کاظمی و خدابنده روز آدینه به دیدار رقبای خود می روند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی دنیا فردا آدینه با برگزاری دیدارهای مرحله مقدماتی اوزان 53- و 73+ کیلوگرم زنان و 54- کیلوگرم مردان در روسیه پیگیری می گردد که طی آن دو نماینده از ایران رقابتهای خود را شروع می نمایند.

کاظمی و خدابنده روز آدینه به دیدار رقبای خود می روند

اکرم خدابنده سرگروه تیم ملی بانوان در وزن 73+ کیلوگرم ، در نخستین گام باید با دانسه جوزف از جزایر ویرجین رقابت کند و در صورت فزونی با یکی از نمایندگان ترکیه و یا کلمبیا رقابت خواهد نمود. نافیا از ترکیه که در رده سنی نوجوانان، مدال طلای چند دوره مسابقات قهرمانی اروپا و برنز قهرمانی دنیا را در کارنامه دارد؛ در چندماه حضورش در رده سنی بزرگسالان در تورنمنت های هلند، اوکراین و مولداوی قهرمان شده است.

جسیکا براو هرناندز کلمبیایی نیز عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات ارتش های دنیا را در کارنامه دارد که البته در سال 2014 در حالی بر سکوی نایب قهرمانی ارتش های دنیا ایستاد که نتیجه را 14 بر 2 به فاطمه روحانی واگذار کرد.

اما در بخش مردان، محمد کاظمی تکواندوکار وزن 54- کیلوگرم، ابتدا با جورجیو نیکولائو از قبرس رقابت می نماید که به نظر نمی رسد این بازیکن بتواند برای نماینده کشورمان دردسرساز گردد. کاظمی در مرحله دوم باید با برنده دیدار قرقیزستان و کانادا مبارزه کند.

مهمترین حریف تکواندوکار کشورمان در این مسابقات نماینده کره جنوبی است. کاظمی برای اینکه خود را به جمع 4 تکواندوکار برتر برساند، در صورت پیروزی نماینده کره جنوبی، باید با تایی هون کیم رقابت کند. این تکواندوکار کره ای عنوان قهرمانی دوره قبل مسابقات دنیای را در کارنامه دارد و در ازبکستان نیز بر سکوی قهرمانی قاره کهن ایستاد. او در 4 دوره حضور در مسابقات گرندپری یک طلا، یک نقره و یک برنز را بدست آورده است.

تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات تا کنون توسط فرزان عاشورزاده یک مدال طلا کسب نموده است. مسعود حجی زواره امروز شانس کسب مدال در وزن 74- کیلوگرم را دارد. ضمن اینکه علیرضا نصر و فاطمه روحانی هم از دور رقابتها کنار رفته اند.

این دوره از مسابقات از روز سه شنبه هفته جاری با حضور 875 تکواندوکار از 136 کشور در روسیه شروع و تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 19963

به "کاظمی و خدابنده روز آدینه به دیدار رقبای خود می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاظمی و خدابنده روز آدینه به دیدار رقبای خود می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید