پرسپولیس همچنان تیم نخست ایران و چهارم آسیا ، سقوط صندلی جهانی استقلال

به گزارش مهسان بلاگ، تیم فوتبال پرسپولیس در تازه ترین رده بندی باشگاهی همچنان در رتبه نخست ایران و چهارم آسیا جای دارد.

پرسپولیس همچنان تیم نخست ایران و چهارم آسیا ، سقوط صندلی جهانی استقلال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال دنیا که امروز (17 تیر ماه) از سوی سایت فوتبال دیتابیس اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس تهران همچنان در رتبه نخست فوتبال باشگاهی ایران واقع شده است.

از سوی دیگر صدرنشین فعلی لیگ برتر فوتبال کشورمان، با 1578 امتیاز مانند هفته گذشته در رتبه چهارم قاره کهن قرار گرفته و با یک پله صعود در سطح دنیای به صندلی 134 دنیا رسیده است.

استقلال تهران هم با 1526 امتیاز مانند هفته گذشته همچنان در رتبه دوم ایران و چهاردهم آسیا جای گرفته است. اما آبی پوشان پایتخت نسبت به رده بندی قبلی در سطح دنیای 8 پله نزول نموده و در صندلی 235 دنیا جای گرفته اند.

سپاهان اصفهان با 1496 امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین، همچنان سومین تیم برتر ایران و تیم بیستم آسیا است، اما در رده بندی دنیای 4 پله صعود داشته و به صندلی 299 دنیا رسیده است. در طول چند ماه گذشته این اولین باری است که طلایی پوشان دیار زاینده رود به جمع 300 باشگاه برتر دنیا راه می یابند.

تراکتورسازی، شهرخودروی مشهد و فولاد خوزستان در رتبه های چهارم تا ششم فوتبال کشورمان جای گرفته اند. ذوب آهن پس از مدت ها حضور در رتبه ششم، در این رده بندی به رتبه هفتم فوتبال باشگاهی ایران سقوط نموده است.

بر اساس این رده بندی در قاره آسیا، تیم الهلال عربستان با 1670 صدرنشین است و تیم های جئونبوک موتورز کره جنوبی و الدحیل قطر به ترتیب با 1647 و1614 امتیاز در رتبه های دوم و سوم قاره کهن قرار دارند و شانگ های اس آ پی جی چین هم پس از پرسپولیس را در رتبه پنجم قرار گرفته است.

در رده بندی دنیای بایرن مونیخ با 2037 امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است. پس از سرخپوشان آلمانی، لیورپول با 1991 امتیاز و منچسترسیتی با 1940 امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

در این رده بندی بارسلونا جای پاری سن ژرمن را در رتبه چهارم گرفته است.

10 تیم برتر فوتبال باشگاهی دنیا

بایرن مونیخ

لیورپول

منچسترسیتی

بارسلونا

پاری سن ژرمن

رئال مادرید

یوونتوس

آتالانتا

اتلتیکو مادرید

فلامنگو

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 54704

به "پرسپولیس همچنان تیم نخست ایران و چهارم آسیا ، سقوط صندلی جهانی استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس همچنان تیم نخست ایران و چهارم آسیا ، سقوط صندلی جهانی استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید