کارت زرد؛ تاوان حرکت نمایشی بازیکن تیم بوکاجونیورز

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- خولیو بوفارینی دفاع راست تیم بوکاجونیور پس از اجرای حرکت نمایشی موسوم به رابونا در دقایق پایانی پیروزی تیمش مقابل سن لورنزو در لیگ برتر آرژانتین با کارت زرد داور جریمه شد.

کارت زرد؛ تاوان حرکت نمایشی بازیکن تیم بوکاجونیورز

به گزارش خبرنگاران، شبکه تلویزیونی ای اس پی ان روز یکشنبه نوشت: تیم بوکا جونیورز 3 بر صفر از حریف خود پیش بود و در حالی که تنها چند دقیقه تا انتها بازی فرصت باقی مانده بود، دفاع راست 30 ساله این تیم در کوشش برای ارسال توپ به محوطه جریمه تیم سن لورنزو با اجرای حرکت رابونا (روشی برای ضربه زدن به توپ که در آن پایی که به توپ ضربه می زند، از پشت پای تکیه گاه که وزن بازیکن را تحمل می نماید، به شکل ضربدری عبور داده می گردد. از بازیکنان ایرانی و مطرحی که در انجام آن تبحر خاصی داشتند می توان به محمد نوازی هافبک سال های دور استقلال اشاره نمود) بازیکنان حریف را خشمگین کرد.

چند ثانیه پس از این حرکت، بوفارینی توسط بازیکن حریف نقش بر زمین و بازیکنان خشمگین سن لورنزو او را احاطه کردند و در ادامه دخالت هم تیمی های بوفارینی در دفاع از وی منجر به بروز درگیری و تنش روی خط دروازه سن لورنزو شد.

پس از اتمام جنجال و بر خاستن بوفارینی از زمین، قاضی میدان وی را با کارت زرد جریمه کرد.

این در حالی است که بوفارینی پس از اتمام بازی گفت: اعتماد به نفسم زیاد شده بود و از تیم سن لورنزو و هوادارانشان هزار باز عذرخواهی می کنم؛ زمان مناسبی برای رابونا زدن نبود اما دیر متوجه شدم.

پیروزی 3 بر بوکا، تعداد بازی های بدون پیروزی تیم بحران زده سن لورنزو را به عدد 15 رساند.

ورزشی**3991**9129

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6697

به "کارت زرد؛ تاوان حرکت نمایشی بازیکن تیم بوکاجونیورز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت زرد؛ تاوان حرکت نمایشی بازیکن تیم بوکاجونیورز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید