چند علت برای خرید ماگ و لیوان های دوست داشتنی

به گزارش مهسان بلاگ، این روزها دیگر خبری از لیوان هاو استکان های شیشه ای برای خوردن نوشیدنی نیست، ماگ ها انتخاب جدیدی هستند که اکثریت ترجیح می دهند که از آن ها استفاده نمایند. اگر در پی علت برای خرید ماگ هستید، حتما سوالات زیادی فکر شما را به خود مشغول نموده است.

چند علت برای خرید ماگ و لیوان های دوست داشتنی

ما به شما می گوییم که چرا این لیوان های عظیم و دوست داشتنی به این مقدار در تبلیغ برند شما تاثیر می گذارند. احتمالا پس از خواندن این متن در پی خرید ماگ تبلیغاتی باشید و به این شیوه نام برند خود را در فکر مشتری ثبت کنید.

چرا در پی علت برای خرید ماگ هستید؟

تا چند سال قبل اگر در میان جمع از ماگ صحبت می کردید، تعداد انگشت تعدادی متوجه منظور شما می شدند. اگر چه همواره ماگ ها در انواع و طرح های مختلف در بازار وجود داشتند، اما هیچ گاه به این مقدار ترند نشده بودند که همه با نام این لیوان های مجذوب نماینده آشنا باشند.

این روزها اما مسئله فرق می نماید؛ دیگر کمتر کسی را می بینید که با نام ماگ غریبه باشد. به جرات می توان حتی ادعا کرد که کمتر کسی پیدا می گردد که از این لیوان های زیبا خوشش نیاید؛ به گونه ای که حتی افرادی را می بینیم که کلکسیونی از ماگ ها در طرح های مختلف دارند.

این لیوان های مجذوب نماینده جادویی منحصر به فرد در خود دارند که حتی اگر یکی از آن ها را داشته باشید، همچنان در پی خرید طرح های دیگری از آن هستید. همین امر سبب شده است که ماگ ها به یکی از گزینه های اصلی و همیشگی در فهرست هدایای تبلیغاتی دربیایند.

به این ترتیب حتی اگر مخاطب شما تعداد زیادی از ماگ در خانه داشته باشد، همچنان از داشتن طرحی دیگر از این لیوان مجذوب نماینده خشنود خواهد شد. چه چیزی بهتر از این است که از تاثیر هدیه خود بر مخاطب مطمئن باشید؟

شما به آسانی می توانید با خرید این لیوان های زیبا در رنگ ها و طرح های مختلف روی مخاطبان خود تاثیر بگذارید و آن ها را با خود همراه کنید.

ماگ؛ هدیه ای مقرون به صرفه قیمت اما تاثیرگذار

هدایای تبلیغاتی معمولا در تعداد بالا تهیه می شوند؛ هیچ تفاوتی ندارد که شما این هدایا را به کارمندان خود می دهید یا مشتریان، گاهی تمام دغدغه شما هزینه ای می گردد که باید به منظور خرید این هدایا پرداخت کنید.

پیش از هر چیز بگذارید نکته ای را به شما بگوییم؛ هزینه هایی که شما بابت خرید هدیه پرداخت می کنید، هرچند زیاد باشد، تاثیری شگفت انگیز در کسب و کارتان به جا می گذارد. اما اگر در پی راهی هستید که هدیه ای مقرون به صرفه قیمت اما تاثیرگذار انتخاب کنید، بدون شک ماگ برترین گزینه پیش روی شما است.

درواقع اگر بخواهیم چند علت برای خرید ماگ به شما ارائه دهیم، قیمت مناسب یکی از اولین دلایلی است که باید به آن اشاره کنیم.

این لیوان های دسته دار و عظیم در طرح ها، جنس ها و مقدار های مختلف در بازار موجود هستند. از این رو دست شما در انتخاب آن ها باز است. یکی از برترین و تاثیرگذارترین لیوان ها را انتخاب نموده و با آن تاثیری شگفت انگیز بر مخاطب خود بگذارید.

خاطره ای خوش در دستان مخاطبتان باشید

آیا می دانید که هدایای تبلیغاتی بدون ایجاد حس و حال در مخاطب هیچ تاثیر مثبتی در معرفی برند شما نخواهند داشت؟

بنابراین اولین چیزی که باید در انتخاب هدایای تبلیغاتی در نظر داشته باشید، این است که به چه مقدار حس و حال مخاطبتان را هدف قرار می دهد؟

ماگ ها یکی از گزینه های اصلی در فهرست هدایای تبلیغاتی هستند که به خوبی برند شما را معرفی می نمایند. این روزها نه تنها این لیوان های دوست داشتنی ترند شده اند و از این رو برای همه مجذوب نمایندهیت دارند، بلکه نوشیدن در این لیوان ها هم احساس خوبی به مخاطب منتقل می نماید.

این لیوان های دسته دار و عظیم معمولا مهمان لحظه های تنهایی همه هستند؛ همان لحظه هایی که در پی ذره ای آرامش در تنهایی خود می نشینند و نوشیدنی مورد علاقه خود را می خورند. لذت این نوشیدنی زمانی کامل می گردد که با در دست گرفتن لیوان حاوی آن تمام حس های خوب به شما منتقل گردد؛ درست مانند زمانی که از سرکار می آیید و خود را به یک نوشیدنی گرم در ماگ مورد علاقه اتان مهمان می کنید.

زمانی که این لیوان عظیم را در دستان خود جای می دهید و گرمای نوشیدنی را احساس می کنید، تمام احساس شما با آن درگیر می گردد. در همین زمان است که احساس خستگی از تن شما پرمی کشد و جای خود را به حس و حال خوب می دهد.

حال تصور کنید که شما این لیوان دوست داشتنی را به مخاطب خود هدیه داده باشید؛ در این صورت شما و کسب و کارتان در تمامی این لحظه ها با آن فرد همراه هستند. در این صورت به یاد ماندن نام برند شما در فکر مشتری دور از انتظار نیست. این علت برای خرید ماگ شما را از تاثیر این هدیه بر نام برندتان متقاعد خواهد نمود.

ماگ؛ هدیه ای ماندگار

یکی دیگر از فاکتورهایی که در انتخاب هدایای تبلیغاتی باید در نظر داشته باشید، ماندگاری آن ها است. هر چه هدیه ای که انتخاب می کنید، ماندگارتر باشد، مدت طولانی تری مبلغ برند شما خواهد بود. از این رو ماندگاری هدایای خود را دست کم نگیرید.

خوشبختانه ماگ ها با جنس های خاص خود یکی از ماندگارترین هدایا به تعداد می آیند. این لیوان های دسته دار در جنس های مختلف استحکام بیشتری حتی نسبت به لیوان های شیشه ای دارند. به همین علت زمانی که این لیوان ها را به اسم هدیه انتخاب می کنید، دیگر نباید نگران ماندگاری آن باشید.

هدیه دادن ماگ می تواند معنای دیگری هم برای مخاطب شما داشته باشد؛ این که شما به یاد او بوده اید و هدیه ای ارزشمند، کاربردی و ماندگار برای او تهیه نموده اید. هدیه ای که تاریخ انقضا ندارد و به مدت طولانی می توان از آن استفاده کرد.

با انتخاب ماگ نام برند خود را در فکر مشتری حک کنید

ماگ یکی از آن گزینه هایی است که با انتخاب آن امکان تبلیغ بهتر و بیشتر برند خود را دارید. حتما شما هم ماگ هایی را که روی آن نام برندی خاص به شکلی منحصر به فرد طراحی شده است، دیده اید.

تصور کنید که مخاطب شما زمانی که در پی آرامش است، نوشیدنی گرم در لیوان مزین شده با نام برند شما می ریزد و در گوشه دنج خود خلوت می نماید. آن چیزی که در این میان اهمیت دارد این است که کسب و کار شما در هر جرعه از این نوشیدنی در جان آن فرد می نشیند.

از کجا می دانید، شاید آن ماگ را با نام برند شما به سایر اعضای خانه معرفی کند. در این صورت شما تنها آن فرد را تحت تاثیر قرار نداده اید؛ تمام اطرافیان آن فرد در خصوص کسب و کار شما کنجکاو خواهند شد. در این صورت اگر جایی با محصولات برند شما روبرو شوند، حسی آشنا در آن ها سرازیر می گردد که نمی گذارد در انتخاب و خرید محصولات شما لحظه ای تردید داشته باشند.

با خرید ماگ برترین هدیه تبلیغاتی را ارائه دهید

در این مقاله چند علت برای خرید ماگ ارائه کردیم که هر کدام از آن ها از زاویه ای متفاوت تاثیر این استراتژی خلاقانه را به شما نشان می داد. این لیوان های مجذوب نماینده گزینه ای تازه و زیبا است که نه تنها کاربرد زیادی در زندگی روزمره دارد، بلکه محبوبیت آن هم زیاد است.

همین امر سبب می گردد که انتخاب ماگ به اسم هدیه تبلیغاتی تاثیر زیادی در فکر مشتری به جا بگذارد. این گزینه را از آن جایی هوشمندانه می دانند که زیبایی های آن به مدت طولانی حس و حال مخاطب را درگیر خواهد نمود و از این رو برند شما را در فکر او ثبت می نماید.

اگر در پی راهی به منظور انتخاب و خرید این لیوان های مجذوب نماینده هستید، کافیست که سری به وب سایت حس هفتم بزنید.

منبع: اتاق
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 95542

به "چند علت برای خرید ماگ و لیوان های دوست داشتنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند علت برای خرید ماگ و لیوان های دوست داشتنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید