پلوسی: اقدام ترامپ برای درج نام خود بر روی یاری های اقتصادی شرم آور است

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تاخیر انداختن یاری اقتصادی برای درج نام دونالد ترامپ بر روی این یاری ها را اقدامی شرم آور توصیف کرد.

پلوسی: اقدام ترامپ برای درج نام خود بر روی یاری های اقتصادی شرم آور است

به گزارش به نقل از پایگاه خبری هیل، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اقدام رئیس جمهور این کشور برای توقف چک های حمایتی از مردم، برای ثبت نام خود بر روی آنها را شرم آور توصیف کرد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه ای بیان کرد تاخیر در پرداخت به خانواده های آسیب پذیر برای چاپ نام او (ترامپ) بر روی چک ها، نمونه شرم آور دیگری از قصور فاجعه بار ترامپ در برطرف این بحران است.

روزنامه واشنگتن پست روز سه شنبه به نقل از مقامات ارشد دولتی گزارش داد فرایند افزودن نام رئیس جمهور بر روی چک های یاری اقتصادی به خانواده های آمریکایی در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا، تحویل آن را به این خانواده ها چند روز به تاخیر انداخته است.

با این حال وزارت خزانه داری آمریکا این موضوع را تکذیب کرد که ثبت نام ترامپ بر روی این چک ها باعث تاخیر در تحویل آن ها شده است. بنا به گزارش واشنگتن پست این اولین بار است که نام رئیس جمهور آمریکا بر روی یاری های اقتصادی سرویس درآمد ملی ثبت می گردد.

روزنامه واشنگتن پست گزارش داد تصمیم برای ثبت نام ترامپ بر روی این یاری های اقتصادی روز سه شنبه اتخاذ شد و مقامات سرویس درآمد ملی را برای برنامه ریزی در مورد زمان تحویل این یاری ها به دردسر انداخته است.

وزارت کار آمریکا روز پنج شنبه گزارش داد از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز، 22 میلیون نفر در این کشور برای دریافت مزایای بیکاری ثبت نام نموده اند. بر اساس این گزارش، طی هفته گذشته 5.2 میلیون نفر دیگر برای دریافت مزایای بیکاری ثبت نام نموده اند و آمار کلی به 22 میلیون نفر رسیده است. این تعداد درخواست در طول حدود 4 هفته به ثبت رسیده که در تاریخ آمریکا بی سابقه بوده ست.

در حال حاضر آمریکا با 644 هزار و 417 مورد ابتلا و 28 هزار و 559 مورد مرگ در صدر کشور های جهان قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 45090

به "پلوسی: اقدام ترامپ برای درج نام خود بر روی یاری های اقتصادی شرم آور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی: اقدام ترامپ برای درج نام خود بر روی یاری های اقتصادی شرم آور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید