کاراته از بازی های آسیایی 2022 حذف شد

به گزارش مهسان بلاگ، به دنبال حذف کاراته از بازی های المپیک 2024 پاریس، این رشته در لیست اولیه از بازی های آسیایی 2022 چین نیز کنار گذاشته شد.

کاراته از بازی های آسیایی 2022 حذف شد

ستاد برگزاری بازی های آسیایی 2022 هانگژو چین لیست ابتدایی رشته های حاضر در این رقابت ها را منتشر کرد که در میان آن ها نامی از کاراته به چشم نمی خورد.

ورزش های آبی (شیرجه، شنا-شنای موزون، واترپلو) تیر و کمان، دوومیدانی، بدمینتون، بسکتبال، شطرنج، بوکس، قایقرانی (کانو، رویینگ، بادبانی) کریکت، دوچرخه سواری، سوارکاری، شمشیربازی، فوتبال، گلف، هاکی، ژیمناستیک، هندبال، جودو، کبدی، هنرهای رزمی (جوجیتسو، کوراش، ووشو)، پنجگانه مدرن، رول اسپورت، راگبی، سپک تاکرا، تیراندازی، اسکواش، تنیس روی میز، تکواندو، تنیس، سه گانه، والیبال ساحلی و سالنی، وزنه برداری و کشتی رشته هایی هستند که در اعلام اولیه در بازی های آسیایی 2022 حضور دارند.

قرار است در جلساتی که در آینده برگزار می گردد تصمیمات نهایی برای رشته های حاضر در این رویداد گرفته گردد و به احتمال فراوان شاهد تغییر در این لیست و افزایش رشته های دیگر هستیم. حذف کاراته از بازی های آسیایی به عنوان یکی از رشته های مدال آور ایران در ادوار این رقابت ها می تواند خبر ناخوشایندی برای ورزش ایران باشد. پیش از این کاراته از بازی های المپیک 2024 پاریس نیز کنار گذاشته شد و به نظر می رسد مهمترین دلیل کنار گذاشته شدن این رشته از بازی های آسیایی نیز همین موضوع باشد. کاراته برای نخستین بار در بازی های المپیک 2020 توکیو حضور دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سبزوار: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7996

به "کاراته از بازی های آسیایی 2022 حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته از بازی های آسیایی 2022 حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید