کالدرون حرفه ای رفتار نموده است، خاطره قشقایی نباید زنده گردد!

به گزارش مهسان بلاگ، جواد منافی در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد ملاقات یک چهارم نهایی جام حذفی پرسپولیس مقابل شهرداری ماهشهر گفت: قرعه خوبی نصیب پرسپولیس شده است اما جام حذفی پر از شگفتی است. نباید بگذارند خاطره تلخ قشقایی زنده گردد. تیم های گمنام با انگیزه ای صدبرابر به مصاف پرسپولیس می آیند.

کالدرون حرفه ای رفتار نموده است، خاطره قشقایی نباید زنده گردد!

مربی پیشین پرسپولیس اضافه کرد: شهرداری ماهشهر قطعا اتوبوسی دفاع خواهد نمود تا از ضدحملات استفاده کند. به همین خاطر گابریل کالدرون باید راهی برای گلزنی این تیم در 30 دقیقه ابتدایی پیدا کند.

وی درباره عملکرد گابریل کالدرون در پرسپولیس توضیح داد: او با پرسپولیس خوب نتیجه گرفته است. طبیعی بود در 6 هفته ابتدایی نتواند آرایش مطلوب تیم را پیدا کند. کالدرون مربی باتجربه ای است که به پرسپولیس یاری می نماید که فوتبال جدیدی را بازی کند. پرسپولیس در هفته های اخیر مسائل خود را شناسایی نموده است و می تواند برای این تیم خوب باشد. این تیم در فاز هجومی مشکل داشت اما کالدرون به خوبی توانست ترابی را به علیپور نزدیک کند تا آمار گلزنی این تیم بهتر گردد.

منافی درباره تاثیر بازیسازی بشار رسن در خط میانی پرسپولیس تاکید نمود: بشار در هفته های اخیر یک نعمت برای پرسپولیس بوده است. او خیلی خوب فضای بازیکن را برای پاس های کوتاه و بلند می سنجد. رسن می تواند همچنان به پرسپولیس یاری و قفل بعضی بازی ها را باز کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره احتمال جدایی کالدرون به دلیل مسائل اقتصادی از پرسپولیس یادآور شد: محمدحسن انصاریفرد یک مدیر ورزشی است و با دغدغه های یک باشگاه و مربی آشناست. او باید دنبال چاره ای برای جمله تکراری کالدرون که دو هفته است می گوید تا آخر ماه جاری صبر می کنم پیدا کند. نباید پرسپولیس به حاشیه برود. کالدرون حرفه ای رفتار نموده است و به پرسپولیس مهلت داده اما باشگاه هم باید وظایف خود را انجام دهد.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 30801

به "کالدرون حرفه ای رفتار نموده است، خاطره قشقایی نباید زنده گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون حرفه ای رفتار نموده است، خاطره قشقایی نباید زنده گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید