اشنایی با کاغذ دیواری سه بعدی
به گزارش مهسان بلاگ، از جمله معایبی که در کاغذ دیواری های جدید سه بعدی برطرف شده است بحث تکراری بودن یک تصویر است که در خاتمه مشتری صرفاً تصویر واحدی را که انتخاب و بر روی سطح مورد نظر خود (دیوار یا حتی سطح صاف و مسطح) دریافت می کرد. در حالی که این نوع از کاغذ دیواری در روانشناسی از خستگی ذهنی در اثر تکرار پی در پی به شدت می کاهد و لحظات آرام و دلپذیری رو از نظر بصری و ذهنی پدید می آورد.

از دیگر ویژگی های این نوع از کاغذ دیواری ها، طراحی منحصر به فرد آن هاست که منجر به این می گردد طرح روی آنها از فاصله حداقل (2 تا 3 متری) به صورت برجسته و زنده به نظر بیاید که این ویژگی در کنار دوام بالای محصولات گروه آبان که بدون هیچگونه تغییر رنگ و دوام بالا و همچنین قابل شستشو بودن انتخابی مناسب در شرایط فعلی می باشد.
کاغذ دیواری های سه بعدی در کنار بر طرف کردن احتیاج های بصری و همچنین متفاوت کردن محیط منازل و بخشیدن حس تازگی و طراوت، می تواند برای محیط های تجاریف ابزاری مناسب در جهت پیشبرد اهداف تبلیغاتی باشد. گروه لوکس آبان با دارا بودن آرشیو کامل در هر زمینه ای توانسته جوابگوی مناسبی از احتیاجهای تجاری باشد و از این طریق صدای مشتریان خود را به وسیله بصری منتقل کند.
بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری