چرا رکابزنان ایران هشت دقیقه دیرتر از رقبا مسابقه را آغاز کردند؟

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، رقابت های دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا از روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه در تاشکند ازبکستان آغاز شده است. تیم تایم تریل تیمی مردان ایران در رده سنی بزرگسال در اولین روز این دیدارها، در حالی به مصاف رقبا رفت که از زمان آغاز مسابقه اش اطلاع نداشت و همین مسئله باعث شد تا رکابزنان با هشت دقیقه تأخیر در خط آغاز قرار بگیرند و در نهایت رتبه نهم و آخر این ماده را برای خود ثبت نمایند. این اتفاق در حالی رخ داد که زمان ثبت شده ایران می توانست آنها را صاحب مدال نقره این رقابت ها در این ماده کند.

چرا رکابزنان ایران هشت دقیقه دیرتر از رقبا مسابقه را آغاز کردند؟

محمود پراش مربی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در تبادل نظر با خبرنگاران، پیرامون این مسئله گفت: متأسفانه در اولین روز مسابقات یک اتفاق نادر افتاد. البته مسائلی بود و کاری به برگزاری ضعیف میزبان و مسائل این رقابت ها ندارم اما مقصر اینکه دیر به خط استارت رفتیم خود من هستم و باید حواسم به زمان آغاز مسابقه بود.

وی اضافه کرد: حواسم به تعویض دوچرخه ها و تجهیزات رفت و این مسئله باعث شد تا هشت دقیقه زمان را از دست بدهیم و بعد استارت زدیم. با اینکه می دانستیم زمان را از دست داده و در رتبه بندی جایگاهی نداریم با تصمیم بچه ها قرار بر این شد تا در خط استارت قرار بگیریم تا معین گردد خودشان در چه وضعیتی هستند.

پراش ادامه داد: بچه ها با استرس و ناراحتی سر مسابقه حاضر شدند و شرایط جور دیگری رقم خورد. ما از نظر زمانی بعد از قزاقستان بهترین رکورد را ثبت کردیم و می توانستیم دوم شویم. حتی روی رمپ مسابقه هم نرفتیم و همه چیز بهم خورد!

مربی تیم ملی دوچرخه سواری جاده کشورمان توضیح داد: مقصر صفر تا صد این مشکل خودم هستم نه ورزشکاران، نه برگزار کننده و نه مسئولین فدراسیون و فقط تیم ما دیر به خط استارت مسابقه رفت.

وی بیان داشت: من شرمسار بچه ها شدم که در این مدت با این همه کم و کاستی و با این سختی تمرین نموده و زحمت کشیدند. مسابقه سه شنبه می توانست منجر به کسب نتیجه گردد من بابت اشتباهی که سهواً پیش آمد از دوستانم، آقایان مهربانی و هاشم کندی و جامعه دوچرخه سواری عذرخواهی می کنم.

پراش در سرانجام گفت: از همه عذرخواهی می کنم. دور از دسترس هم نیست که بتوانیم در روزهای باقیمانده نتیجه خوبی کسب کنیم.

سی و نهمین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا در رده سنی بزرگسال، بیست و ششمین دوره رقابتها در بخش جوانان و هشتمین دوره در بخش پا را سایکلینگ از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه در تاشکند ازبکستان برگزار می گردد. تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان تاکنون صاحب یک مدال برنز توسط امیرحسین جمشیدیان در بخش تایم تریل انفرادی جوانان و یک نقره توسط محمدی ها در بخش پاراآسیایی شده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8568

به "چرا رکابزنان ایران هشت دقیقه دیرتر از رقبا مسابقه را آغاز کردند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا رکابزنان ایران هشت دقیقه دیرتر از رقبا مسابقه را آغاز کردند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید