ژکو: در ایتالیا منتظر توهین کردن به من هستند

به گزارش مهسان بلاگ، مهاجم بوسنیایی تیم فوتبال رم از طرفداران و منتقدان این تیم گلایه کرد و مدعی شد که آنها به جای انتقاد به وی اهانت می نمایند.

ژکو: در ایتالیا منتظر توهین کردن به من هستند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ونیز همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، ادین ژکو پاسخ منتقدان تیم فوتبال رم را دارد و گفت که آنها منتظر فرصتی هستند تا به این مهاجم بوسنیایی توهین نمایند.

ژکو در این فصل در 19 بازی اش در ترکیب اصلی رم 14 گل زده است که این حاصل 107 شلیکش به سمت دروازه رقبا بوده است که آمار جالبی محسوب نمی گردد و به همین دلیل او با انتقاداتی روبرو بوده است.

ژکو در گفت و گو با نشریه مساجروی ایتالیا گفت: در انگلیس فشار کمتری وجود داشت. اینکه وقتی خوب بازی نمی کنید از شما انتقاد گردد طبیعی است. انتقاد هم بخشی از فوتبال است پس باید آن را بپذیرید. در رم اما اوضاع شبیه به بوسنی است. اینجا از شما انتقاد نمی نمایند بلکه به شما توهین می نمایند و من هم به این چیزها عادت دارم. اینجا در بازی های خانگی تا سه بار اگر موقعیتی از دست بدهی مسئله ای نیست اما اگر برای بار چهار موقعیت از دست بدهی، توهین ها دوباره آغاز می شوند. مثل این است که منتظرند تا فرصت مناسبی به دست آورند تا تو را بکوبند.

مهاجم پیشین منچسترسیتی اضافه نمود: اینجا اگر تمام طول مسابقه خوب بازی کنی اما یک موقعیت را خراب کنی، همان یک موقعیت در یاد همه می ماند و همه درباره آن موقعیت از دست رفته صحبت می نمایند.

ژکو ماه آگوست سال 2015 وارد رم شد. در او در پاسخ به این سؤال که زندگی در پایتخت ایتالیا چگونه است، مطرح نمود: رم شهری فوق العاده است به خصوص برای آنهایی که در شهرهایی مانند ولفسبورگ یا منچستر زندگی نموده اند، البته مسافرت در این شهر با خودرو مشکل است. خیابان های رم مثل خیابان های سارایوو پس از بمباران است. از خانه بیرون رفتن در رم کار آسانی نیست. اگر قرار باشد بیرون از خانه بروم آنقدر خودم را می پوشانم تا شناسایی نشوم. هر بار باید کلاه و عینک دودی بزنم، البته آن روزهای اولی که به رم آمده بودم هیچ کسی مرا نمی شناخت.

بازیکن بوسنیایی جالوروسی در ادامه فاش کرد که پیش از پیوستن به جالوروسی فرصت داشته به یوونتوس برود. او گفت: اینکه من فرصت پیوستن به یوونتوس را داشتم واقعیت دارد. اما الان اینجا در رم هستم و از انتخابم پشیمان نیستم. قبل از آمدنم خیلی ها از جمله روبرتو مانچینی و استوان یووتیچ به من درباره تمرینات سنگین ایتالیایی ها هشدار داده بودند اما زمانی که رم آمدم، دیدم که رودی گارسیا آن قدر هم سخت نمی گیرد. بخشی از ناکامی های ما در دوران مربیگری گارسیا، تقصیر خودمان هم بود چون بسیاری از ما در طول بازی ها خسته می شدیم اما او هم در تمرینات کار زیادی انجام نمی داد. در زمان او 90 دقیقه بازی کردن کار سختی بود و بعد از 70 دقیقه همه ما خسته می شدیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 31017

به "ژکو: در ایتالیا منتظر توهین کردن به من هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژکو: در ایتالیا منتظر توهین کردن به من هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید