پیش بینی بارش بهاره در تعدادی از استان ها

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده رشد ناپایداری ها و بارش های پراکنده در نوار شمالی و نیمه شرقی کشور پیش بینی می گردد.

پیش بینی بارش بهاره در تعدادی از استان ها

به گزارش ایسنا، احد وظیفه با اشاره به رشد ناپایداری های جوی اضافه نمود: امروز (دوشنبه 16 اردیبهشت ) در بعضی نقاط استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، یزد، کرمان، اصفهان، ارتفاعات البرز و همچنین در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و به خصوص در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی با وزش باد و رعد و برق پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: فردا (سه شنبه 17 اردیبهشت ) با تداوم ناپایداری ها در مناطق ذکر شده، در سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، دامنه های البرز در زنجان، قزوین، البرز، مازندران و گلستان نیز رگبار پراکنده رخ می دهد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: پس فردا (چهارشنبه 18 اردیبهشت)، با کاهش ناپایداری در مناطق ذکر شده در دامنه های زاگرس، کردستان، کرمانشاه، همدان و مرکزی بارش پراکنده رخ می دهد.

به گفته وظیفه، از بعد از ظهر امروز و روز سه شنبه نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج است و همچنین از امروز تا اواخر هفته روند افزایش تدریجی دما در غرب ساحل دریای خزر رخ خواهد داد.

وی در انتها با اشاره به وضع جوی هوای تهران گفت: فردا هوای تهران کمی ابری، در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد و با بیش ترین و کم ترین دمای 28 و 18 درجه سانتی گراد روبرو است. همچنین پس فردا چهارشنبه (18 اردیبهشت ) آسمان تهران صاف، در بعد از ظهر نیمه ابری، با احتمال رگبار باران خواهد بود، پیش بینی می گردد که بیش ترین و کم ترین دمای تهران 27 و 16 درجه سانتی گراد باشد.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9051

به "پیش بینی بارش بهاره در تعدادی از استان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بارش بهاره در تعدادی از استان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید