پیگیری تخلفات اپلیکیشن ها در فراکسیون اقتصاد دانش بنیان

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سیدمحسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس در توئیتی نوشت: طبق گزارش هایی که مردم به بنده فرستاده اند و آنالیز های خودم در فضای مجازی، روزانه شکایات زیادی از سوپراپلیکیشن ها به وجود می آید. وجود کسب و کارهای استارت آپی که باعث تسهیل در تبادل خدمات گوناگون برای شهروندان شده، در بعضی موارد هم تبدیل به ضد اهداف اولیه اش گشته است. در این ماجرا هم پای یک معضل همیشگی وجود دارد: انحصار

پیگیری تخلفات اپلیکیشن ها در فراکسیون اقتصاد دانش بنیان

این نماینده مجلس ادامه داد: به اسم مثال، یکی از سوپراپلیکیشن ها پس از تسخیر بازار سفارش غذای آنلاین، دچار افت محسوس در کیفیت خدمت رسانی شده است. لذا باید نهادی نقش رگولاتوری را ایفا نماید و پناهگاه افراد شاکی و ضرر دیده باشد.

وی گفت: فراکسیون اقتصاد دانش بنیان همیشه سعی نموده با پشتیبانی از کسب و کارهای نوپا و همراهی با اپلیکیشن های پرمخاطب، اقتصاد دیجیتالی را رونق دهد. بعضی سوپراپلیکیشن ها هم با ارتقای کیفیت خدمات دهی به مشتریان و کوشش برای تصاحب بازارهای بین المللی، جهش فراوری فناوری بنیان را رقم زده اند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: در مجلس و به ویژه فراکسیون اقتصاد دانش بنیان، موضوع را آنالیز خواهیم کرد. باید به گونه ای قانون گذاری کنیم که تخلفات اپلیکیشن ها قابل پیگیری باشد. با حمایت صحیح و ریل گذاری های مناسب، جوانان خلاق ایرانی می توانند آینده درخشانی را با توسعه اقتصاد دیجیتال برای کشورمان رقم بزنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 95812

به "پیگیری تخلفات اپلیکیشن ها در فراکسیون اقتصاد دانش بنیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری تخلفات اپلیکیشن ها در فراکسیون اقتصاد دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید