکز نوآوری استقرار یافته اند و مورد حمایت مادی و معنوی قرار می گیرند.

وی در ادامه اعلام کرد: واحد های فناور مستقر، علاوه بر بهره مندی از مزایای خدماتی پارک از جمله فضای دفتری، خدمات ارتباطی، هم افزایی دانش فنی واحد های مستقر، مشاوره های تجاری سازی و کسب و کار، از مزایای قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان شامل معافیت مالیاتی، امکان سرمایه گذاری خارجی و تسهیل روابط کار و اشتغال هم بهره مند می شوند.

کاشیان خاطر نشان کرد: از بدو تأسیس مرکز رشد، 281 واحد فناور جذب و پذیرش شده اند و محصولات دانش بنیان بسیاری فراوری و به تجاری سازی رسیده و شرایط اشتغال برای بسیاری از جوانان فراهم شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 95517

به "پذیرش 12 واحد فناور در مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش 12 واحد فناور در مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید