پیرلو: ملاقات برابر پورتو برای ما حکم فینال را دارد خبرنگاران

به گزارش مهسان بلاگ، آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس، از ملاقات فردا شب تیمش مقابل پورتو مانند یک مسابقه فینال یاد کرد.

پیرلو: ملاقات برابر پورتو برای ما حکم فینال را دارد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فردا بازی های مرحله برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شروع خواهد شد و در یکی از مهم ترین مسابقات یوونتوس در استادیوم خانگی خود میزبان پورتو خواهد بود. ملاقات رفت دو تیم با پیروزی 2-1 تیم پرتغالی به سرانجام رسید و شاگردان آندره پیرلو برای صعود به پیروزی 1-0 یا برد با فاصله بیش از دو گل نیاز خواهند داشت.

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل پورتو گفت: ما در این بازی به یک عملکرد کاملاً فنی نیاز داریم. ما با یک تیم جمع و جور روبرو هستیم. آنها با دو خط دفاعی فشرده بازی می نمایند. زمان و فضای کمی برای تفکر وجود خواهد داشت و ما به تکنیک زیادی نیاز داریم. ما باید در این مسابقه خیلی صبر داشته باشیم.

شرایط مصدومان تیم: دی لیخت امروز کنار سایرین گرم کرد اما جدا از بقیه تمرین خود را انجام داد. دیگر بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت. 100 درصد آمادگی وجود ندارد اما در عین حال حضور آنها اتفاق خوبی محسوب می گردد.

در خصوص کریستیانو رونالدو: چنین بازی هایی متعلق به کریستیانو رونالدو است. این روزها برنامه تمرینی ویژه ای را دنبال کرد. او کاملاً آرام است و به دنبال بازی کردن است.

ترس از دچار شدن به موقعیت آلگری و ساری و برکناری احتمالی از راهنمایی یووه در صورت حذف از لیگ قهرمانان: اگر می خواستیم اینگونه فکر کنم در اینجا نبودم. من می دانم که این یک بازی مهم است و روی آن تمرکز نموده ام. باشگاه بسته به نتایج در خصوص آینده من تصمیم خواهد گرفت. من روز به روز کار می کنم و از پروژه خود و باشگاه مطلع هستم. این بازی برای ما مثل یک فینال است. ما سعی می کنیم در بازی برابر پورتو از اشتباهات دو هفته پیش درس بگیریم. ما می دانیم بدون اینکه کیفیت پورتو را دست کم بگیریم می توانیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 80715

به "پیرلو: ملاقات برابر پورتو برای ما حکم فینال را دارد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو: ملاقات برابر پورتو برای ما حکم فینال را دارد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید