پیش بینی روزنامه قطری از سرنوشت رامین رضاییان

به گزارش مهسان بلاگ، روزنامه الرای قطر پیش بینی کرد که در فصل جابجایی زمستانی تغییرات زیادی در الدحیل به وجود آید و چند بازیکن سرشناس این تیم جدا شوند.

پیش بینی روزنامه قطری از سرنوشت رامین رضاییان

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری انشجو، الدحیل در فصل جاری لیگ ستارگان قطر عملکرد خوبی از خود نشان نداده است هر چند که در سه ملاقات اخیر خود به پیروزی دست پیدا کرد.

الدحیل کار را با ولید الرکراکی مراکشی شروع کرد، اما او اخراج شد و جای خود را به صبری لموشی شد.

فاصله زیاد با السد صدرنشین باعث شده است تا طرفداران الدحیل از عملکرد تیم ناراضی باشند و خواهان تغییرات و جذب بازیکن جدید باشند.

الرای نوشت: الدحیل تغییرات زیادی در زمستان خواهد داشت. تا به امروز جدایی یوسف المساکنی قطعی شده است. همچنین رامین رضاییان و مهدی بن عطیه هم باتوجه به نیمکت نشینی در چند ملاقات اخیر به احتمال خیلی زیاد از تیم جدا خواهند شد.

رامین رضاییان در ملاقات اخیر الدحیل اصلا فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد و این به خوبی نشان می دهد که سرمربی جدید اصلا اعتقادی به او ندارد.

رضاییان فصل قبل عملکرد خیره کننده ای در الشحانیه داشت تا راهی الدحیل شد. او در این تیم هم خوب ظاهر شد، اما با آمدن صبری لموشی شرایط برای او سخت شده است. رسانه های قطری پیش از این از السیلیه به عنوان مقصد بعدی رامین سخن به میان آوردند و البته نوشتند که پرسپولیس هم دوست دارد این بازیکن را جذب کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 70415

به "پیش بینی روزنامه قطری از سرنوشت رامین رضاییان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی روزنامه قطری از سرنوشت رامین رضاییان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید