پیاده سازی منشور مسئولیت پذیری اجتماعی توسط همراه اول

به گزارش مهسان بلاگ، تهران (پانا) - همراه اول به عنوان برندی که توانسته منشور مسئولیت پذیری اجتماعی را پیاده سازی و اجرایی کند، مورد تجلیل نهاده شد.

پیاده سازی منشور مسئولیت پذیری اجتماعی توسط همراه اول

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اجلاس سراسری مسئولیت پذیری اجتماعی و اخلاق حرفه ای با رویکرد نقش مدیر حرفه ای در توسعه اقتصاد عصر دیروز دهم آذرماه در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه الزهرا و با حضور مدیران سازمان ها، صاحبان برند، تولیدکنندگان و صنعتگران کشور برگزار گردید.

از جمله اهداف این اجلاس می توان به افزایش شهرت سازمان و افزایش اعتماد عمومی، بهبود اقدامات مدیریت بحران سازمان، بهبود و ارتقای رابطه سازمان با سهامداران خود، افزایش وفاداری صداقت و روحیه کارمندان - ارتقای ایمنی و سلامت کارگران زن و مرد، تصمیم گیری آگاهانه تر براساس شناخت بهتر از انتظارات و توقعات جامعه، افزایش اطمینان پذیری و عدالت در معاملات به وسیله امور سیاسی مسئولانه - رقابت منصفانه و عدم فساد و همچنین یاری به دوام بلندمدت سازمان و توسعه پایدار اشاره نمود.

در دنیای امروز و شرایط کنونی اقتصاد و همچنین افزایش چالش های مالی و کاهش میزان اعتبار و اعتماد در جامعه، موضوع مسئولیت پذیری اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.

سازمان ها، شرکت ها، نهادها و موسسات در سراسر دنیا از دولتی و خصوصی تا انتفاعی و غیرانتفاعی برای اثرات اعمال و رفتارشان نسبت به کارکنان، مدیران، سهامداران، مشتریان، محیط و جامعه متعهد و مسئول هستند و مسئولیت پذیری اجتماعی به دلیل حکمرانی خوب، مدیریت ریسک، کنترل داخلی، وضع مقررات و نظارت، تحول در نظام پرداخت، ارتقای تکنولوژی و فرآیندها، همکاری های بین المللی، شفافیت و تصمیم گیری آگاهانه تر براساس شناخت بهتر انتظارات و طبقات جامعه می تواند نقش موثری در اقتصاد جامعه داشته باشد.

در جریان برگزاری این اجلاس از همراه اول به عنوان یکی از رهبران مالی کشور و برندی که توانسته منشور مسئولیت پذیری اجتماعی را پیاده سازی و اجرایی کند، با اهدای تندیس و لوح زرین تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

شارژ 10: شارژ 10 | مجله مسافرتی کوله پشتی گردها

مجله دانلود و سرگرمی: مجله دانلود و سرگرمی | معرفی بازی ها و سرگرمی های رایانه ای

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 73390

به "پیاده سازی منشور مسئولیت پذیری اجتماعی توسط همراه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیاده سازی منشور مسئولیت پذیری اجتماعی توسط همراه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید