پرهیزکار: شرایط تیم ملی فوتسال نگران کننده نیست، اسلواکی و بلاروس از میزبانی خوب مشهد تقدیر کردند

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس کمیته فوتسال با اشاره به قرعه تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی گفت: زمان کافی و حمایت همه جانبه برای آماده سازی تیم ملی تا پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا وجود دارد.

پرهیزکار: شرایط تیم ملی فوتسال نگران کننده نیست، اسلواکی و بلاروس از میزبانی خوب مشهد تقدیر کردند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، داود پرهیزکار در ابتدا گفت: خوشبختانه تورنمنت مشهد با همان کیفیتی که برای آن برنامه ریزی کرده بودیم، به خوبی برگزار گشت. ما تمام تلاش مان را انجام دادیم تا بازی های چالش انگیزی برای تیم ملی فراهم کنیم و دیدیم که ثمره آن هم شناخت نقاط ضعف و قوت تیم بود.

وی ادامه داد: از طرفی میزبانی استان خراسان رضوی و شهر مشهد باعث شد تا دو تیم اسلواکی و بلاروس به صورت جداگانه از میزبانی خوب ایران تقدیر کنند. حتی در متن تقدیر اسلواکی به این نکته اشاره شده که دید کلی آنها نسبت به ایران و آن چیزی که در اخبار جعلی بیان می شود، کاملاً متفاوت شده است. به هرحال برنامه خوبی داشتیم تا میزبانی از تیم ملی فوتسال را به شهرستان ها ببریم و در این اقدام با موفقیت روبه رو شدیم.

رئیس کمیته فوتسال با اشاره به شرایط تیم ملی و بازیکنان، شرح داد: با وجود اینکه نتایج کسب شده تیم ملی کمی دور از تصور بود، اما اینکه پس از نزدیک به دو سال تمام بازیکنان در دو بازی تورنمنت و یک بازی خارج از تورنمنت در کنار یکدیگر قرار گرفتند، اتفاق خوبی است. فارغ از مباحث فنی، حتی اگر بخواهیم دید نتیجه گرا هم داشته باشیم، می بینیم که فرایند بازی تیم ملی بازی به بازی بهتر شد و در بازی دوم برابر اسلواکی هم به برد پرگل رسیدیم که این دقیقاً همان هدف ما از برگزاری این تورنمنت بود تا بازیکنان کنار یکدیگر به هماهنگی برسند.

پرهیزکار شرایط پیش روی تیم ملی را تشریح کرد: اردویی حداقل 20 روزه را برای تیم ملی در پیش داریم که مهمترین بخش از آماده سازی تیم ملی است. تا الان هشت بازی محبت آمیز خیلی خوب داشتیم. شش بازی را در تورنمنت های آستاراخان و مشهد برای تیم تدارک دیدیم، ضمن اینکه دو مسابقه مرحله مقدماتی آسیا هم به نوعی فرصتی برای آماده سازی تیم بود.

وی اضافه نمود: برای بهمن ماه هم اگر با تصمیمات عجیب از سوی تیم های خارجی روبه رو نشویم، بازی محبت آمیز خوبی را برگزار خواهیم کرد. امیدواریم کادرفنی حداکثر استفاده را از بازی ها و اردوهای این چندماه اخیر و برنامه های پیش رو ببرد و در نهایت با آمادگی کامل وارد مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی شویم. از نظرم همه چیز در دستان کادر و بازیکنان است و برای رسیدن به آمادگی صد درصدی جای نگرانی نیست.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

سلو بلاگ: سلو بلاگ: محفلی برای هم اندیشی

پریها: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28825

به "پرهیزکار: شرایط تیم ملی فوتسال نگران کننده نیست، اسلواکی و بلاروس از میزبانی خوب مشهد تقدیر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرهیزکار: شرایط تیم ملی فوتسال نگران کننده نیست، اسلواکی و بلاروس از میزبانی خوب مشهد تقدیر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید