پیروزی بارسا برابر اینتر در جدالی نفسگیر، دومین گل مهاجم ایرانی

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، هفته دوم مرحله گروه رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که در یکی از دیدارهای برگزار شده تیم زنیت با گلزنی سردار آزمون حریف پرتغالی اش را شکست داد. این دومین گل مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا بود.

پیروزی بارسا برابر اینتر در جدالی نفسگیر، دومین گل مهاجم ایرانی

در گروه F تیم های بارسلونا و اینتر در استادیوم نیوکمپ رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که این بازی سخت و نفسگیر را تیم میزبان 2 بر یک به سود خود انتها داد. ابتدا لائوتارو مارتینس در دقیقه 2 برای اینتر گل زد و نیمه اول با همین یک گل به خاتمه رسید اما در نیمه دوم لوئیس سوارس در دقایق 58 و 84 برای بارسا گلزنی کرد تا تیمش بازی خانگی را با پیروزی به خاتمه برساند.

در گروه E هم لیورپول در استادیوم آنفیلد در یک بازی پرگل 4 بر 3 سالزبورگ اتریش را شکست داد. سانه (9)، روبرتسون (25) و صلاح (36 و 69) برای سرخپوشان گل زدند و هوانگ (39)، مینامینو (56) و براوت هالاند (60) هم برای سالزبورگ گل زدند.

در گروه G نیز تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ که میزبان تیم پرتغالی بود با نتیجه 3 بر یک بنفیکا را شکست داد. آرتم ژیوبا (21)، روبن دیاس (70 - گل به خودی) و سردار آزمون (78) برای نماینده روسیه و رائول دتوماس (85) برای بنفیکا گل زدند. در همین گروه المپیک لیون با نتیجه 2 بر صفر بر میزبان خود، لایپزیگ غلبه کرد.

نتایج دیدارهای چهارشنبه شب به توضیح زیر است:

* بارسلونا 2 - اینترمیلان یک

* لیورپول 4 - سالزبورگ 3

* زنیت 3 - بنفیکا یک

* المپیک لیون 2 - لایپزیگ صفر

* خنک صفر - ناپولی صفر

* اسلاویا پراگ صفر - دورتموند 2

* لیل یک - چلسی 2

* والنسیا صفر - آژاکس 3

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 19684

به "پیروزی بارسا برابر اینتر در جدالی نفسگیر، دومین گل مهاجم ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی بارسا برابر اینتر در جدالی نفسگیر، دومین گل مهاجم ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید